Citat:
Ursprungligen postat av
skyw
Jag älskar ChatGPT och allt som kommer med den, men när man inte kan redogöra för kod man har producerat?

Har du ens kollat med din chef om du får använda chatGPT och mata in uppfifterna om APIerna?
Ja alternativet är att jag inte gör det alls.
Eftersom jag gärna vill ha lön så tänker jag göra det iallafall eftersom det har tagit mig hit, för han har inte alls det tekniska kunnandet för att göra informerade val i sådant.
Den information han har är då att antingen kan han expandera sin verksamhets digitala verktyg och jag får göra lite som jag vill så länge det inte är direkt olagligt, eller så får han vara utan.
Plus, vad är det som ens är privat?
Jag matar inte in applikationsnycklar och grejer.
Ett annat alternativ är att jag förstås använder selenium som jag gärna gör med allt annat.
För att vara ärlig skulle det vara så mycket enklare än att mecka med det här API:t, för nästa grej jag skulle göra verkar inte lösa sig mirakulöst.
Och det vet jag hur det funkar, plus att jag kan ta lön för fler timmar och får göra det jag gillar.
Men då har väl någon åsikter om att det inte är snyggt gjort, även om det skulle ha fördelen att de då får tillgång till UI:t på en gång att redigera i mellan varven.