2022-12-29, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joskee
Här kommer en sammanfattning av allt som hänt.

Catrin Listad fd advokat som var otrogen med en gängkriminell kille från Gävle som heter Eymen Mamlouk Catrin var gift med Shadi under hennes otrohetsaffär.

Shadi Al Harbiti som driver en bilfirma (Min bil) i Uppsala häktas nu med sin yngre bror och även hans och Catrins son för att ha förberett mord på Eyman (enligt rykten)

Är man gift och har barn med en kvinna som väljer att vara otrogen så slänger man ut henne med huvudet före sen är det bara att gå vidare med livet oavsett vad.

Inte fan försöker man mörda killen hon har legat med?

Kasta bort sitt liv, sonens, kollegor och delägare samt företag och livet för att hon ska skaffa nån ny 🤦🏻‍♂️
Citera
2022-12-29, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Är man gift och har barn med en kvinna som väljer att vara otrogen så slänger man ut henne med huvudet före sen är det bara att gå vidare med livet oavsett vad.

Inte fan försöker man mörda killen hon har legat med?

Kasta bort sitt liv, sonens, kollegor och delägare samt företag och livet för att hon ska skaffa nån ny 🤦🏻‍♂️

Hedern ska upprätthållas
Citera
2022-12-29, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M0hamad
Hedern ska upprätthållas

Genom att sitta i fängelset medans ex frugan knullar runt? Hahahaha super smart och genomtänkt enligt mig 🤣

Kanske bra kanske borde det ha varit bättre att blotta henne som den otrogna häxan som red en annan kille medans hon hade en man, barn samt familj med god ekonomi? Då skulle man framstå som en riktigt man med fötterna på jorden och henne som den ”dåliga” sen går man vidare…
Citera
2022-12-29, 23:08
Medlem
De hade väl separerat sedan ett bra tag om jag inte missminner mig.
Citera
2022-12-29, 23:17
Bannlyst
Vi ser det gång på gång, kvinnor i rättsystemet vars fittor droppar våta av de kriminella männen. Bland ordningsvakter, anställda på häkten och anstalter, hos polisen och advokatsamfund.

Förstår ni hur mycket information som måste läckt till kriminella, hur mycket hjälp de fått inifrån? Ett totalkorrrumperat rättssystem, allt pågrund av kåta kvinnor som inte klarar av att hålla sina depraverade begär i styr.

Kvinnor ska inte jobba inom rättsväsendet, har sagt det förut och kommer säga det igen.
Citera
2022-12-29, 23:38
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Vi ser det gång på gång, kvinnor i rättsystemet vars fittor droppar våta av de kriminella männen. Bland ordningsvakter, anställda på häkten och anstalter, hos polisen och advokatsamfund.

Förstår ni hur mycket information som måste läckt till kriminella, hur mycket hjälp de fått inifrån? Ett totalkorrrumperat rättssystem, allt pågrund av kåta kvinnor som inte klarar av att hålla sina depraverade begär i styr.

Kvinnor ska inte jobba inom rättsväsendet, har sagt det förut och kommer säga det igen.

Kvinnor har väl i alla tider dragits till kriminella män.
Citera
2022-12-29, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Kvinnor har väl i alla tider dragits till kriminella män.

Just därför jag menar att rättsväsendet kanske inte är rätt plats för dem.
Citera
2022-12-29, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
De hade väl separerat sedan ett bra tag om jag inte missminner mig.

Jaha tyckte någon skrev att hon knullade runt medans hon var gift med Shadi….

Citat:

Citat:
Just därför jag menar att rättsväsendet kanske inte är rätt plats för dem.

Kunde inte ha sagt det bättre men nu framgår du som en mansgris, anti hbtq+ och höger extremist pga det du skrev 🤣
Citera
2022-12-30, 05:15
Medlem
Finns FUP än?
Citera
2022-12-30, 14:44
Medlem
Choosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabbeU
Finns FUP än?
Nej, det är omöjligt i det här tidiga stadiet.
Citera
2022-12-30, 17:57
Medlem
Citat:

Nu när hororna har fått in foten jagas kattägare. Så var det inte förr.

Vilket folkslag hör Catrin Listad till? Hon ser inte svensk ut.
Citera
2022-12-30, 18:31
Medlem
Vilken inavel soppa, fattas bara att Catrin är mannen och sonens försvarsadvokat 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in