Tipper at de som henger seg opp i kommentaren til Heidi Weng ikke lot seg irritere av kommentaren til Dahlqvist etter sprinten på fredag. Ta det for det det er, litt småerting mellom to gode rivaler og venner (for øvrig hadde nok begge rett i uttalelsene sine).