2023-03-07, 03:56
Medlem
ziggarillens avatar
Fy fan vilket sömnpiller farmen är nu. Wincent pratar med dom som om dom vore barn. Trista människor och hur kul är det att se tjockisen sitta på en häst? Avslöjar inget som var spännande för det fanns inget. Därfmed behövdes ingen spoiler heller..
2023-03-07, 06:52
Medlem
Amors avatar
Orkar inte fortsätta titta faktiskt. De människor som är kvar på Farmen är mördande tråkiga.

Sebbe och Nebil känns som de där trista kollegorna som man tvingas vara sams med på jobbet för husfridens skull.

Viktor och Artin är de enda två som har nåt underhållningsvärde, så hoppas nån av dom kommer tillbaka från Torpet och vinner.
2023-03-07, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Du har ingen koll, det är ett rekord!!! Artin, Assi & Rickard togs in som utmanare (planerat) övriga har kompenserats.

Årets säsong då också rekord på totalt antal deltagare, tjugo stycken.

Exempel förra säsongen då togs David & Monika in som utmanare, David lämnade efter en dag. Ingen ersättare för alla som lämnat.

Ok, nä jag har ingen aning och koll på de, de är inget jag brukar fokusera på, men tyckte de va förvånansvärt många som lämnat frivilligt denna säsong, men sen har jag inte gått tillbaka genom Farmens historia och kollat om de är ett rekord eller ej

Vet att de var ett gäng som lämnade om de var Paulo Robertos första säsong, vet att han fick springa som en yr höna till Farmen flera gånger ett tag för att folk ville lämna och till slut fick han säga till på skarpen och ta ett snack med hela gruppen och meddela dom hur livet på Farmen är och om dom var medvetna om vad dom sökte in till. Men kommer inte ihåg hur många som lämnade under den säsongen
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2023-03-07 kl. 07:46.
2023-03-07, 07:45
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Om torpet:
2023-03-07, 07:58
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Har svårt att se någon riktigt önskvärd vinnare av Farmen i år. Däremot ett antal som jag inte vill se som vinnare. Sebastian är lite väl självgod. Sandra har ofta en tråkig attityd även om jag gillar hennes fighting spirit. Dessutom behöver kvinnor ofta framhäva sig själva extra mycket för att slippa bli nedtrampade av män som anser att de äger världen (t.ex. Viktor, Eddie och Christoffer). Av nån anledning anses det ofta vara mer smaklöst när kvinnor hävdar sig än när män gör det.

Tora är tyvärr ett exempel på en ängslig och jagsvag kvinna som inte vågar lita på sitt eget omdöme eller sina kunskaper och förmågor. Hon borde känna sig stärkt av att ha slagit ut två gapiga ungtuppar men stället mår hon dåligt av det. Jag tycker mest synd om henne.

Asiato är en gåtfull person. Hon iakttar och ser igenom en hel del som utspelar sig mellan deltagarna. Men även hon lät sig manipuleras av Viktor och är nu sur på NSS, som om de var de enda på Farmen som har spelat ett spel. Och hon har inte förhistorien med hur otrevlig Christoffer var när han först kom till Farmen och att det är orsaken till att de andra ville ha ut honom. Ska bli intressant att se henne ställas emot de andra i kamper. Har hon nån bondepraktikakunskap?

Nebil är en godmodig spelare. Han säger ofta i synkar att han inte kommer att tveka att hugga sina medspelare i ryggen när den dagen kommer och det är inget oärligt i det. I slutänden kommer de alla att tvingas till detta. Jag har inte hittat nåt riktigt osympatiskt drag hos honom. Men undrar om han är en vinnare?
2023-03-07, 09:31
Medlem
krachons avatar
Dagens Torpet
2023-03-07, 09:35
Medlem
Är det ngn som har kollat Eddie's hamburgermeny?
En hamburgare heter Sebastian, varför kan man undra?
2023-03-07, 09:40
Medlem
Så fina Viktor, Christoffer och Artin är 50 sekunder in i dagens avsnitt. OINK!!
2023-03-07, 09:55
Medlem

Citat:
Är det ngn som har kollat Eddie's hamburgermeny?
En hamburgare heter Sebastian, varför kan man undra?

Innehåll: Dubbel ost, svensk bacon Heja Eddie!!
2023-03-07, 10:00
Medlem
XtraXs avatar
Stackars häst.
2023-03-07, 10:38
Medlem
Minns en säsong då Linda var programledare. Två män möttes i styrka. De satt på en stock och hade varsin säck som de skulle slå på varandra för att få ner sin motståndare. Det tog så lång tid att Linda avbröt och beslutade att "Kampen fortsätter imorgon". Någon som minns detta? Vilken säsong?
2023-03-07, 11:32
Medlem
picapicans avatar
Lite märkligt sammanträffande att alla tre på Torpet gömt undan lite alkoholhaltiga drycker. Uppgjort?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in