Citat:
Ursprungligen postat av
Mondher
Ja men varför säger du en sån självklar sak? Vi vet väl alla att feminister inte är en enhetlig grupp men jag ska inte behöva påminna om det i en diskussionstråd på ett forum där folk inte orkar läsa för långa texter. Hade jag tagit upp ett mer extremt exempel så hade jag nog ändå sagt bara feminister och inte "extremistfeminister" då ordet feminister är kortare och jag förväntar mig att läsaren är tillfälligt smart att hon ska förstå att jag pratar om just den feministtypen jag tar upp.
Ni får seriöst skärpa er med skryter om att ni idag är hjärndöda och aldrig läst en bok och knappast kan ta er igenom studielitteratur för att ni är så lata att ni
inte orkar inlägg med flera ord, meningar och resonemang i
Jag hoppas verkligen att vi kommer börja införa tester i rekryteringsprocessdr för att sortera bort er som lyckats fiffla till er slutbetyg i högskoleutbildningar. För ni kommer
aldrig klara av ett kunskapstest efter avslutade kurser
Maken till korkad, uppblåst generation får man mer än leta efter. Ni lär vara värst.
Skriv inte urbota dumma inlägg om du inte klarar av att innehållet motsägs. Einstein...