2022-12-29, 09:48
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Twitter har ju blocklistor i omlopp. Flera kända högerprofiler har blivit blockade av vänstertroll utan att nånsin ha interagerat med dem osv.

Finns det liknande för Flashback?
I så fall skulle jag vilja ha en blocklista för alla ukrainatroll som ska spamma en med judisk propaganda så fort man påpekar minsta brist hos det korruptionsfria Ukraina och deras Supreme Leader Zelenskyj.
2022-12-29, 10:59
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettiga-babbar
Twitter har ju blocklistor i omlopp. Flera kända högerprofiler har blivit blockade av vänstertroll utan att nånsin ha interagerat med dem osv.

I så fall skulle jag vilja ha en blocklista för alla ukrainatroll som ska spamma en med judisk propaganda så fort man påpekar minsta brist hos det korruptionsfria Ukraina och deras Supreme Leader Zelenskyj.

Är det inte värt att ta debatten istället då detta är ett diskussionforum. Du kan ju blocka individuella användare själv?(fortfarand?) Som du är allmänt trött på.
Jag har själv mina antagonister på det här forumet, men det är ju en del av charmen. En användare som jag tycker annorlunda än i så gott som alla fall, förvånade mig häromdagen då hen hade en tanke/åsikt som vi faktiskt delade. Det kändes lite kul att få skriva att "för en gång skull håller jag med dig"
2022-12-29, 11:25
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Är det inte värt att ta debatten istället då detta är ett diskussionforum. Du kan ju blocka individuella användare själv?(fortfarand?) Som du är allmänt trött på.
Jag har själv mina antagonister på det här forumet, men det är ju en del av charmen. En användare som jag tycker annorlunda än i så gott som alla fall, förvånade mig häromdagen då hen hade en tanke/åsikt som vi faktiskt delade. Det kändes lite kul att få skriva att "för en gång skull håller jag med dig"

Nope, Ignorefunktionen för forumdelen är bortplockad sedan ett rätt bra tag. PM går däremot att blockera.

(FB) Funktionen "ignorera" har förändrats.
2022-12-29, 11:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Det fanns förut, men funktionen är borttagen sedan snart åtta år tillbaka.
2022-12-29, 12:36
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CreepyCrawl
Nope, Ignorefunktionen för forumdelen är bortplockad sedan ett rätt bra tag. PM går däremot att blockera.

(FB) Funktionen "ignorera" har förändrats.

Haha, var uppenbarligen ett tag sedan jag var intresserad av att ignorera någon
2022-12-29, 16:25
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Är det inte värt att ta debatten istället då detta är ett diskussionforum. Du kan ju blocka individuella användare själv?

Nej, det är inte värt att ta debatten med judelakejer.
Det är ungefär som att stanna till vid Jehovas Vittnen på torget och försöka förklara evolutionen.
Dessa personer suger bara åt sig energi och det skulle göra även moderatorernas jobb enklare om man bara kunde blockera faktaresistenta personer.
2022-12-29, 18:05
Moderator
oilslicks avatar
Citat:

Jag personligen tycker att filterbubblor är helt fel väg.
Twitter har blivit ett "vi emot dom" där man kan välja vilka åsikter man kan se.
Flashback ska inte bli så, gillar du inte vissa åsikter....besvara dom eller scrolla vidare.
Så pass enkelt är det.
2022-12-29, 20:32
Medlem
najass avatar
Tråd finns som sagts och länkats, nästa gång du startar en tråd här utan att ha sökt blir det varning

Låst

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in