2022-12-13, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Varför gillar du unga brudar? Är det svårt att få någon i din egen ålder?

Det blir ingen vidare debatt när du vägrar svara på frågor.
Citera
2022-12-13, 23:07
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det blir ingen vidare debatt när du vägrar svara på frågor.

Varför gillar du unga brudar?
Citera
2022-12-13, 23:09
Medlem
Citat:

Du får börja svara på de frågor jag ger dig om du vill ha svar på dina.

Varför kallar du yngre kvinnor för våp , varför har du denna nedsättande syn på dem?
Citera
2022-12-13, 23:51
Medlem
MarBangenss avatar
De är ju individer, de är olika. Jag tänker 30 års åldern är perfekt. Man har festat klart och lugnat ner sig en del. Ja det finns många dåliga, de kan vara ganska dumma, känsliga, negativa, mycket spel, drama och allt det där. Haha. Det finns lika många killar som är helt åt helvete om inte ännu mer...

När det väl är bra så är de jättebra! Ge inte upp. Jag tror inte de vettiga hänger så mycket på tinder, eller krogen.
Citera
2022-12-14, 05:03
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Alltså på riktigt så tycker jag att ni får anpassa er vokabulär för oss som inte tillhör manosfären. Vill du förklara något kan du anpassa meddelandet till åhöraren. Din vokabulär kan du köra med sådana som talar som du. Jag förstår ärligt inte vad du pratar om.

Fast det är ju isåfall för att du är sanslöst jävla korkad och inte ens kan förstå sammanhanget. Höj din nivå valpen. Jag kan inte dumma ner det ytterligare för er.
Citera
2022-12-14, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarBangens
De är ju individer, de är olika. Jag tänker 30 års åldern är perfekt. Man har festat klart och lugnat ner sig en del. Ja det finns många dåliga, de kan vara ganska dumma, känsliga, negativa, mycket spel, drama och allt det där. Haha. Det finns lika många killar som är helt åt helvete om inte ännu mer...

När det väl är bra så är de jättebra! Ge inte upp. Jag tror inte de vettiga hänger så mycket på tinder, eller krogen.

Men även om man tycker 30 är perfekt så kommer ju en tjej på 25 strax bli 30.

När det gäller mognad så är det också stor skillnad i olika kulturer, i Sverige är många 25-åringar ute och festar och knullar men så är det inte i alla kulturer. Detta är också ett skäl att undvika svenska tjejer.
Citera
2022-12-14, 09:16
Medlem
Citat:

Fertilitet, mindre bittra och förstörda såväl psykiskt som fysiskt. Dessutom inte lika desperata som 30+, visst kan man inte få en färsk kvinna, är en desperat beta, ja då kan man alltid plocka upp en kärring för lite enkelt kvällsnöje. Om man nu är intresserad av det.

Du behöver dock inte sitta på FB och försvara din brud, det är rätt fånigt. Men, hur gammal var hon när ni träffades? 30+?
Citera
2022-12-15, 00:26
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Fertilitet, mindre bittra och förstörda såväl psykiskt som fysiskt. Dessutom inte lika desperata som 30+, visst kan man inte få en färsk kvinna, är en desperat beta, ja då kan man alltid plocka upp en kärring för lite enkelt kvällsnöje. Om man nu är intresserad av det.

Du behöver dock inte sitta på FB och försvara din brud, det är rätt fånigt. Men, hur gammal var hon när ni träffades? 30+?

Så du ligger med småtjejer för fertilitetens skull trots att du är barnlös?
Citera
2022-12-15, 03:08
Medlem
Citat:
Så du ligger med småtjejer för fertilitetens skull trots att du är barnlös?

Under 30 betyder inte småtjejer, du har en mycket skev bild av kvinnor.

Se på män som har alternativ, t.ex. rika kändisar, vad väljer dem? Om du t.ex. Zlatan så har han en gammal tjej men de fallen beror i princip alltid på att de männen har träffat kvinnan när hon var ung eller när han inte var känd och rik. Om Zlatan skulle skilja sig, vilken ålder tror du då hans nya tjej skulle ha, under eller över 30?
Citera
2022-12-15, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShotsFired
Du kan alltid säga till m.g.t.o.w att Petra Mede 52 fick barn utan komplikationer. Hur ska han förklara att det gick bra?
Faktum är att de jag känner till med autism har unga föräldrar så tokgökarna i tråden går lite efter en manual som inte riktigt stämmer överens i praktiken.

Han kanske bara vill spela cool, men kanske vaknar upp den dagen han ifrågasätter sina märkliga påståenden med: Är det såhär jag vill att min dotter behandlas? Har man en gnutta empati så finns det lite hopp.

Ja, även om det är ovanligt att kvinnor föder barn när de är över 50, så händer det ju. Och det händer oftare att kvinnor mellan 40-45 gör det. Och betydligt oftare att kvinnor mellan 30-40 gör det.

Exakt! Det är ju det som får en att verkligen tänka efter hur människor har det... Att man har empati och vill ha en bättre värld för sin barn/sina blivande barn. Du är klok ShortsFired!
Citera
2022-12-15, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, även om det är ovanligt att kvinnor föder barn när de är över 50, så händer det ju. Och det händer oftare att kvinnor mellan 40-45 gör det. Och betydligt oftare att kvinnor mellan 30-40 gör det.

Exakt! Det är ju det som får en att verkligen tänka efter hur människor har det... Att man har empati och vill ha en bättre värld för sin barn/sina blivande barn. Du är klok ShortsFired!

Du har ju bara empati med kvinnor i din egen ålder. När du var 20 tyckte du säkert att män borde välja 20-åringar och nu när du är runt 50 tycker du män ska välja gamla övermogna kvinnor.
Citera
2022-12-15, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du har ju bara empati med kvinnor i din egen ålder. När du var 20 tyckte du säkert att män borde välja 20-åringar och nu när du är runt 50 tycker du män ska välja gamla övermogna kvinnor.

Du verkar inte fatta vad tråden handlar om? Tråden handlar om att TS vill att folk ska undvika att dejta kvinnor över 30. Jag försöker få TS och er andra att fatta att bra 30-åriga kvinnor visst är dejting-material/frumaterial osv. Och att man inte ska begränsa sig till bara 20-åringar. Uppstår ömsesidig kärlek, så ska man inte kasta bort detta, bara för att kvinnan råkar vara över 30.

Jag anser att både män och kvinnor ska välja den de är kära i, så länge båda är över 18.
Dvs. blir en 40-årig man och en 20-årig kvinna ömsesidigt kära, så ska de givetvis tuta och köra. Kärlek är bra. Och blir en 30-årig man och en 30-årig kvinna ömsesidigt kära, så ska de givetvis tuta och köra. Kärlek är bra.

Så. Fattar du bättre nu? Kasta inte bort ömsesidig kärlek bara för att kvinnan är över 30, är mitt ena budskap i tråden. Och mitt andra budskap i tråden är att 30-åriga kvinnor som är bra människor, är verkligen värda att dejta och tom. gifta sig med, om ömsesidig kärlek uppstår.

Frågor på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in