2022-12-28, 21:02
Fredrik Wahlstedt, eller Slop3 som han kallar sig, är en man runt fyrtio som ofta streamar på Twitch. Han har ett ganska stort följe och i skrivande stund har han närmare 1000 personer som tittar på när han sitter och super på en sunkbar en onsdag.

88.000 följare
https://twitchtracker.com/slop3/statistics

https://www.twitch.tv/slop3

Så, gott folk... Vad vet ni? Skvaller? Är han så alkad som han verkar?
Citera
2022-12-29, 10:33
Medlem
Tylfos avatar
Väldigt underhållande streams faktiskt. Går ofta runt och provar olika restauranger/barer. Sen är han väl inte mer "alkad" än en vanlig svensson.
Citera
2022-12-30, 12:14
Medlem
Spritnotas avatar
Har uppfattat det som att största skillnaden på Slope och annat folk, är att han streamar alla sina utekvällar och har högre genomsnittålder i sin chat än merparten svenska streamers. Ganska enformigt content men trogen publik och tar inte långa omotiverade pauser från twitch.

Snabb med att banna folk om han är på dåligt humör, men oftast är han trevlig. Han har en beef med NilsLegend.
Citera
2022-12-30, 12:28
Medlem
Han måste gå på koks så mycket som han festar. Uppträder aldrig pissfull även fast han druckit hela dagen
Citera
2022-12-30, 15:39
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Han måste gå på koks så mycket som han festar. Uppträder aldrig pissfull även fast han druckit hela dagen
Fast ibland är han riktigt slirig på natten när man flippar förbi hans kanal. Jag upplever även att han kan ha dåligt ölsinne ibland och vara omotiverat sur och grinig när han fått för mycket. Och ja, han dricker rejält. Har tittat till hans kanal under några års tid och han har blivit rejält plufsig.
Citera
2022-12-30, 17:10
Jag undrar vad fan personalen och gästerna på krogen tänker när han glider in med en stor väska på ryggen med en kamera i sig.
Citera
2022-12-30, 20:45
Medlem
ballobass avatar
Tycker han är underhållande, med en trogen fan base.
Citera
2022-12-31, 16:14
Medlem
Underhållande men fruktansvärt dryg tyvärr
Citera
2023-01-12, 20:20
Medlem
Jag tycker han är väldigt jobbig om jag får säga det. Direkt när man påpekar hans alkoholism så blir man bannad utan förvarning… och nej han dricker absolut inte som gemene man utan han dricker absurts mängder och verkar inte inse själv hur pass jävla djupt han är nere i skiten.

Gick ju något ryckte för några år sen att han var inblandad i någon typ av våldtäkt? Är det någon annan som hört det eller är det bara påhitt?
Citera
2023-01-12, 20:57
Citat:
Ursprungligen postat av PalmPillarn
Jag tycker han är väldigt jobbig om jag får säga det. Direkt när man påpekar hans alkoholism så blir man bannad utan förvarning… och nej han dricker absolut inte som gemene man utan han dricker absurts mängder och verkar inte inse själv hur pass jävla djupt han är nere i skiten.

Gick ju något ryckte för några år sen att han var inblandad i någon typ av våldtäkt? Är det någon annan som hört det eller är det bara påhitt?
Live just nu och ja han verkar rätt påverkad
Citera
2023-01-12, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittballenigruset
Live just nu och ja han verkar rätt påverkad

Hahaha man märker på honom nu att han börjar bli irriterad det är så här det börjar sen efter detta kommer ilska. Tillslut börjar han även bråka med chatten eller vänner.
Citera
2023-01-12, 21:03
Citat:
Ursprungligen postat av PalmPillarn
Hahaha man märker på honom nu att han börjar bli irriterad det är så här det börjar sen efter detta kommer ilska. Tillslut börjar han även bråka med chatten eller vänner.
Haha jävligt kul, gillar att han tjafsar med modsen också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in