2023-03-05, 21:18
Medlem
Imponerad över Sandras djupa röst med tanke på hennes unga ålder. Heroin? Träning?
2023-03-05, 21:23
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Blir nog tyvärr Harmynt som vinner rubbet. Varför väljer alla Christoffer hela tiden?
De väljer ju honom för han är den klart starkast av alla killarna
2023-03-05, 21:25
Medlem
Får säga att de va en jävla tvist som man aldrig trodde skulle ta slut, man visste ju om att en tvist skulle komma i nästa vecka, men trodde inte att den skulle komma redan nu med tanke på alla avhopp under säsongen, då trodde jag att dom skulle dra på de lite. Men nu är de som de är, och de blir väl tyvärr Victor som kommer tillbaka från Torpet, men den som vinner allt blir nog mannen från Norrköping
2023-03-05, 21:26
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
christoffer och artin viktor till torpet alltså
då hoppas jag att artin eller christoffer kommer tillbaka
förutom de 2 finns inga sympatiska vinnare

kan ingen få ut sebbe med orkar inte med han!

Själv hoppas jag på att Viktor kommer tillbaka så det blir lite liv i luckan. Därefter Christoffer.
Jag håller med ut med Sebbe, fy fan så inställsam
2023-03-05, 21:27
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Så sjukt irriterande när vinnaren i den första matchen blir storbonde och sen kan bli vald till förstekämpe. Fy 17 så kass
Halvsov du eller tagit något olämpligt?
  • Den som åker ut, väljer storbonde.
  • När Sebbe fick storbonderollen, då valde han Christoffer.
2023-03-05, 21:27
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
christoffer vars pappa varit med i farmen borde
ha pluggat på kunskap bättre

Tycker alla är rätt dåliga på kunskap vilket de borde övat på redan när de antogs till farmen
2023-03-05, 21:58
Medlem
Faukess avatar
Kul att Viktor som målat upp sig själv som ett otroligt starkt hot som är bäst i framförallt styrka fegar och kör kunskap när det börjar hetta till 😂
Tror inte han är speciellt stark alls. Han är vältränad och lång, men så jävla stark är han nog inte.
2023-03-05, 22:00
Medlem
Dum fråga kanske men varför drar de i säcken? Är väl bara att gå och hämta de hästskor de behöver för att vinna?
2023-03-05, 22:04
Medlem
XtraXs avatar
Hade val inte varit så svårt att fixa till bordet så det inte välte när man tittade på det.
2023-03-05, 22:05
Medlem
Tora slog ut både Viktor och Christoffer. Inte illa.

Viktor är rolig men ogillar att han valde Tora som andrekämpe. Vet inte om det var för att han hoppades att hon skulle lägga sig eller för att han ville att hon skulle välja honom till SB om hon förlorade.

Och sedan väljer han att inte ge Tora storbonderollen och immuniteten utan han ger den till Sebbe i stället! Sebbe som kallade Viktor för en "fiende" i förra avsnittet. Trodde att det var han som Viktor ville skicka till smörfabriken, men tydligen inte.

Sebbe tar nog hem det. Även om man nog inte skall underskatta Nebba. Beroende lite på vilka grenar det blir så kan han nog slå NSS-kompisen Sebbe.

Av de tre som nu hamnar på Torpet så tror jag bara det är Christoffer som har en chans att slå Sebbe. Men antagligen inte.

Håller ändå tummarna att det blir Viktor som kommer tillbaka till Farmen, men att vinna tror jag inte han har någon chans till. Han ger intrycket att bli så rädd att han låser sig när han hamnar i kamp eller riskerar att hamna i kamp. Han var så rädd att Christoffer skulle välja honom till andrekämpe att han hellre offrade Eddie än att ta den risken. Och tidigare var han desperat att komma till Torpet när han trodde att Karin kanske skulle sätta honom som förstekämpe. Och idag imponerade han inte heller.

Men, men... Tora slog både Viktor och Christoffer. Hon borde kunna slå Sebbe också. Jag får hålla tummarna för det i stället.
2023-03-05, 22:31
Medlem
picapicans avatar
Jag är äcklad av Harmynts självgodhet. Den slår nästan Viktors. Såg ni hur han fullkomligt mös när han blev storbonde på tinget? Efter att kvällens tre deltagare fått lämna, så hade han mer eller mindre redan tagit ut vinsten.
2023-03-05, 22:35
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Victor missade det uppenbara tillfället att istället för att dra av det vita lakanet på bänken https://imgbox.com/sHPC7MnQ råka dra i fel vita lakan & kasta iväg

Anna Brolin var dock tillräckligt fixerad vi att upprepa inför sig själv högt! att Victor var en grekisk gud
https://imgbox.com/qp14MQd4
https://imgbox.com/juDYfiX1

Språk komplexitets-talangen Asiato vägrade skratta med svensken åt Stefan & Krister buskisen? https://imgbox.com/H4EmMIyB här börjar språkbarriären för den mest tillsynes integrerade, you got me falling for you skulle Victor måsta sagt, fast Asiatou blir en snygg milf efter 30 så hon får fortsatt förtroende att jobba i Sverige, fast fortsatt inte bland svenskar där beroendet av att behärska språket på Victors nivå är ett måste på dom flesta jobb.....

Fast hennes rim-jobb på Wincent tidigare var förvisso ganska avancerat
Allt blev perfekt bakningen lite defekt, dom andra sög pung
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-05 kl. 23:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in