Citat:
Ursprungligen postat av
DrWang
Vem är du då? TS? För det var han jag svarade nämligen. Sen var ju det jag sa baserat på TS information om hur han minsann sett tjejer dejta här och där genom åren och sedan förbli singlar och barnlösa. Man får ju vara mer än lovligt dum i huvudet om man tycker att det är ett friskt beteende att hålla koll på flera kvinnors dejt och sex vanor. Tycker nog inte att det har ett jota att göra med att svepa runt på Tinder.
Jag försvarar TS.
Man kan ju anta att precis som mig, så har dessa kvinnor man sett på tinder genom åren också gått på ett fåtal dejter, kanske tillochmed haft relaioner.
De har säkert sugit och tagit en och annan kuk också genom åren. Tror inte de bara gått på kaffe dejter och sedan tillbaka till swipandet.
Som kille kan de ta flera dejter innan man får ligga, det är ju som bekant kvinnan som bestämmer. Vill hon knulla så får hon knulla.
Antingen vill ingen ha henne för hon är psycho, eller så har hon för höga krav. Samma som för killar som är där x år. Något fel är det om man inte kan ingå en relation som 30 åring.