Citat:
Ursprungligen postat av
Mondher
Jag råkade en gång lyssna på 2 feminister prata och bl.a tog dom upp det här med att kvinnor bör kunna visa sina bröstvårtor hur mycket dom vill och att det är upp till kvinnor själva om/hur mkt dom vill sexualisera sina nipples och dom menade då att det "liksom är bara a f***ing nipple som ska ge våra framtida barn mat. Hur svårt ska det va?" och en massa annat feministiskt svammel.
Det är iofs inte så konstigt att feminister är så basic i sitt tänkande men att komma ner till den här nivån hade jag inte förväntat mig.
Kvinnor ska i själva verket inte ge sin åsikt om något som detta. Kvinnor vet inte hur en man känner när han ser en nipple. På samma sätt kan män också säga att det är upp till män hur mycket dom vill sexualisera sina penisar och vill man visa dom offentligt så ska män såklart kunna göra det.
Den självklara frågan blir då "jo men vart ska gränsen gå då?" Svaret på den frågan är så enkelt och det är just att det är upp till det andra könet att bestämma. Finner vi män kvinnors bröstvårtor upphetsande så ska dessa såklart täckas annars bör det räknas som ofredande.
Hur kan kvinnor inte förstå något som är såhär basic och logiskt?
Hur vet du att kvinnorna som pratade var feminister?
Låter mer som de var bekymrade över att inte få amma sina hungriga barn när barnen behöver, vilket kan vara lite varsomhelst.
Och en bröstvårta är inte jämförbart med ett könsorgan. Män visar bröstvårtor på stranden och lite varsomhelst när det är sommar och fint väder ute. Och då kan kvinnor behöva visa sina när kvinnor behöver amma sina barn.
Men ingen av könen bör visa sina könsorgan offentligt. Det vore osmakligt.
I övrigt är jag bisexuell och ser inget sexuellt med en ammande kvinna. Då är det betydligt mer sexuellt med en man som visar bröstvårtor på stranden. En snygg man med styva vårtor.