2022-12-25, 01:06
Medlem
Hegamons avatar
Jag har upptäckt att dels om jag klickar på kontrollpanelen så kommer jag inte in i kontrollpanelen. Sedan har jag sett att min signaturtext är borta sedan en tid.

Jag hade en liten bild illustrerad "help bunny dominate the world" Och namnet Philip Lucas Åkesson. Jag har inte plockat bort det. Utan en dag var allt bara borta. Hur kommer det är sig?

Om jag klickar på kontrollpanelen då står det bara: Flashback bygger pepparkakshus!
Kontrollpanel
Det finns inga ämnen med prenumeration i den här mappen för den valda tidsperoden.
Du var här senast: 2022-12-24 21:04
Citera
2022-12-25, 01:12
Medlem
OpieWinstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag har upptäckt att dels om jag klickar på kontrollpanelen så kommer jag inte in i kontrollpanelen. Sedan har jag sett att min signaturtext är borta sedan en tid.

Jag hade en liten bild illustrerad "help bunny dominate the world" Och namnet Philip Lucas Åkesson. Jag har inte plockat bort det. Utan en dag var allt bara borta. Hur kommer det är sig?

Om jag klickar på kontrollpanelen då står det bara: Flashback bygger pepparkakshus!
Kontrollpanel
Det finns inga ämnen med prenumeration i den här mappen för den valda tidsperoden.

Samma situation för mig, så jag är också nyfiken på detta här.
Citera
2022-12-25, 01:49
Medlem
Sleepysuns avatar
Har samma problem med just kontrollpanelen men har upptäckt att fenomenet endast uppstår om webbläsaren är i helskärm. Om jag istället väljer att "skala om" programfönstret med muspekaren dyker menyn plötsligt upp på ena sidan. Testa det alternativt nyttja någon av nedanstående direktlänkar:
Citat:
Kontrollpanel

Inställningar & alternativ
Redigera signatur
Redigera e-post & lösenord
Redigera alternativ
Redigera avatar

Övrigt
Kompis-/ignorera-listor
Citera
2022-12-25, 02:08
Medlem
Grin-Days avatar
För mig fungerar det som det ska, knarkade en stund, då försvann funktionen.
Kan vara så att knarkare får stryka på foten.
Citera
2022-12-25, 08:29
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon

Kontrollpanel

Att din signatur är borta lär ha med att göra med din avstängning för två månader sedan. Vid avstängning raderas signaturer:

(FB) Signaturer visas bara för inloggade

Problem med att inte se kontrollpanelen brukar handla om att man har fel zoom eller rotation.

https://www.flashback.org/sok/?query...22-12-25&so=pd
Citera
2022-12-25, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Problem med att inte se kontrollpanelen brukar handla om att man har fel zoom eller rotation.

https://www.flashback.org/sok/?query...22-12-25&so=pd
En liten ändring i formuleringen...det är inte vi som har fel zoom eller rotation, det är Flashback som inte har konfigurerat det rätt.
Citera
2022-12-25, 11:27
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Behöver man visst antal poster eller längd på konto för att ha en signatur?
Kommer dit på detta kontot, men inte på alternativa konton med låga inlägg
Citera
2022-12-25, 11:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu

Även det framgår av länken jag postade tidigare.

Laidbackstatus gäller för att få ha signatur.
Citera
2022-12-25, 11:40
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu

(FB) Signaturer visas bara för inloggade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in