2023-01-06, 13:20
  #2065
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
dock är det lite lättare att råka stå i vägen utför, åka på skidor, råka knäa av en stav..

Tänker mest på intentionen. Att satsa på det flyttar fokus från egen insats.
Citera
2023-01-06, 13:20
  #2066
Medlem
Inte bra för Pellegrinos tour att missa semin.
Citera
2023-01-06, 13:20
  #2067
Medlem
Rosjö hade varit chanslös med fästvalla så bra drag att prova stakning.
Citera
2023-01-06, 13:20
  #2068
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Men känner du ingen du kan dela med? Vi betalar hälften och en god vän hälften.
Man kan titta två samtidigt. Väldigt skönt att kunna titta på längdtävlingarna utan reklam och vääääldigt najs att kunna följa premier league inte minst
Ja ju tror det, men vill inte heller stötta viaplay... hatar konceptet att förstöra sporter för pengar. Längintresset har ju stendött i hela europa på de senaste 5 åren inklusive i sverige pga betalkanaler
Citera
2023-01-06, 13:21
  #2069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jag är övertygad om att alla initierade anser att hennes insatser under denna TdS varit mycket svaga. .

Det kanske de tycker. Men vad tycker du?
Citera
2023-01-06, 13:21
  #2070
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Är det så ni tänker er fulspel. Jag tänker mer att man passar på att täcka upp spåren så att det är omöjligt att ta sig förbi då någon annan rycker.

Jag svarade på en kommentar som gjorde det:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Vilken reko sport det här är ändå. Det hade ju varit hur lätt som helst att plocka bort en sån som Kläbo egentligen om man samarbetade i smutsigt spel.
Citera
2023-01-06, 13:21
  #2071
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Det kanske de tycker. Men vad tycker du?

Att hon har varit mycket svag denna TdS.
Citera
2023-01-06, 13:22
  #2072
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Festis
Snyggt av Calle. Kunde vila lite på slutet. 😁

Stolpe in för Calle nu när Goldberg rök, jämfört med förra sprinten.

Även Grinpelle slogs ut.
Citera
2023-01-06, 13:22
  #2073
Medlem
RickNesss avatar
Men porris
Citera
2023-01-06, 13:22
  #2074
Medlem
trailblasers avatar
Har Porris tagit över klant-stämpeln från Halvarsson?
Citera
2023-01-06, 13:22
  #2075
Medlem
BestCoast.s avatar
Ajajaj William. Där blir han diskad.
Citera
2023-01-06, 13:23
  #2076
Medlem
Svagt lopp av Wille
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in