2023-01-08, 12:34
  #3241
Medlem
cl3aners avatar
Satan vad Jihde ältar......skiter snart i herrtävlingen
Citera
2023-01-08, 12:34
  #3242
Medlem
Två saker:

- Fridas nästipp såg en aning röd ut innan loppet. Tänkte att det var smink eller förkylningssymtom.

- Heidi Weng verkade trampa (skejta) på Fridas stav i backen.
Citera
2023-01-08, 12:36
  #3243
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergen28
Tipper at de som henger seg opp i kommentaren til Heidi Weng ikke lot seg irritere av kommentaren til Dahlqvist etter sprinten på fredag. Ta det for det det er, litt småerting mellom to gode rivaler og venner (for øvrig hadde nok begge rett i uttalelsene sine).

Ja, ikke rart med slike Belgian Blue!

https://www.vg.no/sport/langrenn/i/oX6l0/bjoergen-neste-aar-kler-jeg-paa-meg
Citera
2023-01-08, 12:36
  #3244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Två saker:

- Fridas nästipp såg en aning röd ut innan loppet. Tänkte att det var smink eller förkylningssymtom.

- Heidi Weng verkade trampa (skejta) på Fridas stav i backen.

Precis, tror hon har kört sjuk.
Citera
2023-01-08, 12:38
  #3245
Medlem
Ja det va som fan. Klart weng siktade på att knäcka staven på Frida ochså såklart. Vidrig människa
Citera
2023-01-08, 12:38
  #3246
Medlem
Claudel har äntligen lärt sig hur man disponerar ett lopp. Hon hade vunnit i fjol med en bättre disponering av loppet.
Citera
2023-01-08, 12:38
  #3247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allleee
Precis, tror hon har kört sjuk.
Ja jag skulle inte bli förvånad om hon har en infektion i kroppen.
Citera
2023-01-08, 12:38
  #3248
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Fasen så tråkig Charlotte Kalla är, torr som fnöske.

Annat med Hagström och Märta. Mycket glädje i de intervjuerna oavsett resultat.
Citera
2023-01-08, 12:38
  #3249
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allleee
Precis, tror hon har kört sjuk.

Jag tror att hon inte klarade tekniken med sådan lutning och att hon var trött efter en lång tour.
Citera
2023-01-08, 12:39
  #3250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Fasen så tråkig Charlotte Kalla är, torr som fnöske.

Ja, för alla andra skidåkare brukar vara så otroligt klämkäcka, roliga och bara bubblar av karisma hela dem.
Citera
2023-01-08, 12:40
  #3251
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Så läkare från andra länder hjälper Frida att undvika dopingkontroll? Hur tänkte du nu?
Har inte Sverige egna läkare?
Citera
2023-01-08, 12:40
  #3252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cl3aner
Satan vad Jihde ältar......skiter snart i herrtävlingen

Jihde suger verkligen… ids inte titta på varken han eller studiosändningarna ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in