Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Jag är äcklad av Harmynts självgodhet. Den slår nästan Viktors. Såg ni hur han fullkomligt mös när han blev storbonde på tinget? Efter att kvällens tre deltagare fått lämna, så hade han mer eller mindre redan tagit ut vinsten.
Och ur en spelmässig synpunkt var det (som han betonade) inte fel, någon måste åka, vi eller dom
Dessutom hade han den goda smaken att skämmas som en hund över Artins försök till rimande
snapsvisa