Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstyretstid
Äh ta det inte så hårt, att vara smyg nasse är ju modernt, själv blir jag lite illamående av industriella mordfabriker oavsett vem eller vilka de är.
Du förnekar säkert förintelsen också.
Och tänk om Luna var en judinna, hade du känt det samma det du uttrycker här.
Anser nog att extrema ideologier oavsett sort är rätt motbjudande, de har liksom gått ut bäst före datumet för hundra år sedan.
Ja lycka till du med i dessa "konstruktiva diskussioner".
Intressant att diskutera med dig.
För varje inlägg blir det tydligare
varför du:
1. Först påstår att det måste vara miljöfaktorer och inget annat som orsakat aktuell negers beteende med dålig imulskontroll, oförmåga att förstå konsekvenser (låg IQ), och besinningslöst sexuellt våld. "säger sig självt att dessa fullständigt förfärliga störningar hos denna pojke inte kan vara medfött".
2. Förnekar betydelsen av det genetiska arvet.
3. För att sedan tydligt visa att du förstår ärftlighetens betydelse för aktuell typ av problem ”inse konsekvenserna av dessa invasiva arter. ...
Klart det är genetiskt"
4. När jag sedan pekar på motsägelserna ovan, då drar du brunkortet.
Anledningen att du gör detta, är att du som så många andra, tror att den som vågar diskutera grunläggande biologi måste vara nazist och förintelseförnekare.
Dubbeltänket blir helt naturligt: förneka biologins principer, erkänn biologins principer, se inga problem med logiska sant=falskt.
Jag är varken nazist eller förintelseförnekare.
Såvida inte din definition för nazist är "inte håller med".