Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Så han lever på sitt utseende? Fy fan vad omanligt.
Ja, och percis som jag har skrivit förr så var det jävligt omanligt också när han kom in och skulle "sätta alla på plats". Men den enda han lyckades få att bajsa på sig var sig själv. Jag vet inte om det är nån som har tyckt att han är nått annat än omanlig?
Många verkar tro att en sak utesluter en annan hela tiden, är det en diagnos grej?
På farmen finns bara trasiga, dumma bekräftelsesökande människor. Det är kriterierna för att folk ska få vara med, produktionen vill att det ska skära sig så mycket som möjligt och då tar man in folk med behov.
Alla är "idioter", det är bara det att alla hanterar det på sitt sätt. "De vettiga" finns inte på farmen eller i den här tråden. Det förstår du va? Det finns bara de som lever i förnekelse och de som inte gör det.