2022-12-27, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Precis. Och det helt utan fortsatt massinvandring. Och massinvandringen har fortfarande inte upphört. Istället ökar det "demokratiska" stödet för sossarna som vill ha ännu mer massinvandring.

Stödet för vänstern och mer massinvandring ökar lika snabbt som råttor förökar sig.

Svensken är psykotisk! Nog visste man att det skulle bli problem i Svea rike, det var ju därför man var blev SD'are(lär väl inte hjälpa tyvärr) för över 3 decennier sedan! MEN att svensken skulle vara så ivrig att förgöra sig själv var iaf för mig högst oväntat.
Citera
2022-12-27, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Svensken är psykotisk! Nog visste man att det skulle bli problem i Svea rike, det var ju därför man var blev SD'are(lär väl inte hjälpa tyvärr) för över 3 decennier sedan! MEN att svensken skulle vara så ivrig att förgöra sig själv var iaf för mig högst oväntat.
Svensken är världens lydigaste folk, de har massivt förtroende för det som överheten säger är det rätta.

Den politiska överheten sålde ut nationens suveränitet när de lurade in oss i EU, de har gett bort all makt över de viktiga frågorna för att kunna styra, den ekonomiska ideologin är fastslagen i EU, vad kan man styra om man inte kan bestämma över hur nationens makroekonomi ska styras? Det grämde dem att de inte lyckades dumpa kronan och införa Euron, en nation utan egen valuta kan knappast kallas suverän.

Så de får hålla på med identitetspolitik, Hbtq, invandring, dutta med bidrag hit och dit (om det inte regleras av EU).
Citera
2022-12-28, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Ja det är inte svårt att se, behöver inte läsas mellan några rader att du har Mein Kampf överst på altaret.
Kommer du ihåg Erik Run*qvist en av som skapade VAM åkte dit för förberedande av rån bland annat för herrans massa år sedan, jo vi sågs en del och hade rätt många diskussioner och oavsett även om han höll sin ideologiska riktning så när han inte var för "upp eldad" i sina inre visioner så kunde vi mötas utan aggression som två krigare i mellan.
Jag tillhör ingen och har mött väldigt många olika rätt fräna karaktärer av alla sorter, jag föredrar när folk är åt det extrema och har i yngre år experimenterat men kastade vilt ur ideologier tidigt eftersom jag tycker det är bättre göra sig en så självupplevd uppfattning som går och är möjlig.
I det här fruktansvärda som hände med Luna så är "hat" inte konstruktivt att lösa denna allvarliga problematik som Sverige inte löst under senare modern tid.
Utan istället spätt på problematiken och låtit den bokstavligt koka över.
Många svenskar lever i områden som idag inte tillhör Sverige utan är ockuperad mark där utländsk och främmande lag råder.
Dit inte blåljuspersonal kan utföra deras plikter utan att bli
attackerade.
Det svenska folket får reda på i media är bara toppen av ett isberg och eftersom "hat" förblindar anser jag, krävs genomtänkta lösningar, inte av några få.
Om det kommer bli det en dag, eller om det är försent divideras det om.
Själv ser det ut som makthavarna lossat förtöjningen för länge sedan.
Det är en galen och sjuk värld många svenskar lever i, vi får knappt nämna att vi är mer svenskar även om våra släktingar var vikingar och jägare.
Ja det är så allvarligt att även vi blir då utsatta och förtryckta av de vi betalar skatt till, våra egna visserligen på höga stolar.
Genomsnittet säger du, Majoriteten säger jag.
Jag: "Du visar tydligt att du om och om igen missuppfattar det jag skriver.”

Du: Fortsätter vräka ur dig diverse missuppfattningar, men visar också att du dömer mig efter andra och vilka de är. (nazister, vammare, experimentella ungdomar mm)

Lycka till med att ha konstruktiva diskussioner framöver...
Citera
2022-12-28, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Visst hon lever, men jag fastnade för det här i texten:
"Har panikattacker
Hon berättar att den senaste tiden varit präglad av frustration och att Luna ofta är ledsen, gråter, skriker och har panikattacker.

– Men kan hoppas att det beror på att hon läker, och förstår mer att hon inte kan göra det hon gjorde förut och att det krävs mycket rehabilitering."

Mer troligt är att hon får flashbacks från övergreppet -om den upplevelsen ens kan vara läkande, mer än att hon måste förlika sig med det hemska hon utsatts för och att hon aldrig kommer bli den hon var innan.

Sen tycker jag SVT borde förtydliga att hon var 9 vid överfallet i den här artikeln även om hon nu är 10 år tycker jag att det blir lite förminskande att inte nämna det även om det framgår i tidigare reportage och artiklar.

Starkt av fastern och ställa upp, var väll hon som tyvärr fick lite skit för insamlingen? En stiftelse i Lunas namn som hjälper fler offer.. men å andra sidan finns det säkert redan någon som är tänkt att stödja liknande offer?.
Fy fan alltså.

"Men kan hoppas att det beror på att hon läker"

Hoppas kan vi, men det vi vet är att Luna minns vad negern gjorde med henne, trots svåra hjärnskador mm.

Borde göras en dokumentär om fallet, där man visar hur negerfamiljen illegalt tar sig in landet, beter sig vidrigt mot folk, illustrerar överfallet, visar hur Luna mår efteråt.

SVT är ju experter på att göra diverse välregisserade snyftreportage. (fast enbart när det ska vara synd om stackars invandrare)

Folk måste få en klar bild av samhällsomvälvingen sossarna och sjuklövern ställt till med.

Varken Luna eller något annat barn kan känna någon trygghet längre i negersverige.
Citera
2022-12-28, 07:44
Medlem
Scrattys avatar
Detta är lika illa som det Anders Eklund gjorde med Engla.
Om inte värre! Eller ja jag anser det värre att lämna sitt brottsoffer invald för resten av livet istället för död.
Citera
2022-12-28, 19:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Jag: "Du visar tydligt att du om och om igen missuppfattar det jag skriver.”

Du: Fortsätter vräka ur dig diverse missuppfattningar, men visar också att du dömer mig efter andra och vilka de är. (nazister, vammare, experimentella ungdomar mm)

Lycka till med att ha konstruktiva diskussioner framöver...

Äh ta det inte så hårt, att vara smyg nasse är ju modernt, själv blir jag lite illamående av industriella mordfabriker oavsett vem eller vilka de är.
Du förnekar säkert förintelsen också.
Och tänk om Luna var en judinna, hade du känt det samma det du uttrycker här.
Anser nog att extrema ideologier oavsett sort är rätt motbjudande, de har liksom gått ut bäst före datumet för hundra år sedan.
Ja lycka till du med i dessa "konstruktiva diskussioner".
Citera
2022-12-29, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Äh ta det inte så hårt, att vara smyg nasse är ju modernt, själv blir jag lite illamående av industriella mordfabriker oavsett vem eller vilka de är.
Du förnekar säkert förintelsen också.
Och tänk om Luna var en judinna, hade du känt det samma det du uttrycker här.
Anser nog att extrema ideologier oavsett sort är rätt motbjudande, de har liksom gått ut bäst före datumet för hundra år sedan.
Ja lycka till du med i dessa "konstruktiva diskussioner".
Intressant att diskutera med dig.

För varje inlägg blir det tydligare varför du:

1. Först påstår att det måste vara miljöfaktorer och inget annat som orsakat aktuell negers beteende med dålig imulskontroll, oförmåga att förstå konsekvenser (låg IQ), och besinningslöst sexuellt våld. "säger sig självt att dessa fullständigt förfärliga störningar hos denna pojke inte kan vara medfött".

2. Förnekar betydelsen av det genetiska arvet.

3. För att sedan tydligt visa att du förstår ärftlighetens betydelse för aktuell typ av problem ”inse konsekvenserna av dessa invasiva arter. ...
Klart det är genetiskt"

4. När jag sedan pekar på motsägelserna ovan, då drar du brunkortet.

Anledningen att du gör detta, är att du som så många andra, tror att den som vågar diskutera grunläggande biologi måste vara nazist och förintelseförnekare.

Dubbeltänket blir helt naturligt: förneka biologins principer, erkänn biologins principer, se inga problem med logiska sant=falskt.

Jag är varken nazist eller förintelseförnekare.

Såvida inte din definition för nazist är "inte håller med".
Citera
2022-12-31, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Ja bestående hjärnskador pga syrebrist, hon kan inte röra sig viljemässigt, kan tex inte klia sig. De här är bland det brutalare händelserna utan att bo avlidit, det va nog riktigt nära döden.

15 åringen gillade att va på biblioteket och söka på våldsporr och strypvåld och personalen hade sagt åt han om detta, där fick man se vad man anat hela tiden att detta missfoster vet exakt vad han gjort.

Kom som 11 åring, som 12 åring antastade han flickor på skolan, som 14 åring överföll han en kvinna men hon lyckades slita sig loss och undkomma våldtäkt (som säkerligen blivit liknande detta) sedan som 15 åring detta.
Då familjen inte ville ha hjälp med sonen så är dom lika sjuka som sonen och samtliga skulle varit tillbaka i Etiopien nu.

Förlåt men…. Jag förstår inte, rättare sagt vill nog inte förstå hur dessa allvarliga skador sker. Hur påverkas tal- och rörelseförmågan? Vad leder till att man så brutalt blir rullstolsburen…. Syrebristen orsakades av att dödsdömde varelsen ströp. Så tal och rörelseförmågan påverkades pga det…. Jag kan inte tänka mig hur andra organ påverkats under våldtäkten på ett så litet barn…. Jag tror jag håller på bli galen ju mer jag tänker på det och får bilder framför mig.

Jag önskar henne allt väl fina Luna. Men det känns så egoistiskt och fel när man önskar henne ett lyckligt liv när hon förmodligen är traumatiserad. Trauma hon kommer bära med sig genom livet. Jag önskar henne all styrka och mod för resterande del av hennes framtid.

Alltså. Det är ett mirakel att hon överlevde.
Kära barn.
Citera
2022-12-31, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaTulpanen
Förlåt men…. Jag förstår inte, rättare sagt vill nog inte förstå hur dessa allvarliga skador sker. Hur påverkas tal- och rörelseförmågan? Vad leder till att man så brutalt blir rullstolsburen…. Syrebristen orsakades av att dödsdömde varelsen ströp. Så tal och rörelseförmågan påverkades pga det…. Jag kan inte tänka mig hur andra organ påverkats under våldtäkten på ett så litet barn…. Jag tror jag håller på bli galen ju mer jag tänker på det och får bilder framför mig.

Jag önskar henne allt väl fina Luna. Men det känns så egoistiskt och fel när man önskar henne ett lyckligt liv när hon förmodligen är traumatiserad. Trauma hon kommer bära med sig genom livet. Jag önskar henne all styrka och mod för resterande del av hennes framtid.

Alltså. Det är ett mirakel att hon överlevde.
Kära barn.

Syrebrist pga strypning gav hjärnskador som är bestående, kommer behöva assistans 24/7. Våldtäkten är inte det värsta i detta fallet.
Citera
2022-12-31, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Syrebrist pga strypning gav hjärnskador som är bestående, kommer behöva assistans 24/7. Våldtäkten är inte det värsta i detta fallet.

Våldtäkten är INTE det värsta fallet?! Lägg av! Kan aldrig minimera en våldtäkt för Guds skull! Bestående hjärnskador är också illa men aldrig kan man nedvärdera våldtäkter. Speciellt på barn. Det var det dummaste jag hört.

Säg så till flickan också. Våldtäkten var inte det värsta i ditt fall Luna. Dina bestående men är värre än att du med tvång slitits och spruckits sönder med säkert bestående men på dina kvinnliga förlåt FLICKIGA organ.
Citera
2022-12-31, 22:04
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Hårdare straff tidigare, och inga "rättspsyk" som påföljd utan fängelse även för 14, 15-åringar.
Införande av dödsstraff för liknande händelser.
Behöver ju inte döma alla invandrare efter just detta avskum.
Citera
2023-01-01, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaTulpanen
Våldtäkten är INTE det värsta fallet?! Lägg av! Kan aldrig minimera en våldtäkt för Guds skull! Bestående hjärnskador är också illa men aldrig kan man nedvärdera våldtäkter. Speciellt på barn. Det var det dummaste jag hört.

Säg så till flickan också. Våldtäkten var inte det värsta i ditt fall Luna. Dina bestående men är värre än att du med tvång slitits och spruckits sönder med säkert bestående men på dina kvinnliga förlåt FLICKIGA organ.

Är du korkad?
Förminskar absolut inte våldtäkt (oavsett barn/vuxna) men i detta fallet är strypning/mordförsöket helt klart det värsta, Luna är i de närmaste en grönsak och har lyckats klämma fram en gång "mamma".
Hon kan inte gå eller prata pga hjärnskadorna som hon fick av syrebristen då hon ströps av sina skosnören, ja jag skulle kunna säga till L att våldtäkten inte är det värsta för de kan man leva med hyfsat med hjälp men till hjärnskadorna finns ingen hjälp det är bestående.
En klasskompis till mej blev grovt våldtagen då vi gick i 1an, hennes pappa och min pappa va kompisar så när man blev äldre fick man höra mer om skador. Det va väldigt mkt skador i underlivet men hon klarade sig och kunde få 3 barn och nu har hon fått 3 barnbarn och ett till på väg, Luna kommer aldrig få barn/barnbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in