2022-12-19, 03:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Har du och jag en kollektiv skuld för Anders Eklunds brott? Eller är det en speciell moralisk skuld som bara gäller afrikaner?

Men vad fattar du inte?

Ett av brotten hade kunnat förhindras.

Negern som tråden handlar om ska inte ens vara i landet. Brottet hade kunnat förhindrats om negern inte importerats hit av våra politiker.

Anders är född här. Hade inte kunnat förhindras.
Citera
2022-12-19, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Men vad fattar du inte?

Ett av brotten hade kunnat förhindras.

Negern som tråden handlar om ska inte ens vara i landet. Brottet hade kunnat förhindrats om negern inte importerats hit av våra politiker.

Anders är född här. Hade inte kunnat förhindras.

Precis. Och negern är inte Sveriges problem medan Anders Eklund är det
Citera
2022-12-19, 04:50
Medlem
Vet någon vart killen finns idag?
Citera
2022-12-19, 05:00
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer
Vet någon vart killen finns idag?
Någon som visste det fick visst varning och avstängning för att ha talat om det, nämns tidigt i tråden.
Citera
2022-12-19, 05:27
Medlem
så jävla hemskt och tragiskt älskade lilla flicka <3 gör så ont i pappa hjärtat av att veta vad hon har fått genomlida. Är det någon här som vet vart man kan donera pengar för hennes rehabelitering/hennes hjälp och liknande?
Citera
2022-12-19, 05:53
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag syftade på den folkliga opinionen som akademikerna satte tonen för och ställde alla kritiker utanför.

Den var possitiv till invandringen fram till förra valet. Från vänster till höger.

Och naturligtvis påverkar andan i samhället hur folket röstar och vilka frågor dom protesterar mot eller stödjer.

Jag är vänster-sosse av helt andra skäl, jag har aldrig vurmat för hög invandring men den hade varit ok om det skötts på ett bättre sätt.

Och det är här återigen akademikerna kommer in i bilden. Det är ju dom som sitter på alla poster med makt och inflytande.

Både i det stora sammanhanget och som här i det enskillda fallet. Det fanns akademiker här som förutsåg att något sånt här kunde hända men som inte agerade.

Vi övriga som blivit tystade eller anses vara för korkade att lyssna på kan rimligen inte ställas till svars.

Nu när vi ändå har facit i hand, skäms du inte över att vara sosse? Varför inte bara gå över till SD eller något?

Alla partier i Sveriges riksdag är ju bara olika grader av socialdemokrater men du verkar höra hemma hos SD mer än S.

Nu vet jag inte om du är/har varit aktiv inom politiken men om du är eller har varit det. Varför har du isf inte sagt ifrån?

Om det finns sossar som inte alls har velat se den lilla flickan bli brutalt våldtagen och hjärnskadad pga ytterst grav misshandel samt alla andra otaligt många fler offer för massinvandringen. Varför har ni inte sagt ifrån och gjort något.

Om det är så att du har varit aktiv inom partiet under den här tiden, vare sig det handlar om på riksnivå, kommunal eller regional så är det ju fruktansvärt illa att det finns sådana som dig som har vetat om problemen och varit emot det som skett men ändå bara hakat på.

Man blir fan helt paff när man tänker på det här. Den lilla flickan som tråden avhandlar är ju bara en i en stor mängd av mångkulturen och massinvandringens offer.

Tänk vilka pris enskilda medborgare har fått betala för det här. Samtidigt som de betalar världens högsta skatter och dessutom försörjer alla dessa utländska brottslingar.

Det är helt jäkla bisarrt och jag hoppas verkligen att alla medlöpare mår illa när de tittar sig själva i spegeln.
Citera
2022-12-19, 07:10
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Varför kan inte negern bara utvisas!?

(Såna som han kan man väl trots allt kalla för neger ellerhur)

Att begrava honom levande skulle göra ett mindre koldioxidavtryck.
Rätt intressant att familjen törs vara kvar i Sverige.
Citera
2022-12-19, 07:13
Medlem
öpöz000rs avatar
Pojken borde utsättas för följande:
1. Dra ut alla naglar med en glödhet tång
2. Klipp av alla fingrar, tår, kuk, händer, fötter
3. Låt stå ett tag
4. Bryt alla benen i kroppen
5. Vattentortyr med syra tills döden infaller
Citera
2022-12-19, 07:44
Medlem
Mr1931s avatar
Det funkar inte att ha babbar och negrer lösa på detta sättet i vårt samhälle. Bevisligen. Eller är det en sån där grej som kommer ”löna sig på sikt”?
Citera
2022-12-19, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hur funkar sånt här? Får allmänheten reda på när det sjuka negerbarnet ”muckar” från psyket?

Borde det inte vara så att det först och främst döms ut ett straff. Om GM, i det här fallet en störd negerpojke (vilket det förefallande ofta verkar vara) bedöms psyksjuk, borde han väl rimligen behöva avtjäna det riktiga straffet efter att han friskförklarats av vården! Allt annat är ju helt sjukt!

Dödsstraff är väl egentligen det enda rätta i det här fallet.

Kan nog säga som så att han förmodligen aldrig kommer ut.

Sådana här fall sköts oftast snyggt under bordet så att säga - Det han fått nu är att han faktiskt blivit dömd som vuxen vid 15 års ålder, och han kommer nog aldrig skrivas ut, i alla fall inte de närmsta 25åren.

Vi snackar om ett straff som i regel alltid är längre än livstids fängelse. Lägg till medialt uppmärksammat och det är förmodigen som så att han kommer sitta där han sitter för en oerhört, oöverskådlig framtid.
Citera
2022-12-19, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleont
Jag har följt detta och vill bara lämna lite tips och rekommendationer till Lunas familj och närstående gällande vikten av rehabilitering.
Jag har via nära anhörig erfarenhet av hjärnskador och hoppas Luna redan fått påbörja rehab. Det är tyvärr inte längre någon självklarhet i form av daglig fysioterapi i svensk sjukvård. Jag har stångats blodig för rehab och sett vilka resultat det kan ge.
Det är även läkande rent psykiskt med fysisk aktivitet.

Vid hjärnskada är det ytterst viktigt att komma igång med detta så fort som möjligt.
Det är fullt möjligt att återfå tal o kognitiv förmåga. Speciellt unga personer som har nytillkommen skada.
Detta kräver jätte mkt jobb o tjat fr anhöriga men fullt möjligt.
Finns det tillgång till varmvattenbassäng på sjukhusets rehabavd?
Luna behöver ett team med fysioterapeuter/arbetsterapeuter/logoped/psykoterapeut runt sig.
Ger Luna med familj en massa styrkekramar o positiv energi.

Skicka det i ett swischmeddelande eller skicka mail till dom om du har riktiga tips att lämna. Dom är säkert tacksamma av folk som har riktig kompetens. Sjukvården är ju tyvärr som den är.
Citera
2022-12-19, 07:59
Medlem
-Hengpung-s avatar
Jag tror hela svenska folket ger sitt fullhjärtade stöd till vid nästa polistransport av Etiopiermonstret de svänger fel in i en mörk skog och gör det enda moraliskt rätta i sammanhanget.

Detta är nog ett av fåtal situationer där kårandan kommer väl till hands och ingen av kollegorna vet vem som gjort vad. Jag vet att om jag hade varit polis så hade jag inte kunnat hålla mig. Släng mig i fängelset då. Etiopiermonstret förtjänar bara en sak och vi vet alla vad det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in