2022-12-04, 20:14
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Nej. Eftersom kvinnor och män har helt olika förutsättningar att hitta partners och har dessutom helt olika preferenser i vilken partner de söker.

Är det så svårt att lämna som svartvita låda som hjärna?

Så om en kvinna är barnlös vid 30 är hon en hora men en man är helt jävla normal?
Citera
2022-12-04, 20:17
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Så om en kvinna är barnlös vid 30 är hon en hora men en man är helt jävla normal?

Antingen en hora eller som TS säger, att hon är mentalt fucked på något sätt o inte kan bestämma sig.

Njah, alla män som är singlar vid 30 är inte helt normala. Men som sagt är det en helt annan diskussion.
Citera
2022-12-04, 20:19
Medlem
Svavelbryggas avatar
Minns inte vem, men nån rolig engelsktalande sa "Det finns två sorters människor, de som har mycket kravlös sex och avundsjuka människor".

Jag har barnen avklarade och dejtar gärna både 30 och 40plussare, stort bonus om de vill ligga för det vill jag.
Citera
2022-12-04, 20:19
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Antingen en hora eller som TS säger, att hon är mentalt fucked på något sätt o inte kan bestämma sig.

Njah, alla män som är singlar vid 30 är inte helt normala. Men som sagt är det en helt annan diskussion.

Samtidigt som killar säger att man inte ska dejta tjejer med barn. Så, ingen duger. Inga barn, fel på kvinnan, har barn, fel på kvinnan.
Citera
2022-12-04, 20:21
Citat:
En ensam man är väl precis lika skadad. Vem vill ha någon ingen vill ta i med tång?

Jo visst är det säkert så , men nu dejtar jag ju kvinnor så kan ju inte svara för hur det är med motsatsen.

Men ja visst fan är jag lite skruvad, men ja brukar mest dra dåliga nervösa skämt om
Något.

Men sen har ju män fördelen att kunna skaffa barn senare utan samma tickande klocka. Är en brud 33-36 ( och vill ha barn) så börjar man lite undra varför det inte hänt än.
Citera
2022-12-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Känns som hela samhället faller in i dekadensen och oddsen att folk ska träffa en enkel och ärlig person som inte är sönderknullad är lika med noll.
Det låter som om du är fask i en särskilt unken ateistisk kultur. Sluta larva och kom in matchen, kom in till kyrka, närma dig Gud ska du se att du närmar dig människor som inte glorifierar för- och utomäktenskapligt sex.
Citera
2022-12-04, 20:24
Medlem
Citat:
En ensam man är väl precis lika skadad. Vem vill ha någon ingen vill ta i med tång?
Instämmer, det är också mycket suspekt.
Citera
2022-12-04, 20:29
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Samtidigt som killar säger att man inte ska dejta tjejer med barn. Så, ingen duger. Inga barn, fel på kvinnan, har barn, fel på kvinnan.

Kvinnor med barn går ju iofs allt som oftast under samma kategori som över 30+....

O jag kan lova dig, att kvinnor har än mer preferenser över män de inte kan tänka sig dejta. Annars hade det inte funnits så många singelmän som det gör.
Citera
2022-12-04, 20:35
Medlem
Citat:

Ja, just presis så er det. En kvinna skal vara jungfru tills hun träffar sin mann, och har hon inte hittat nogon innan hon er 25, får hun melda seg til tjänst. Så finner hon en 35-50 år gammal incelkille som skal lära henne upp i sexlivets glädjer. Incelkillen ska självklart ha konto på Flashback - det visar kvalité- och han måste självklart oxo ha skrivit hundratals gnälliga innlägg om hur fula och äkla kvinnor er. Då blir kvinnan lycklig och unngår at bli en hora. Så er det
Citera
2022-12-04, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrWang
Kan säga att det ska komma både en röd flagg eller två om man har siktet inställt på en kvinna och har sten koll på att hon minsann har dejtat både där och där och det i flera år. Det kallas att vara en stalker, högst ohälsosamt.

Man stalkar inte. Har varit av och på tinder de senaste 5 åren. Haft relationer, gått tillbaka till tinder när de tagit slut. Sett samma tjejer där i 5 år. Okej, de kan säga samma sak om mig.
Citera
2022-12-04, 21:02
Medlem
DrWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonoszka
Man stalkar inte. Har varit av och på tinder de senaste 5 åren. Haft relationer, gått tillbaka till tinder när de tagit slut. Sett samma tjejer där i 5 år. Okej, de kan säga samma sak om mig.

Vem är du då? TS? För det var han jag svarade nämligen. Sen var ju det jag sa baserat på TS information om hur han minsann sett tjejer dejta här och där genom åren och sedan förbli singlar och barnlösa. Man får ju vara mer än lovligt dum i huvudet om man tycker att det är ett friskt beteende att hålla koll på flera kvinnors dejt och sex vanor. Tycker nog inte att det har ett jota att göra med att svepa runt på Tinder.
Citera
2022-12-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrWang
Vem är du då? TS? För det var han jag svarade nämligen. Sen var ju det jag sa baserat på TS information om hur han minsann sett tjejer dejta här och där genom åren och sedan förbli singlar och barnlösa. Man får ju vara mer än lovligt dum i huvudet om man tycker att det är ett friskt beteende att hålla koll på flera kvinnors dejt och sex vanor. Tycker nog inte att det har ett jota att göra med att svepa runt på Tinder.

Jag försvarar TS.
Man kan ju anta att precis som mig, så har dessa kvinnor man sett på tinder genom åren också gått på ett fåtal dejter, kanske tillochmed haft relaioner.
De har säkert sugit och tagit en och annan kuk också genom åren. Tror inte de bara gått på kaffe dejter och sedan tillbaka till swipandet.
Som kille kan de ta flera dejter innan man får ligga, det är ju som bekant kvinnan som bestämmer. Vill hon knulla så får hon knulla.

Antingen vill ingen ha henne för hon är psycho, eller så har hon för höga krav. Samma som för killar som är där x år. Något fel är det om man inte kan ingå en relation som 30 åring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in