2023-01-11, 08:07
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jo den gubben (skåningen) gillar jag med - fast jag har faktiskt svårt ibland att höra vad 17 han säger dt medger jag Vill man så kan man ju faktiskt sätta på Text när det blir allt för grötigt

Jag har på textning hela tiden. Det är inte bara skåningen som det är svårt att höra vad han säger. Men det roliga med textningen är att de rättar hur folk pratar! När de använder idiomatiska uttryck fel, eller använder fel prepositioner, så rättar textaren dem!

Det är ju inte bara invandrare som inte klarar av att använda det svenska språket ens någorlunda korrekt, så textaren har en hel del att göra. Det är skrämmande hur dålig svenska många av deltagarna har. I vissa fall är den ju direkt särskolemässig.
2023-01-11, 08:46
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Vad heter tjejen med rastahåret som ser så grymt stark ut?

Det är Sandra Öder 💪🏼
2023-01-11, 08:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Det är Sandra Öder 💪🏼
Vilken kvinna!
2023-01-11, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad heter flöjtlåten vid 18:18 min kvar
https://www.tv4play.se/program/farmen/del-3-s%C3%A4song-16/13786474
Kanske inte "musica suave de piano" som shazam föreslår

Högst oklart, men din tidsstämpling eller vad man nu säger, var rolig.
Aldrig sett nån skriva minuter kvar och inte "minuter in i videon". Skitsamma

Dom borde verkligen skrota megafonen, förstör lite av farmenstämningen.
Eller ska det bli den nya metan att deltagarna tar med sig radiostyrda bilar, lasersvärd och annan batteridriven skit.
2023-01-11, 11:14
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Vilken kvinna!

Kommer bli svår att slå ut tror jag, topp kandidat bland tjejerna, också skinn på näsan & inte så fjollig
2023-01-11, 11:18
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Han var med i Farmen 2021

https://www.tv4.se/personer/richard-andersson

Alltså va?? Nytt för mig. Hahaha vilka stjärnor fattar varför dom fann varann
2023-01-11, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad heter flöjtlåten vid 18:18 min kvar
https://www.tv4play.se/program/farmen/del-3-s%C3%A4song-16/13786474
Kanske inte "musica suave de piano" som shazam föreslår

Soundhound klarade jobbet bättre, håll tillgodo

https://music.soundhound.com/?t=100463903863914311&from=email_share&utm_source= email_share&utm_medium=email&utm_campaign=track_ti cket_share
2023-01-11, 13:34
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Jag har på textning hela tiden. Det är inte bara skåningen som det är svårt att höra vad han säger. Men det roliga med textningen är att de rättar hur folk pratar! När de använder idiomatiska uttryck fel, eller använder fel prepositioner, så rättar textaren dem!

Det är ju inte bara invandrare som inte klarar av att använda det svenska språket ens någorlunda korrekt, så textaren har en hel del att göra. Det är skrämmande hur dålig svenska många av deltagarna har. I vissa fall är den ju direkt särskolemässig.

Jag har textningen på ibland - men det beror mest på att jag har dålig hörsel och skulle jag vara trött så hör jag mindre bra. Håller med i övrigt det du har skrivit!
2023-01-11, 13:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Alltså va?? Nytt för mig. Hahaha vilka stjärnor fattar varför dom fann varann

Tror att Richard och Tove har träffats innan hann deltog i Farmen - har i bakhuvudet något minne av att han pratade om sin fru osv. när han var där den säsongen.

Vad jag minns av honom var att han var lite utanför men hade en kompis inne på Farmen, en person som var känd idrottsprofil. Men båda två blev utslagna från tävlingen så ingen av de två Richard eller idrottskillen kom till Final.
2023-01-11, 15:25
Medlem
Den där Tova är ju helt efterbliven. Fattar att ALLA störs sig på henne. Hur överlever hon ens i vardagen hemma?

Hejar på gubb-skåningen. Störtskön

Annars ser ju de där 3 blonda kvinnorna helt jävla likadana ut pga all jävla botox och fillers
2023-01-11, 16:59
Medlem
Zyxel04s avatar
Ett nytt halv-segt avsnitt. Jag tycker det är ganska tråkigt att titta på när de gör uppdrag och så... men aja.

En positiv tendens var att vi såg paktning-tendenser och de gillas!

Det är Eddie som verkar vara någon paktledare och han har lierat sig med Viktor och Nebil, dessa tre tillhör den "inre kretsen" har Eddie beskrivit det som.

I den yttre kretsen finns Tova, Jan-Christer och Sebastian.

Det lite "konstiga" var väl att Eddie menade att dessa personer inte förstår att de är i pakten. Planen är väl förmodligen att utnyttja dessa som spelbrickor och för att avancera.

Jag gillar personer med drama-ambitioner men Eddie har inte direkt gjort något "smart" intryck. Han känns lite vilsen i allt han gör, han har ju inte koll på uppdragen tänker jag och frågan är om han lyckas manipulera de där tre han tänkte på.

Viktor är tydligen med i hans pakt men inte Julia. Dessa två har väl lite av en kärleks-relation och frågan är om Eddie kan få Viktor att vända sig mot Julia... - probebly not.

Eddie sa att Sandra är huvudfiende men nämnde inte vilken av dem. Lite oskönt av mastiff att ha två med samma namn för det skapar ju bara förvirring för oss tittare.
2023-01-11, 17:44
Medlem
Horrorgrams avatar
Herre jävlar vilka trötta deltagare. Att inte tv4 kan ha skrapat ihop något bättre seriöst?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in