Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-07-17, 01:02
  #1
Medlem
Custom_mades avatar
Hej, Jag är skitledsen.... fick nyss ner spelet titan quest(via torrent) glatt körde jag demontools sen såg jag att det hade secuROM som förstör så jag tog hem secuROM loader iaf ....när jag kör spelet liksom kan jag titt som tätt klicka på allt men det händer inget asså inget jag gör gör något jag kan itne ens he ner spelet, men inte få nån efekt av tangenterna som jag trycker på och när jag klickar med musen ....har kollat ALLT det verkar helskumt och sen blir det vanligt i typ 30 sek sen blir det skit i 60 sek helt omöjligt att köra med man är juh typ förlamad det händer BARA på spelet Titans quest....ajja iaf jag är AAAAASSSSSS DESPERAT! jag vill inte ladda ner spelet en gång till men jag fruktar att det bara är enda sättet men om NÅN vet nåt om detta så snälla hjälp mig! HJÄLP MIG!
2006-07-17, 01:10
  #2
Moderator
Ruskigbusss avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=349256
2006-07-18, 22:21
  #3
Medlem
Spaders avatar
Warezfrågor postas i warezforumet, eller i befintliga trådar (finns en stor Titans Quest tråd i spel).

*** tråd låst ***

/Spader, mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback