Citat:
Ursprungligen postat av
ccnut
Två saker:
- Fridas nästipp såg en aning röd ut innan loppet. Tänkte att det var smink eller förkylningssymtom.
- Heidi Weng verkade trampa (skejta) på Fridas stav i backen.
Sa redan tidigt i loppet att Norge kommer göra sitt allra bästa för att åka på Frida och störa henne.
Weng låg onödigt nära bakom Frida och störde henne.
Blev ju två mycket störande tvärstopp för stackars Frida.
Osportsligt av Weng!