2024-02-08, 12:52
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Dag 28: London

Sista stoppet på turnén. Dags att sammanfatta veckorna lite. Vilken öl var godast? undrade chatten. slop3 var på hugget: "Den bästa ölen är den öppnade!"

Bandet och slop3 satte siktet på Camden Market. Det var svårt att gnälla på stan och utbudet av utskänkningsställen. För övrigt drack slop3 ovanligt öl idag, bara några stycken faktiskt, men däremot blev det en ansenlig mängd drinkar.

Idag var det dock dags att streama en konsert igen. Säga vad man vill om slop3 som person, men det imponerar att han närmast ensam lyckats lajvsända flera konserter med både utmärkt ljud och bra bild - dessutom allt medan hans kropp är sysselsatt med nyktra till från eftermiddagarnas krökande.

slop3 pallade sig faktiskt igenom hela jävla turnén!

Det föreföll annars mindre troligt när han ensam på en skybar i Wien stod och drack snaps som vore det hans sista dag i livet. Eller när han delade med sig av hur kass hans mage varit under turnén utan att alls ändra kosten därefter. Eller när han hamnade på en golfanläggning med en qr-kod som var som högsta vinsten på Gröna Lund. Han överlevde till och med kvällen med elsparkcykeln genom en utslagen "Half-Life"-tunnel som vore han Gordon Freeman.

28 dagar. Ett tiotal länder. 8 kg tyngre. Två eller tre dagar helt utan alkohol. Good times!
Vi älskar dig! Tack för dina bidrag till tråden. Det har varit festligt och tragiskt att följa.
Citera
2024-02-10, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pompomlito
Kom tillbaka till oss, åh du stora gud!
Gör nytt konto och fräls oss suktande med uppdateringar!

Texten är snudd på oläsbar men h*n ska ha cred för engagemanget.
Citera
2024-02-10, 15:27
Medlem
Stämmer det verkligen att han supit 24 av 26 dagar på turnén med bandet? Själv har jag ångest i en hel vecka om jag druckit 2-3 dagar i sträck.

Jag förstår helt ärligt inte vad som är så underhållande med den där karln. Han är extremt dryg och tror han är något men i själva verket är han en jättebebis. Jag blev avstängd från hans kanal efter ett uppenbart skoj. Var in och kikade på hans stream efter ett år ungefär, och helvete vad fet han har blivit.
Citera
2024-02-11, 10:32
Citat:
Ursprungligen postat av Britt-Gunnar
Stämmer det verkligen att han supit 24 av 26 dagar på turnén med bandet? Själv har jag ångest i en hel vecka om jag druckit 2-3 dagar i sträck.

Jag förstår helt ärligt inte vad som är så underhållande med den där karln. Han är extremt dryg och tror han är något men i själva verket är han en jättebebis. Jag blev avstängd från hans kanal efter ett uppenbart skoj. Var in och kikade på hans stream efter ett år ungefär, och helvete vad fet han har blivit.
Det var ett ständigt hinkande minst 90% av tiden. Man kunde tydligt se skiftet där ölen inte tog lika bra längre och då var han tvungen att beställa in sprit. En helt vanlig dag på turnén bestod av minst 3-4 öl och några drinkar. I slutet började han verkligen få det där alkade utseendet. Mosig och plufsig.

Förstår inte vem som orkar titta på honom under en längre tid. Måndag hela veckan-vibbar. Han var intressant under rakaka/ma3-tiden men nu är han bara en uppnosig alkis.
Citera
2024-02-15, 15:28
Medlem
raggarsvins avatar
Tydligen ska två migranter ha smugit sig in i bagageutrymmet, och busschauffören hade slarvat bort sitt pass och fick inte köra vidare.
Idag är det Gibaway!
Citera
2024-02-23, 18:54
Medlem
oldeubois avatar
Nu recenserar Slop3 ett lan. Allt var bra, man fick gratis Red Bull, men det fanns ingen öl.
Han sade att han, eller nej, han ångrade sig och berättade att en vän till honom drog och köpte ett flak öl, som de sedan lagrade i minikylen på hotellet. Då kunde man enkelt gå upp med sitt glas på hotellrummet och fylla på. Smidigt! Det gjorde lanet trevligt, till slut.
Maten var bra, men det var ju inte så att de delade ut 150 kebabrullar. Sista dagen sken dock som solen, då det var texmex-buffé.

Allt detta sades i taxin, från en luffig krog, till en annan.
Citera
2024-02-28, 20:36
Medlem
https://www.twitch.tv/slop3

Vilken dubbelhaka han börjar få.
Citera
2024-03-03, 12:28
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Hade vägarna förbi Brödernas på Östermalmstorg igår kväll. Kikade in och jajemän. Där satt han. Blev nästan sugen på att gå in och beställa något så man kunde synas i streamen och få sina 15 minuter.
Citera
2024-03-06, 17:47
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Hade vägarna förbi Brödernas på Östermalmstorg igår kväll. Kikade in och jajemän. Där satt han. Blev nästan sugen på att gå in och beställa något så man kunde synas i streamen och få sina 15 minuter.
Klassiskt! Klockan börjar närma sig 18 och han har redan problem med språket. I vanlig ordning bär han sin Red Bull-jacka och dricker lager.
Citera
2024-03-06, 18:31
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Klassiskt! Klockan börjar närma sig 18 och han har redan problem med språket. I vanlig ordning bär han sin Red Bull-jacka och dricker lager.
Citera
2024-03-07, 19:17
Medlem
raggarsvins avatar
Nu snackar slop3 med Bingo Rimér på brödernas.
Citera
2024-03-16, 12:24
Medlem
pompomlitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Texten är snudd på oläsbar men h*n ska ha cred för engagemanget.

du får lära dig svenska, lil bro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in