Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Du har ju bara empati med kvinnor i din egen ålder. När du var 20 tyckte du säkert att män borde välja 20-åringar och nu när du är runt 50 tycker du män ska välja gamla övermogna kvinnor.
Du verkar inte fatta vad tråden handlar om? Tråden handlar om att TS vill att folk ska undvika att dejta kvinnor över 30. Jag försöker få TS och er andra att fatta att bra 30-åriga kvinnor visst är dejting-material/frumaterial osv. Och att man inte ska begränsa sig till bara 20-åringar. Uppstår ömsesidig kärlek, så ska man inte kasta bort detta, bara för att kvinnan råkar vara över 30.
Jag anser att både män och kvinnor ska välja den de är kära i, så länge båda är över 18.
Dvs. blir en 40-årig man och en 20-årig kvinna ömsesidigt kära, så ska de givetvis tuta och köra. Kärlek är bra. Och blir en 30-årig man och en 30-årig kvinna ömsesidigt kära, så ska de givetvis tuta och köra. Kärlek är bra.
Så. Fattar du bättre nu? Kasta inte bort ömsesidig kärlek bara för att kvinnan är över 30, är mitt ena budskap i tråden. Och mitt andra budskap i tråden är att 30-åriga kvinnor som är bra människor, är verkligen värda att dejta och tom. gifta sig med, om ömsesidig kärlek uppstår.
Frågor på det?