Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.skalmanski
J.H.Kläbo en gud på alla moment. Tror han skulle kunna vinna med öronvax som valla.
Fast han myglar ju med astmaspray och nebulisator m.m....han springer skidor istället för att åka. Fult men snabbt. Borde förbjudas tycker jag.