Hade inte Sverige haft sin idiot-feminism hade någon man kunnat peka med hela handen till frida att hon inte behövde vinna idag. Men det hade väl ansetts "förminskande"
Per Elofsson åkte på en riktig smäll på inledningsdistansen JVM i Canmore 1997, med en timmes sjukhusbesök som följd. Extremt tuffa slingor där på hög höjd, men han kom tillbaka och vann tremilen fyra dagar senare.
Hade inte Sverige haft sin idiot-feminism hade någon man kunnat peka med hela handen till frida att hon inte behövde vinna idag. Men det hade väl ansetts "förminskande"
Hade varit en jävla loser-mentalitet att inte låta henne gå för vinst om hon så velat. Stallorder är sådant de kan behålla i cykel- och formel1-tävlingar.