2023-01-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Här är en intervju med Andrew där han i detalj redovisar för hur han tjänar sina pengar på att lura män.
Kanske du också tillhör männen som skickar pengar till honom?

https://www.mirror.co.uk/news/uk-new...ebcam-26508739

Han har även tidigare i en youtube video som idag tagits bort förklarat att 40% av anledningen till hans flytt till Rumänien var för att risken att bli åtalad där var lägre än i UK.

Jag vet inte om bevisen är starka nog för att fälla honom men att han försörjer sig på bedrägeri är klarlagt av honom själv. Om detta ”bara” är omoraliskt eller olagligt återstår att se.

Men du litar på honom? Inte ens i din vildaste fantasi kan du tro att du är lurad?

"Han har även tidigare i en youtube video som idag tagits bort förklarat att 40% av anledningen till hans flytt till Rumänien var för att risken att bli åtalad där var lägre än i UK." Du har ingen källa på det här påståendet.

Jag har aldrig skickat pengar till Tate. Det är du och ditt anhang som är ensamma som likt kodapan runkar till porr. Att han har försörjt sig på män som er har jag ingenting emot. Tate är däremot en viktig förebild för män. Jag håller inte med om allt han säger men hans budskap om maskulinitet och motivation är viktigt.
Citera
2023-01-02, 13:07
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Som sagt han är inte häktad längre, svårt förstå?

Vad bra! Då kan du ju hänvisa till källan för ditt påstående. Inte något från april förra året dock.
Citera
2023-01-02, 13:08
Medlem
Hur kan folk se en pimp och scammer som manlig förebild? Tala illa om kvinnor samtidigt som han själv får sin inkomst av att sälja fitta på internet...
Citera
2023-01-02, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacaille
"Han har även tidigare i en youtube video som idag tagits bort förklarat att 40% av anledningen till hans flytt till Rumänien var för att risken att bli åtalad där var lägre än i UK." Du har ingen källa på det här påståendet.

Jag har aldrig skickat pengar till Tate. Det är du och ditt anhang som är ensamma som likt kodapan runkar till porr. Att han har försörjt sig på män som er har jag ingenting emot. Tate är däremot en viktig förebild för män. Jag håller inte med om allt han säger men hans budskap om maskulinitet och motivation är viktigt.

Här är klippet:
https://www.reddit.com/r/gammasecret...ason_he_moved/

Jag kan ha en viss förståelse för att Andrew Tates röst funkar idag då samhället blivit så polariserat.
Jag är inte ens nära att vara vänster och kan också få kräkreflexer av cancelkulturen och Woke tankesättet.
Men man måste kunna ifrågasätta personer som Andrew Tate. Han livnär sig på att lura främst män, ofta misslyckade män som saknar en kvinna eller som tycker det är bekvämt att skylla sina misslyckande på onda yttre krafter.
Exakt samma tankegods som man hittar hos många feminister också.
Att det finns personer i båda lägren som tjänar stora pengar på detta är helt uppenbart i Tates fall dessutom nästan komiskt uppenbart då han själv medger det.
Citera
2023-01-02, 13:13
Citat:
Tillgång och efterfrågan, de män som våldtar gör det inte av makt utan av begär, du är sån patetisk liten feminiserad apa att ni tror allt handlar om makt, finns andra sätta utöva makt.

Kompis, jag skulle ligga lågt om att försöka mäta manlighet om jag var du. Du skriver trådar om att du runkar till tecknade seriefigurer och att du duschar varannan vecka. Dra in huvudet lite.

När man visar filmer på Andrew Tate där han slår tjejer och utövar sexuell makt så säger ni anhängare att det bara är en BDSM-lek som de båda tänder på.

När Andrew Tate grips misstänkt för våldtäkt är det absolut inget han tänder på. Hur ska ni ha det?
Senast redigerad av kodapan 2023-01-02 kl. 13:16.
Citera
2023-01-02, 13:55
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacaille
Haha du fattar alltså inte det absurda i att du faktiskt ger mig en källa på det? Så många män utan livserfarenhet som måste referera till massa källor hit och dit. Sen så talar du osanning när du säger att jag bestämt mig för att han är oskyldig, det ska väl passa in i ditt narrativ? Jag sa att jag ändrar min uppfattning om jag får högupplöst videobevis där han begår brottet. Tills dess anser jag att han är oskyldig. Att fallet tagits upp i ett korrupt land betyder ingenting. Jag ska se det med mina egna ögon medan du litar blint på systemet. Systemet har aldrig någon agenda, eller hur?

Vanliga normalbegåvade personer med åtminstone grundskoleutbildning förstår att påståenden måste källhänvisas. Vad du känner eller har drömt etc kan vara spännande för dig, men det är av lågt intresse och värde för deltagare i en diskussion som handlar om sakfrågor.
Citera
2023-01-02, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Vanliga normalbegåvade personer med åtminstone grundskoleutbildning förstår att påståenden måste källhänvisas. Vad du känner eller har drömt etc kan vara spännande för dig, men det är av lågt intresse och värde för deltagare i en diskussion som handlar om sakfrågor.

Precis så att en del "känner" att han är skyldig saknar relevans.
Citera
2023-01-02, 14:02
Medlem
Andrew Tate må vara framgångsrik och välbärgad.

Däremot så kan han knappast vara nöjd över vilka efterföljare han lyckas linda in runt sitt lillfinger, genom att bara gå igenom den här tråden där personer som dyrkar honom inte ens kan skilja på de, dem eller dom så förstår man att det inte är högintelligenta människor som sitter och dreglar till hans Twitter. För att inte tala om Hustlers University, Tate drar in enorma summor på att låta finniga datornördar betala en månadsavgift för tillgång till en Discord där affär- och investeringsrådgivningar framkommer, som vilken idiot som helst har tillgång till egentligen. Det är bara att konstatera att Tate är ett geni.
Citera
2023-01-02, 14:10
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Som sagt han är inte häktad längre, svårt förstå?

Källa på det?
Citera
2023-01-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Andrew Tate må vara framgångsrik och välbärgad.

Däremot så kan han knappast vara nöjd över vilka efterföljare han lyckas linda in runt sitt lillfinger, genom att bara gå igenom den här tråden där personer som dyrkar honom inte ens kan skilja på de, dem eller dom så förstår man att det inte är högintelligenta människor som sitter och dreglar till hans Twitter. För att inte tala om Hustlers University, Tate drar in enorma summor på att låta finniga datornördar betala en månadsavgift för tillgång till en Discord där affär- och investeringsrådgivningar framkommer, som vilken idiot som helst har tillgång till egentligen. Det är bara att konstatera att Tate är ett geni.
Du kanske menade att han knappast kan vara missnöjd med sina följare? För i så fall blir ditt inlägg logiskt. Hans innehåll attraherar osäkra och lättlurade personer och han själv saknar moraliska skrupler -> cashen rullar in.

Tate är förstås en förebild för sådana som Adin Ross som inte drar sig lura in sina fans i pump and dump crypto-skit.
Vissa influencers är dåliga människor helt enkelt, även om de har talang för underhålling.
(De flesta stora kreatörer avstår från sådant även om de skulle kunna scamma sina fans. Antagligen för att de har ett samvete.)
Senast redigerad av TigerKid2 2023-01-02 kl. 14:30.
Citera
2023-01-02, 14:28
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Precis så att en del "känner" att han är skyldig saknar relevans.

Nja, nej det är inte så det fungerar, om vi försöker att hålla fötterna någorlunda på marken.

Tate har gripits och häktats.

Detta är något som tyder på att han är skyldig, då det alltså från rättsväsendet finns misstankar mot honom. Det bevisar det inte, för han kan faktiskt vara oskyldig, men det är goda skäl att utgå från möjligheten att han är skyldig.

Det är inte jämförbart med helt känslobaserade och grundlösa incelfantasier om att Tate är dyrkad av kvinnor.
Citera
2023-01-02, 14:30
Bannlyst
Hur försörjer han sig?
Är det genom att sälja dejtingkurser till incels eller genom sin camsex hemsida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in