Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Och jag har förklarat varför.
Du har en uppblåst självbild och tror att du är värd mycket mer än du är, du kräver därför män långt över din nivå och de dumpar dig.
Sänk kraven och acceptera män runt 2-3 så kanske du kan få någon, men jobba också på din attityd för annars blir det svårt ändå.
Så, du inbillar dig alltså att jag har haft
seriösa förhållanden med kvinnor och män som "ligger långt över" min "nivå"? Och därför har de dumpat mig? Nu låter du faktiskt som en tvättäkta incel som inte vet ett skit om livet och tror att livet består av siffror.
Jag vet orsakerna till att det slog/att jag blev dumpad. Och har tagit lärdom av det. Men numera är jag som sagt inte intresserad av något förhållande. Har varken tid eller lust. Helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Du låtsas och försöker så hårt att vi inte ska se att du är en tant, varför gör du det om du inte anser tråden handlar om dig?
Typiskt kvinnligt att helt sakna logik i det du skriver.
Tråden handlar om 30-åringar. Jag är långt ifrån 30. Men skriver i tråden ändå. Man kan skriva i trådar som inte handlar om en själv, vet du.
Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Män som har möjligheter har sex med många kvinnor, det ligger i mäns natur.
Vår drivkraft är att ha sex med så många som möjligt för att maximera chanserna att våra gener ska spridas vidare. Kvinnor som föder barnen måste däremot vara selektiv och välja den bästa mannen de kan få.
Detta är våra inre drivkrafter men sedan har det sociala trycket gjort att vi försöker leva monogamt. Gör mannen inte det kan han bli dumpad. Men när mannen har möjligheter har han sex med många kvinnor.
Den bästa mannen för en kvinna att få barn med, är en trogen man som är lojal mot familjen och tar sitt ansvar som familjefader och är trogen och bra mot sin kvinna och bra mot deras gemensamma barn. SÅ vill en man "sprida sina gener", gör han rätt i att vara monogam och trogen mot sin kvinna, så att hon väljer att föda hand barn. Är han otrogen och illojal kommer hon dumpa honom och leta en ny man som är bra.