Citat:
Ursprungligen postat av
Patrik2108
Är det så ni tänker er fulspel. Jag tänker mer att man passar på att täcka upp spåren så att det är omöjligt att ta sig förbi då någon annan rycker.
Jo, exakt. Finns det t ex 3 spår så fyll upp dom. Varför lämna fri passage att avancera?
Se förresten på norrmännen på ”jaktstarten” som låg tre i bredd och promenerade uppför och lät de landsmän som låg längst bak på plats 18-20 avancera gratis inför spurten, och inte en jävel gick ut i spår 4 och täppte igen. Och istället för en placering runt 10-12 blev Skar tvåa.