2024-05-25, 23:50
Medlem
tantrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Röd, solsprängd hy. Alkohol, alkohol, alkohol. Han dör på Texas Longhorn, 44 år gammal med en Norrlands och en dubbelburgare innanför västen.

Slop3 är väl endå 39.

Vem fan bryr sig om vad han konsumerar? Mest underhållande streamen på Twitch.
Han lär säkert överleva många av oss.

Har garanterat ett roligare och mer actionladdat liv än majoriteten. Samt mer pengar.
Senast redigerad av tantr 2024-05-25 kl. 23:55.
Citera
2024-05-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantr
Slop3 är väl ändå 39.

Jag brukar vara en smula raljant i den här tråden, men måste ändå tillstå att dagens stream verkligen var toppen! Det känns som om slop3 fått en nytändning i och med värmen och solen.

I våras viskades det en del i branchkretsar om att han planerade att lägga kameran på hyllan i samband med att de äldsta subbarna når 120mån/10år i sommar, men det verkar inte stämma. Om jag förstått korrekt är han redan inbokad för att streama BoMs nästa europaturné i november. Dessutom investerar han 40K på en ny IRL-rigg.

Så vi får nog dras med honom ett tag till, om levern nu håller.

Dagar som idag visar, hursomhelst, att sloppan fortfarande kan det här med underhållning...!
Citera
2024-05-26, 00:15
Medlem
tantrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag brukar vara en smula raljant i den här tråden, men måste ändå tillstå att dagens stream verkligen var toppen! Det känns som om slop3 fått en nytändning i och med värmen och solen.

I våras viskades det en del i branchkretsar om att han planerade att lägga kameran på hyllan i samband med att de äldsta subbarna når 120mån/10år i sommar, men det verkar inte stämma. Om jag förstått korrekt är han redan inbokad för att streama BoMs nästa europaturné i november. Dessutom investerar han 40K på en ny IRL-rigg.

Så vi får nog dras med honom ett tag till, om levern nu håller.

Dagar som idag visar, hursomhelst, att sloppan fortfarande kan det här med underhållning...!

Underskatta inte levern.
Min far söp sig full varje dag i 20 år. Tack och lov nykter idag 77 år gammal.
Hans lever är frisk.

Handlar nog mycket om genetik och skit om hur kroppen hanterar gift.
Citera
2024-05-26, 15:45
Citat:
Slop3 är väl endå 39.

Har garanterat ett roligare och mer actionladdat liv än majoriteten. Samt mer pengar.

Instämmer det är riktigt bra stream och i November är det spikat med Brothers Of Metal turné igen.

Svenska avundsjukan gör sig påmind här i tråden
Citera
2024-06-08, 12:47
Medlem
Varför är inte gårdagens (7/6) stream sparad? Hittar den inte iallafall. Slopan beställde en Toast Skagen och blev upprörd över att det var för lite bröd och sen spelade han biljard på kvällen. Hände det något skumt i och med att streamen inte finns i fullängd?
Citera
2024-06-08, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne2
Varför är inte gårdagens (7/6) stream sparad? Hittar den inte iallafall. Slopan beställde en Toast Skagen och blev upprörd över att det var för lite bröd och sen spelade han biljard på kvällen. Hände det något skumt i och med att streamen inte finns i fullängd?

Han råkade väl ha med sig mikrofonen när han brunkade på red bull gaming toan.
Citera
2024-08-17, 15:51
Medlem
Är slop3 på turné nu igen?
Han var i Bern igår. Ska han plussa på kilo nu igen?
Citera
2024-08-17, 17:07
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modokrille
Är slop3 på turné nu igen?
Han var i Bern igår. Ska han plussa på kilo nu igen?
Han är med bandet igen på Summer Burst men målet är inte att sända resan så det är mycket färre sändningar.
Citera
2024-10-25, 18:36
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Slop3 är väl endå 39.

Jo, jag menade att han bara hade fem år kvar.
Citera
2024-12-06, 19:26
Medlem
Då jag jobbar i gamingindustrin inom marknadsföring och tidigare dev så händer jag ofta på samma ställen som slop3 och jag är förvånad och trött över hans populäritet eftersom för oss i branchen så är han känd som största narccissisten & ett helvete att arbeta med. Han kan vara extremt trevlig och charming när han vill det men när kamran inte är på och han inte har något att vinna på det är han en helt annorlunda människa.. Det finns många bra streamers som inte behandlar folk i närheten av så dåligt som han gör som får mer skit men han verkar komma undan för folk vill bara tr det bästa då han är så schysst.

När man jobbat med honom behandlar han folk som skit eller som hans personliga assistentero och han är även ökänd bland kvinnor i branschen (och stammisar, bartenders osv) att han gillar att kladda på och provocera kvinnor som inte vill det och eller säga opassande sexuella kommentarer (vissa som dessutom har haft pojkvänner han känner). Sedan skyller han ifrån det på alkoholen med ett skratt eller att "han inte minns". Han gaslightade en tjejkompis till mig att han inte gjort något mot henne som hon inte ville trotts att jag såg det själv. Inget hände då få vågar säga något för dom tror han kan förstöra deras karriär eller/och vill inte ha hans publik efter sig. Jag har sett honom vara full och det en gång på Kappabar men fick dagen efter reda på att det hänt flera gånger.

När han dömmer och kallar folk dum i huvudet till höger och vänster på stream så ser man iaf en liten del av hans riktiga karaktär skina igenom men resten är en roll han spelar, det är trist att folk ska falla för den så hårt bara.
Citera
2024-12-06, 19:54
Medlem
Han är väl från Lidingö från början .
Inte från ngn fattig familj.
Övre medelklass
Citera
2024-12-06, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Har uppfattat det som att största skillnaden på Slope och annat folk, är att han streamar alla sina utekvällar och har högre genomsnittålder i sin chat än merparten svenska streamers. Ganska enformigt content men trogen publik och tar inte långa omotiverade pauser från twitch.

Snabb med att banna folk om han är på dåligt humör, men oftast är han trevlig. Han har en beef med NilsLegend.

Hur mkt drar han in i månaden före skatt om du gissar på streamingen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in