Varav han diskuterar om just kvinnor som objekt som ska lyda mannen.
Han är som en relik från stenåldern, dömd att dö ut förhoppningsvis.
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det är inte legio men det finns tyvärr odlat en skev bild där likaväl.
Varav flertal mer normala muslimer skriver i internationell media och är ytterst kritiska och oroade sen han konverterade för nån månad sen.
Det är dock något fascinerande hur antagonister inom alt-right, incels, konspiratörer och muslimer kan förenas under Tates paraply.
Han tycks ha hittat en lucka bland idioterna.
Haha! 😂
Tänkte inte skriva i denna tråd öht innan dess att jag såg dina extremt klargörande inlägg.☺👍🏼
Andrew Tate är en pinsam grottmänniska som måste ha fått något hårt slag i skallen, vilket skapat kaos emellan hans sannolikt två enda fungerande hjärnceller.
Man kan bara älska det sätt som Greta T avfärdade denna troligen "klent utrustade" narcissistiska relik ifrån dinosauriernas tidsepok, vilket ställde idioten svarslös i tio dagar.
Jag ser fram emot att gripandet utvecklas via landets rättsprocesser motsv. sveriges steg för häktning, åtal samt en fällande dom i slutgiltig instans för denna spillra utvecklad ifrån Homo Sapiens till en simpel kackerlacka.🤣
Endast inlägg ifrån skribenter som utvecklar trådarna i ABoK (istf OT/trams) besvaras.
hittar inte en endaste match i någon av de stora organisationerna. finns mängder av smågalor som delar ut betydelselösa bälten och futtiga prispengar. du kanske kan googla bättre än jag? formmässigt ser han medioker ut. en pensionerad remy bonjasky skulle kicka honom till andra sidan vintergatan inom några sekunder.
Fan pinsammaste jag sett...
Han tar upp en beef med Greta. Liksom hallå. Och förespråkar att inte slänga sitt skräp. Han låter som en trotsig fyraåring. Kom igen liksom. Vilken töönt.
"Give me the Pizza" och insinuerar att Greta ska ha en kuk. Alltså nivån. Bara pinsamt. Trodde han hade finess.
Sjukt att han sen blir gripen pga pizzan.
Ingen brud kan vilja ha denna snubbe utöver hans pengar.
Och då är det en hora och inte en donna.
Du saknar visst humor? Autister tar väl honom på allvar.
Greta är väl bara en fasad för hennes aktivistföräldrar och hon uppmanar för övrigt till brottsliga aktioner som att hindra trafiken mm.
Den som ger sig in i leken får leken tåla.
Han befann sig i samma villa som tidigare så ja de har nog vetat om det. Frågan är vad som fick dom att agera? Han har ju tidigare mutat den rumänska kyrkan men det skyddet gäller nog inte längre då han gått och blivit muslim.
Om man ska spekulera så var det beefen med Greta som ledde till arresteringen.
Innan så kunde han posta massa skit överallt på sina sociala medier utan att pressen brydde sig.
Men att utmana Greta ledde till internationellt intresse. Och sedemera mera badwill för Rumänien. Hur man nu kan lyckas med det?.
Du saknar visst humor? Autister tar väl honom på allvar.
Greta är väl bara en fasad för hennes aktivistföräldrar och hon uppmanar för övrigt till brottsliga aktioner som att hindra trafiken mm.
Den som ger sig in i leken får leken tåla.
Vilken lek?
Är inte hennes mamma världs känd opera sångare och fd mello vinnare? Föräldrarna är väl inga aktivister?
Jag är inte så insatt i vad Greta gör men upplys mig gärna vad för krimminellt hon önskar att folk ska göra.
Om man ska spekulera så var det beefen med Greta som ledde till arresteringen.
Innan så kunde han posta massa skit överallt på sina sociala medier utan att pressen brydde sig.
Men att utmana Greta ledde till internationellt intresse. Och sedemera mera badwill för Rumänien. Hur man nu kan lyckas med det?.
Jo det var nog så lätt. En massa press. Journalister som ringde och frågade vet ni att han ni söker befinner sig i sin gamla villa? Varför gör ni inte något åt det? Sedan kanske en politiker som hört av sig till den lokala polisbossen och det blev snurr till slut.
Jo det var nog så lätt. En massa press. Journalister som ringde och frågade vet ni att han ni söker befinner sig i sin gamla villa? Varför gör ni inte något åt det? Sedan kanske en politiker som hört av sig till den lokala polisbossen och det blev snurr till slut.
Vilken lek?
Är inte hennes mamma världs känd opera sångare och fd mello vinnare? Föräldrarna är väl inga aktivister?
Jag är inte så insatt i vad Greta gör men upplys mig gärna vad för krimminellt hon önskar att folk ska göra.
Bor du under en sten? Både hon och hennes föräldrar har posera med AFA T-shirts och hon dessutom tillsammans med kriminella gangster rappare.. Ingen nyhet att dom är vänsteraktivister
Jag har haft lite koll på den här snubben från och till. För några år sen kom han med delvis vettig kritik mot feminismen och woke-kultur, men den senaste tiden har han kommit med en massa idiotiska uttalanden och han verkar vara ett riktigt svin som inte förstår sig på riktig manlighet. Han konverterade också nyligen till Islam.
Några av de dumma sakerna han sagt på sistone är: Kvinnor tillhör män, kvinnor som våldtas bär egen skuld i det, bodybuilders är pussys som inte vågar slåss och därför håller de på med bodybuilding. Killen har extrem small dick energy och är inte förvånad om han håller på med trafficking. Hoppas han åker riktigt hårt på det här.
Jag har inte koll på allt han möjligen sagt så om du har bevis på dessa saker får du gärna länka.
Enligt vad jag sett har han sagt att män ska ha auktoritet över sin fru, inte av tvång utan av fri vilja låter hon mannen ta besluten och inte att kvinnor tillhör män. Han har även sagt att om mannen är en sopa som spelar TV-spel hela dagarna är det bättre om kvinnan är huvudet i familjen.
Att kvinnor som våldtas bär eget ansvar argumenterar han för på följande sätt - Att man måste leva efter hur världen ser ut inte hur man önskar att den ser ut. Klär man sig promiskuös som kvinna ökar risken för våldtäkt. Precis som om man går med en guldklocka så ökar chansen att man blir rånad.
Bodybuilding har han sagt är gay och poänglöst för att de tränar hela dagarna för stirra sig själva i spegeln och att det är dysfunktionellt att ha så mycket muskler och vara så orörlig. Men han har även sagt att han har respekt för det hårda jobb de lägger ner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!