Citat:
Ursprungligen postat av
SkrivSuddan
Du är sjuk.
Det är alltid killar som inte producerat annat än avfall som pekar på att män skapat allt.
När Sverige vinner i fotboll är det inte jag som vinner. Jag är skitdålig på fotboll. Däremot har jag skapat massa andra saker, så jag har inget mindervärdeskomplex och måste påstå att jag personligen byggt pyramider.
De saker jag gjort, skrivit, målat och musicerat, det kan även en kvinna göra.
Även traditionellt kvinnliga sysslor är viktiga och samhället hade inte klarat sig utan dem. Förstår inte varför det är så svårt att förstå.
Och att vi lever i en tid som bygger på en annan tid där tjejer inte ens fått gå i skolan. Tro att det saknar betydelse.
Dessutom har kvinnor kämpat sig till jämställdhet själva. Medan män anser att feminister ska slåss för dem, för de kan inte kämpa för sig själva av någon anledning. Och när män skapar en mansrörelse handlar den bara om att män ska få äga kvinnor igen. Fantasilöst och äckligt.
På individnivå finns lika många kvinnliga skitstövlar som män. Men man tillskrivs att älska alla kvinnor bara man påpekar vissa sanningar. De flesta människor är idioter, det har inget med könet att göra, det har mer att göra med att de inte är riktiga människor utan kopior.