2023-01-11, 21:20
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Här har du nått att kolla på
https://imgur.com/JyBNIRV

Så jävla grym tulpanros
2023-01-11, 21:40
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Högst oklart, men din tidsstämpling eller vad man nu säger, var rolig.
Aldrig sett nån skriva minuter kvar och inte "minuter in i videon". Skitsamma
Men deras timer går ju framlänges vilket är väldigt onormalt, jag kan ju inte skriva
18 minuter in------>i videon<------när det har gått 5 minuter då du tittar framlänges väl? eller tar dagens ungdom den bakifrån? och dess tidsangivelse (5 minuter in) tog jag från min väggklocka i samband med att jag tittade på teven

Citat:
Ursprungligen postat av techsy
Soundhound klarade jobbet bättre, håll tillgodo

https://music.soundhound.com/?t=100463903863914311&from=email_share&utm_source= email_share&utm_medium=email&utm_campaign=track_ti cket_share
Tack som djävulen mycket, trodde ingen skulle åta sig uppgiften frivilligt, soundhound får jag skaffa

Rune Dale låter som fornordisk musik & det skulle ju låta som Sarek tyckte jag när jag krävde ID

Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Fan snackar du om? Det är tjejen som ska riva på din rygg för att du knullar henne hårt som fan. Mannen ska inte riva tjejen för att hon knullar honom hårt som fan. Eller gillar du ombytta roller? Maskulina brudar är fett avtändande.
Du har fått det om bakfoten min ovän, ingen ska riva på nåns rygg!, men du skola inte knulla en tjej bakifrån står det i runskriften
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-11 kl. 22:19.
2023-01-11, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Kommer bli svår att slå ut tror jag, topp kandidat bland tjejerna, också skinn på näsan & inte så fjollig
Inte så fjollig? Sitter och grinar över potatis och ägg. Efter tre dar!
2023-01-11, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Men deras timer går ju framlänges vilket är väldigt onormalt, jag kan ju inte skriva
18 minuter in------>i videon<------när det har gått 5 minuter då du tittar framlänges väl? eller tar dagens ungdom den bakifrån? och dessa tidsangivelse (5 minuter in) tog jag från min väggklocka i samband med att jag tittade på teven

Tack som djävulen mycket, trodde ingen skulle åta sig uppgiften frivilligt, soundhound får jag skaffa

Rune Dale låter som fornordisk musik & det skulle ju låta som Sarek tyckte jag när jag krävde ID

Du har fått det om bakfoten min ovän, ingen ska riva på nåns rygg!, men du skola inte knulla en tjej bakifrån står det i runskriften

Det var bara jag som kände mig helt retarderad.
Började tänka "men va fan, nu måste man ta programmets tid minus herr Bökbergs tid".
Sen fattade jag förstrött att man ser ju tiden från båda hållen så det spelar ingen roll.
Glöm det, bara jag som var retarderad.
2023-01-11, 22:30
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vem fan pratar ni om? måste vara 5+ sidor bak i tråden
2023-01-11, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vem fan pratar ni om? måste vara 5+ sidor bak i tråden
Sandra Ö i dagens avsnitt.
2023-01-11, 22:37
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Så jävla grym tulpanros

Varför torkar man sig torr i vattnet? Först badar man med badkläder går upp tar av sig kläderna tar en handduk och går ner i vattnet igen
2023-01-11, 22:41
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Tror att Richard och Tove har träffats innan hann deltog i Farmen - har i bakhuvudet något minne av att han pratade om sin fru osv. när han var där den säsongen.

Vad jag minns av honom var att han var lite utanför men hade en kompis inne på Farmen, en person som var känd idrottsprofil. Men båda två blev utslagna från tävlingen så ingen av de två Richard eller idrottskillen kom till Final.

Jo så är det säkert men gör dom inte till mindre nötter för det
2023-01-11, 22:42
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Vi fick se en annan sida.. det är helt sjukt vad dom gapar över mat man kan tro dom varit med i Robinson i 4 v.

Men tror hon visar järnvilja i ett ev ting.
2023-01-11, 22:43
Medlem
orrecrists avatar
Äntligen lite naket på den enda tjejen värd att titta på. Dreggel. Upp med mera bilder, när hon står med string också rubbet.
2023-01-11, 22:58
Medlem
Konstigt att dom tar med en blatte som är dömd narkotikabrottsling. Påtänd deluxe. Undrar vad dom har för mjöl i hans hamburgerbröd
2023-01-11, 23:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Jo så är det säkert men gör dom inte till mindre nötter för det

Nej det har jag aldrig påstått heller Vi har alla lite olika favoriter eller de som vi ogillar - varje säsong

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in