Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Men känner du ingen du kan dela med? Vi betalar hälften och en god vän hälften.
Man kan titta två samtidigt. Väldigt skönt att kunna titta på längdtävlingarna utan reklam och vääääldigt najs att kunna följa premier league inte minst
Ja ju tror det, men vill inte heller stötta viaplay... hatar konceptet att förstöra sporter för pengar. Längintresset har ju stendött i hela europa på de senaste 5 åren inklusive i sverige pga betalkanaler