• 2
  • 3
2025-08-26, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Den modereras snarare FÖR hårt....
... men en eller två kommentarer ser jag inte hur de skadar.

Så sant, så sant.
Citera
2025-08-26, 19:08
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Den modereras snarare FÖR hårt. Visst, jag kan hålla med att man borde skriva ut vad personen är känd för om det inte är någon A-kändis som Ozzy Osbourne nu nyligen. Men allt annat framgår ju av källan. Dessutom ser jag som sagt inte varför varenda kommentar om dödsfallet måste raderas. Fine om det är ett rent RIP-inlägg, om kändisen har en egen tråd, eller om det mynnar ut i flera inlägg som fyller hela sidor, men en eller två kommentarer ser jag inte hur de skadar.

Det är just "en eller två kommentarer" som gör att det till slut mynnar ut i flera sidor.
Citera
2025-08-26, 19:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är just "en eller två kommentarer" som gör att det till slut mynnar ut i flera sidor.

Inte nödvändigtvis. Innan tråden började hårdmodereras så var det flera kändisars dödsfall som kunde få några enstaka kommentarer utan att det svämmade över. Enda undantagen var ifall det var en stor kändis (tar åter igen Ozzy Osbourne som exempel), men där tycker jag det är ok att hänvisa till kändisens egen tråd om man vill kommentera det ytterligare.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in