2023-03-14, 14:52
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Jag var trött när såg detta, tänkte ej på alla detaljer. Finns två sätt att mäta på, antingen hela pinnen eller till det röda sträcket på pinnen nära topp. Vilken av de användes?

Ja det var det jag tyckte var oklart med. Vad jag såg mättes hela pinnen. Men förstår då inte anledningen till det röda strecket.
2023-03-14, 14:56
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxido
Enligt mäster mätaren Anna så var inte så fallet. Men jag håller med dig, tyckte ser syntes ganska tydligt att Chrisoffer vunnit.

Men allt kan hända när man har en skenhelig dommare.
Det där var i iscensatt av den värdelösa produktionen. Anna, som tydligen är "köpt" av skitkanalen TV4 tackar & niger snällt & gör som prod.teamet säjer.
2023-03-14, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Tycker du har fått det här om bakfoten.
Assi är ju den enda som har ifrågasatt Viktors beteende. Eller?
Utifrån det du har skrivit nu så antar jag att du menar att man som annan deltagare absolut inte ska ifrågasätta en annan deltagares beteende?
Que!?

Asi har ifrågasatt Viktors beteende på ett väldigt aggressivt sätt. Hon vill inte förstå utan bara sätta dit honom. Det var samma sak med Artin i början. Hon sa i synk att hon hoppades att de andra som kom till Torpet skulle sätta honom på plats.

Asi är rigid och ställer folk mot väggen på ett sätt som är direkt motbjudande. Hon är mest ute efter att straffa folk och förminska dem.

Argument som "jag kan din typ" är väldigt barnsliga. Hon behöver växa upp och ta ansvar för sitt eget beteende. Asi verkar tycka att hon är tuff som törs ta fighten, men hon skapar bara mer konflikt med sitt sätt att angripa motståndaren.
Senast redigerad av Lokatten369 2023-03-14 kl. 15:22.
2023-03-14, 15:29
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Det där var i iscensatt av den värdelösa produktionen. Anna, som tydligen är "köpt" av skitkanalen TV4 tackar & niger snällt & gör som prod.teamet säjer.

Ja men det är ju inte konstigt att hon gör de. Hon är ju anställd av tv4 och får pengar av dom för att göra som dom säger.

Men ja de är mycket märkligt allting.
2023-03-14, 15:33
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxido
Ja men det är ju inte konstigt att hon gör de. Hon är ju anställd av tv4 och får pengar av dom för att göra som dom säger.

Men ja de är mycket märkligt allting.

Frågan är hur mycket TV4 styr produktionen. Anna är anställd av Strix i den här produktionen. Det är även Strix som gör norska Farmen. Men den är helt annorlunda.
2023-03-14, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Så han lever på sitt utseende? Fy fan vad omanligt.
Kan han ju inte göra eftersom han dels inte är så djävla supersnygg och dels är kroppshållningen urusel.
2023-03-14, 15:35
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten369
Asi har ifrågasatt Viktors beteende på ett väldigt aggressivt sätt. Hon vill inte förstå utan bara sätta dit honom. Det var samma sak med Artin i början. Hon sa i synk att hon hoppades att de andra som kom till Torpet skulle sätta honom på plats.

Asi är rigid och ställer folk mot väggen på ett sätt som är direkt motbjudande. Hon är mest ute efter att straffa folk och förminska dem.

Argument som "jag kan din typ" är väldigt barnsliga. Hon behöver växa upp och ta ansvar för sitt eget beteende. Asi verkar tycka att hon är tuff som törs ta fighten, men hon skapar bara mer konflikt med sitt sätt att angripa motståndaren.
Oj! Du är otroligt aggressiv nu. Nä..jag tycker Assi har varit modig som uttryckt sina känslor rakt av hur hon känt emot Viktor och hans fulspel .Tror faktiskt hon har genomskådat de flesta.
Vill tillägga att jag har absolut ingen favorit till vinnaren av hela skiten då de flesta som är kvar antingen är svagsinnade eller fullständigt inkompetenta idioter som sökt till programmet för att för att få bekräftelse.
2023-03-14, 15:47
Medlem
madmwazels avatar
När Viktor fick kritik i början av säsongen pga Julia-incidenten gick han ut med en timme lång offer-kofta-intervju på youtube och tyckte synd om sig själv.
Någon länkade hans tiktok och när jag bläddrade lite i hans flöde har han nyligen lagt upp en video där han helt bytt taktik, nu är han tillbaka till att han är grekisk gud och kung av farmen. I videon går han i attack mot sina "haters" istället och menar att de är lipsillar.

Kul att han är en sådan patetisk kappvändare som inte på något sätt kan stå för det jag gör eller säger, allt är ett narcissistiskt skådespel. För min del kan vem som helst vinna utom honom, han är inte värd ett öre för sin insats, borde nästan få betala oss tittare någon form av skadestånd för att vi har fått stå ut med honom hela säsongen.
2023-03-14, 15:48
Medlem
Citat:
Oj! Du är otroligt aggressiv nu. Nä..jag tycker Assi har varit modig som uttryckt sina känslor rakt av hur hon känt emot Viktor och hans fulspel .Tror faktiskt hon har genomskådat de flesta.
Vill tillägga att jag har absolut ingen favorit till vinnaren av hela skiten då de flesta som är kvar antingen är svagsinnade eller fullständigt inkompetenta idioter som sökt till programmet för att för att få bekräftelse.
Håller med, Assi var rak och gjorde så pojken blev alldeles snurrig i huvudet då han kom in och skulle vara tuff och tala om vad han hade fått veta och hur det skulle bli, men i vanlig ordning så klantade han till det rent taktiskt, så nu behöver han hjälp av produktionen igen för vinsten.
Tycker Assi växte lite där till skillnad från de fega manliga fjollorna som pratade skit i bondestugan efteråt.
Senast redigerad av gur 2023-03-14 kl. 15:55.
2023-03-14, 16:03
Bannlyst
Dagens avsnitt
2023-03-14, 16:35
Medlem
Assis fientlighet mot Viktor är inte normal. Uppenbarligen har hon underliggande skäl till det. Dvs hon känner sig sårad över att Viktor inte visar mer intresse för henne som kvinna. Hon känner sig avvisad när det enda hon ville var att Viktor skulle trolla lite med henne också.

Men nu lär hon bli borttrollad i kvartsfinalen i stället.

Och Sebbe beskriver sig gång på gång som "spindeln i nätet". Men verkar det inte snarare som att den verkliga spindeln i nätet har varit Nebba. Med sina morgonsamtal med Artin och försök till taktiksnack med Tora inför Tinget. Och sitt förtroendeskapande småprat med alla deltagare.

Men Sebbe kan lika gärna tro att det är han som är "spindeln". Resultatet är ändå detsamma. Han och Nebba är kvar i finalveckan.
2023-03-14, 17:50
Medlem
Litauens avatar
Årets vinnare avslöjades tidigt i denna tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in