Citat:
Ursprungligen postat av
hivnegativ
Det låter på ditt svar som att du ändrat dig lite, att du kanske läst mina länkar och insett att genetiskt arv kan ha lite större betydelse än vad svensk public service marknadsfört i 50 år?
Och även om det hade varit sant att det mestadels är miljöfaktorer som skulle göra att människor förlorar sin impulskontroll och empati, får låg IQ och besinningslöst angriper små barn med strypning och sexuellt våld, vad innebär det för svenska barns framtid när de ska "integreras" med horder av muslimska negrer och araber ända från förskoleåldern i påtvingade politiska experiment för att politiker påstår att "segregationen" behöver brytas samtidigt som sverige måste vara "mångkulturellt" av nån jävla anledning. Med miljöfalktorer-resonemanget är de flesta svenskar inom bara någon generation lågbegåvade sexualvåldsbrottslingar som angriper barn, eftersom de med påtvingad integration växer upp med negrer som Abushi. Precis som Luna. Och det finns gott om drsbbade barn som Luna, alla får inte så svåra skador och få negrer åker fast med stora mörkertal. (bokstavligt talat)
Oavsett så är segregation det överlägset bästa skyddet för små svenska flickor och pojkar mot dessa inkräktande orcher. Hade inte Abushi fått driva fritt omkring i ett vitt svenskt bostadsområde hade detta aldrig hänt. Varför måste flyktingar och våldsbenägna bidragsinvandrare från afrikas djungel absolut påtvingas det svenska samhället?
Provocerade möjligen, nog vet jag allt det där, även om det ligger på en nivå och ett synsätt som förknippas med en viss "ideologi", för den sakens skull behöver det inte vara fel i många fall.
Hade jag varit lika inbiten som du så hade jag fått svårt att resa i världen, men visst ofta mer än en gång besannas fördomar men då agerar jag och oftast har jag lärt mig något nytt om fiendens metoder.
Det är så sant att det är massor av barn så som Luna som faller offer för dessa svårt att se som medmänskliga människor.
De går emot allt vi tror på, allt vi står för och är inte här för något gott uppsåt, de är vad de flesta länder med ett folk som har ryggrad kallar helt enkelt FIENDER.
Så enkelt är det, men det jävliga är att vi blir påtvingade att leva med dom av en apparat som vi tvingas betala för.
Barn är oftast smartare än vuxna här i landet, barn skulle inte stoppa i pengar varje månad i en godisautomat om de fick en smäll på käften eller bli trampade på.
Men så gör den fogliga laglydiga vuxna svensken varje månad, och ut kommer resultatet av skjutningar, grupp och överfalls våldtäkter, rån, kniv skärningar m.m
Ändå betalar vi, månad efter månad tills vi själva blir drabbade och istället för att se fienden för vad det är, ser vi oss som svaga och uppspikade martyrer i Socialdemonernas paradis.
Så häng dom högt i lyktstolparna längs på Essingeleden, dessa som stått bakom detta förräderi och släppte in fienden, kan man tycka.
Det är bara det att vi lever inte riktigt på den tiden utan i en tid där för många blivit förslöade av dessa mycket äckliga vildars knark.
Det knarkas något kopiöst i västvärlden och just ifrån fiendens "godis", hur beklagligt är inte det, vi har mångt och mycket blivit slavar många av oss till dessa lägre obehagliga väsen.
Men visst, alla är inte sylt ryggar, och det finns rätt fientligt sinnade har jag märkt även i våra egna släkten.
Men att bli slav till en slav, det är obehagligt lågt.
Då blir det tydligt att även "godis automatens ägare" är fientligt sinnade.