2023-01-10, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Michalishenko
Precis, det visar med all önskvärd tydlighet varför man inte skall ha araber eller afrikaner i några som helst ledande positioner. Storhetsvansinnet ligger hela tiden nära till hands.

Definitivt så. Vi hade en svartskalle på jobbet som fick en obetydlig ledarroll som han missbrukade det grövsta, vrålade på medarbetare så saliven sköljde, samt fick en praktiserande tjej från gymnasiet att storgråta.

Han blev tämligen kortvarig i sin nya roll. Nej svartskallar ska veta sin plats, längst ner i hierarkin.
2023-01-10, 11:55
Medlem
Zyxel04s avatar
2023-01-10, 14:36
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Tova är gift med svensk man. Är inte uppvuxen här. Väldigt oduglig person verkar hon vara.
Exakt! Är säkert antagen eftersom hon är just det. Oduglig. Allt för irritationen & frustrationen som vi TV-tittare känner inför hennes totala "noll-koll-på-allt".🤪
2023-01-10, 14:36
Medlem
BalderNords avatar
Den här bilden måste användas som skrämselpropaganda på tjejer som vill börja operera sig
https://imgur.com/NPubR95
2023-01-10, 14:47
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Den här bilden måste användas som skrämselpropaganda på tjejer som vill börja operera sig
https://imgur.com/NPubR95
Fast Farmen är väl ingen skönhetstävling eller? Är du en sån som dömer folk efter utseende kanske?
Då är det lite synd om dej tycker jag.
Insidan är många gånger bättre än utsidan. Och tvärtom.
2023-01-10, 14:54
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Fast Farmen är väl ingen skönhetstävling eller? Är du en sån som dömer folk efter utseende kanske?
Då är det lite synd om dej tycker jag.
Insidan är många gånger bättre än utsidan. Och tvärtom.
Det är ingen personlighetstävlig heller, men det hindrar inte dig och andra från att prata om deras personligheter.
Sen så dömer jag inte folk efter utseendet, men jag kan döma deras utseende. Vilket jag gjorde i mitt förra inlägg.. Fattar du?? Jag sa alltså inget illa om hennes personlighet pga hennes utseende, däremot påpekade jag just hennes utseende bara.. Hänger du med?

Sen finns det iförsig minst en personlighetsdrag man kan anta om henne pga hennes utseende och en är att hon antagligen har dåligt omdöme eftersom att hon har valt att operera sig till tjejen från Exorcisten.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-10 kl. 15:05.
2023-01-10, 15:09
Medlem
Bakarettans avatar
En idiot med en megafon...
Herregud! Jag ger faen I om han är hamburgare-eller korvgubbe. Eller hur bra hans "restaurang" går. Hela hans beteende från dag 1 bevisar bara hur dessa män från mellanöstern tycker om att framhäva sej själva. "Först & Störst".
Vad mej anbelangar har han inte åstadkommit ett skit.
Som skåningen sa: Mycket snack & liten verkstad.
Förövrigt en ganska lam början på säsongen.
Ett "kärlekspar" som typ varade i...en natt på höskullen🤣
2023-01-10, 15:16
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Det är ingen personlighetstävlig heller, men det hindrar inte dig och andra från att prata om deras personligheter.
Sen så dömer jag inte folk efter utseendet, men jag kan döma deras utseende. Vilket jag gjorde i mitt förra inlägg.. Fattar du?? Jag sa alltså inget illa om hennes personlighet pga hennes utseende, däremot påpekade jag just hennes utseende bara.. Hänger du med?

Sen finns det iförsig minst en personlighetsdrag man kan anta om henne pga hennes utseende och en är att hon antagligen har dåligt omdöme eftersom att hon har valt att operera sig till tjejen från Exorcisten.
Tråkigt av dej att du länkar till en bild där din uppenbara avsikt var att kränka henne. Eller hur?
För mig betyder hennes utseende ingenting. Visst, jag skulle inte sminka eller fixa mig på det sättet...Men huvudsaken är att hon är en ödmjuk och empatisk människa.
2023-01-10, 15:29
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Tråkigt av dej att du länkar till en bild där din uppenbara avsikt var att kränka henne. Eller hur?
För mig betyder hennes utseende ingenting. Visst, jag skulle inte sminka eller fixa mig på det sättet...Men huvudsaken är att hon är en ödmjuk och empatisk människa.
Du sitter själv här på flashback och dömer människor efter att ha sett dem i 10 minuter på TV-rutan och har redan mer eller mindre kommit fram till att vissa människor förtjänar inte att finnas, men du ska försöka bestämma var gränsen går och i vilka områden vi ska döma i ... Herregud!
2023-01-10, 15:30
Medlem
vonFlints avatar
Känns som att alla vet om en "Julia". Den där tjejen som har lite mystik över sig, byter färg på håret beroende på humöret och tycker det är fränt att utöva Wicca. Givetvis kattmänniska och inte främmande för analt. Tröttnar fort och går vidare när det inte finns fler fördelar att hämta. Ogillar sociala normer.
2023-01-10, 15:35
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Du sitter själv här på flashback och dömer människor efter att ha sett dem i 10 minuter på TV-rutan och har redan mer eller mindre kommit fram till att vissa människor förtjänar inte att finnas, men du ska försöka bestämma var gränsen går och i vilka områden vi ska döma i ... Herregud!
Njää..Nu tar du väl i lite väl mycket. Vem vill jag inte ska finnas?
2023-01-10, 15:38
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonFlint
Känns som att alla vet om en "Julia". Den där tjejen som har lite mystik över sig, byter färg på håret beroende på humöret och tycker det är fränt att utöva Wicca. Givetvis kattmänniska och inte främmande för analt. Tröttnar fort och går vidare när det inte finns fler fördelar att hämta. Ogillar sociala normer.
Hahahaa..klockrent!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in