2023-03-05, 22:49
Medlem
BANZAI!
Min skånska tigrinna levererade!!
USS Victor och USS Christoffer sjönk som torpederade slagskepp!!!
Tora! Tora! TORA!
2023-03-05, 22:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jag är äcklad av Harmynts självgodhet. Den slår nästan Viktors. Såg ni hur han fullkomligt mös när han blev storbonde på tinget? Efter att kvällens tre deltagare fått lämna, så hade han mer eller mindre redan tagit ut vinsten.

Och ur en spelmässig synpunkt var det (som han betonade) inte fel, någon måste åka, vi eller dom

Dessutom hade han den goda smaken att skämmas som en hund över Artins försök till rimande
snapsvisa
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-05 kl. 23:27.
2023-03-05, 22:56
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin

Håller med!!! Så dvs man är storbonde i ett dygn/knappt ett dygn innan nästa blir?😂
2023-03-05, 23:05
Medlem
Undrar varför Viktor tog ut sina fina flätor när han tävlade mot Tora, inte för det är värsta grejen men la bara märke till det.
Sjukt spännande avsnitt detta var! Jag håller fortfarande på Christoffer faktiskt, stör mig inte ett dugg på honom tillskillnad från typ alla andra
Senast redigerad av Hejhejheh 2023-03-05 kl. 23:11.
2023-03-05, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jag är äcklad av Harmynts självgodhet. Den slår nästan Viktors. Såg ni hur han fullkomligt mös när han blev storbonde på tinget? Efter att kvällens tre deltagare fått lämna, så hade han mer eller mindre redan tagit ut vinsten.
Fantastisk utdelning för Sebbe - tre konkurrenter ute (som de just nu tror) och en amulett rikare. Klart han ska vara nöjd. Otippat och kul att Viktor gav storbondeskapet till Sebbe. Viktor visade sig f ö vara helt värdelös i kamp på Tinget. Han är inget hot utan lär bli utmanad snabbt igen om han kommer tillbaka till Farmen. En lätt match.
2023-03-05, 23:42
Medlem
Zyxel04s avatar
Alltså jag ogillar i grunden dessa twister hit och dit. Det blir tråkigt och min känsla är att de ofta påverkar tävlingen negativt... de riskerar att leda till att någon som inte förtjänar att vinna vinner skiten. Det blir också svårare för deltagarna att vara taktiska och planera sin väg fram...

Jag menar, man må ogilla Victor men han har ändå haft en plan men det är inte så lätt att ha det när det kommer en twist. Man vill ju att vinnarne ska förtjäna det och jobbat aktivt för det... lol

Jag tycker de är tråkigt att veganen, Viktor och Chrille åkte ut... eller åkte till Torpet.

Veganen är sig själv och har ändå starka åsikter vilket kan göra att folk blir sura vilket skapar bra tv. Jag tycker dock att han framstår som ganska schyst, han är alltid lugn och har aldrig varit otrevlig.

Viktor är som han är, men det är ett program där man kan vinna en miljon. Det är uppfriskande med någon som är en player.

Chrille har tappat lite men han var rolig i början där han spred ryktet att Andreas legat med Karin, hehe. Han är också inne i programmet för att vinna, inte som alla töntarna som åkt ut.

Vad ska man säga kring de som är kvar?

Sebastian hoppas jag inte vinner... Alltså det är bara "något" jag ogillar... han känns dryg på något sätt med sitt vänliga tal... nä

Nebbe och rasta-Sandra är ändå ok som vinnare, de har varit med hela tiden och har varit ganska bra socialt. Sandra är ganska snygg med ggr...

Asa är ganska blek. Jag upplevde att araben som kom in samtidigt som Asa, araben vid namn Hanan... Faktiskt försökte tänka taktiskt men ålte dessvärre ut. Asa har mest åkt på ett bananskal. Hoppas inte hon vinner.

Tora är trevlig men kommer bli ganska B om hon vinner programmet med tanke på att hon kom in sent, lol.
2023-03-06, 00:17
Medlem
JerryCottons avatar
Många är negativa gällande Sandra men tycker att hon har spelat spelet bra och jobbar dessutom hårt. Viktor är en pajas! Tora är stabil. Artin kör sitt race och skiter i vad andra tycker om honom. Nebil verkar vara en jäkla hal orm. Sebbe kör i samma stil som Viktor om än mer nertonat. Assi är en "dark horse" no pun intended.
2023-03-06, 00:28
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hur stor är skillnaden storleksmässigt mellan Torpet och Farmen huset? en förutsättning för att det ska vara ett torp är att det ska vara jävligt mycket mindre än en stuga

Hade jag varit Sandra hade jag adopterat en anka från torpet istället
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-06 kl. 00:37.
2023-03-06, 00:28
Medlem
ziggarillens avatar
Man kan ju undra varför man fick se Christoffer sitta vid skrivmaskinen där i slutet. Är det för att förvirra eller för att han är den som förlorade på Torpet? Av dom som är kvar på Farmen nu gör att intresse saknas för att titta. Tora och negressen urtråkiga och dom andra tre avskyvärda. Ser hellre Artin vinna än någon av dessa. Hoppas fortfarande på Christoffer men tror det blir den fete grosshandlaren.
2023-03-06, 00:49
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Man kan ju undra varför man fick se Christoffer sitta vid skrivmaskinen där i slutet. Är det för att förvirra eller för att han är den som förlorade på Torpet? Av dom som är kvar på Farmen nu gör att intresse saknas för att titta. Tora och negressen urtråkiga och dom andra tre avskyvärda. Ser hellre Artin vinna än någon av dessa. Hoppas fortfarande på Christoffer men tror det blir den fete grosshandlaren.
Christoffer ska välja nästa storbonde.
2023-03-06, 00:52
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Hahaha han är lite som den där karaktären i filmen Turist av Ruben Östlund, som springer iväg från fru och barn när det sker en lavin i fjärran utan att tänka på att kanske sätta dem i säkerhet först haha

Haha, älskar den filmen. T.o.m. jag tycker Viktor börjar bli lite oskön nu. Men gillar dock konflikterna han framkallar. Tycker resten av gänget är sömnpiller, förutom Artin.. Sebbe och Sandra är nog de jag absolut inte vill se vinna. Men det lär väl tyvärr ske
2023-03-06, 00:53
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Christoffer ska välja nästa storbonde.
Det var ju det jag menade. Alltså behöver knappt titta då man vet att han åkte ut. Är väl bara TV4 som kan göra så usla program. Hoppas dock att dom gjort det för att förvirra. Helt säker kan väl inte du heller vara hoppas jag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in