2022-12-12, 21:28
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Detta

"Amen vi då, vi kan sära på benen". Briljant kvinnor briljant. Så svaret är inget, det finns inget som kvinnor gjort för mänskligheten. Ta hand om sin egen avkomma är ju mest biologisk narcissism så det tyder givetvis inte på någon godhet alls. Du försöker nu ta credit för det gud har skapat. Jag pratar om att faktiskt göra saker. Inte enbart att sära på benen och tycka att det är det mest fantastiska någon människa någonsin gjort. Våp.
Citera
2022-12-12, 21:28
Bannlyst
Citat:
Vi bär er. Ni ärver vår intelligens, mitokondrierna från oss, vi lär er allt ifrån första kommunikationen. Er första nära, viktiga relation. Uppmuntrar vartenda obetydligt framsteg som om ni vore underverk och inte bara gjort ytterligare en sak i er utveckling. Sedan passar vi er, när era mödrar inte gör det när ni är små, jo majoriteten av all omsorg små barn får, kommer av kvinnor. Liksom vården. Det mesta ni lär er. Lär ni er från oss först. Vi bär er, genom första celldelningen till resten av världen (männen) är redo att bära er lite grann. Sedan fortsätter vi bära ut er i världen tills ni klarar er själva.

Utan kvinnor hade ni suttit som vanvårdade, störda apor med hjärnskador och absolut inte åstadkommit särskilt mycket alls
Vad är det män lär sig från er?

Citat:

Vi utvecklade er.
Ni har inte utvecklat nånting med på tanke på hur värdelösa ni är. Som vanligt läser man bara trams. Du är en idiot och det vet du.

Du är anledningen till att man inte dejtar kärringar över 30.
Citera
2022-12-12, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mairburg
Vad är det män lär sig från er?

Ni har inte utvecklat nånting med på tanke på hur värdelösa ni är. Som vanligt läser man bara trams. Du är en idiot och det vet du.

Du är anledningen till att man inte dejtar kärringar över 30.
Tråden har fått mig att snurra igång några konversationer. Oroa dig inte. Alla är yngre än vad tant är
Citera
2022-12-12, 21:41
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Du är sjuk.

Det är alltid killar som inte producerat annat än avfall som pekar på att män skapat allt.

När Sverige vinner i fotboll är det inte jag som vinner. Jag är skitdålig på fotboll. Däremot har jag skapat massa andra saker, så jag har inget mindervärdeskomplex och måste påstå att jag personligen byggt pyramider.

De saker jag gjort, skrivit, målat och musicerat, det kan även en kvinna göra.

Även traditionellt kvinnliga sysslor är viktiga och samhället hade inte klarat sig utan dem. Förstår inte varför det är så svårt att förstå.

Och att vi lever i en tid som bygger på en annan tid där tjejer inte ens fått gå i skolan. Tro att det saknar betydelse.

Dessutom har kvinnor kämpat sig till jämställdhet själva. Medan män anser att feminister ska slåss för dem, för de kan inte kämpa för sig själva av någon anledning. Och när män skapar en mansrörelse handlar den bara om att män ska få äga kvinnor igen. Fantasilöst och äckligt.

På individnivå finns lika många kvinnliga skitstövlar som män. Men man tillskrivs att älska alla kvinnor bara man påpekar vissa sanningar. De flesta människor är idioter, det har inget med könet att göra, det har mer att göra med att de inte är riktiga människor utan kopior.
Citera
2022-12-12, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är alltid killar som inte producerat annat än avfall som pekar på att män skapat allt.

När Sverige vinner i fotboll är det inte jag som vinner. Jag är skitdålig på fotboll. Däremot har jag skapat massa andra saker, så jag har inget mindervärdeskomplex och måste påstå att jag personligen byggt pyramider.

De saker jag gjort, skrivit, målat och musicerat, det kan även en kvinna göra.

Även traditionellt kvinnliga sysslor är viktiga och samhället hade inte klarat sig utan dem. Förstår inte varför det är så svårt att förstå.

Och att vi lever i en tid som bygger på en annan tid där tjejer inte ens fått gå i skolan. Tro att det saknar betydelse.

Dessutom har kvinnor kämpat sig till jämställdhet själva. Medan män anser att feminister ska slåss för dem, för de kan inte kämpa för sig själva av någon anledning. Och när män skapar en mansrörelse handlar den bara om att män ska få äga kvinnor igen. Fantasilöst och äckligt.

På individnivå finns lika många kvinnliga skitstövlar som män. Men man tillskrivs att älska alla kvinnor bara man påpekar vissa sanningar. De flesta människor är idioter, det har inget med könet att göra, det har mer att göra med att de inte är riktiga människor utan kopior.
Jag gillar när det dyker upp sådana här bra inlägg i trådar likt denna.

Ja vi är likvärdigt skickliga om vi ser till helheten och likvärdigt idiotiska osv.

Skillnaden är vilka förutsättningar som finns för att olika saker ska bli mer framträdande. Precis som du säger.
Citera
2022-12-13, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
"Amen vi då, vi kan sära på benen". Briljant kvinnor briljant. Så svaret är inget, det finns inget som kvinnor gjort för mänskligheten. Ta hand om sin egen avkomma är ju mest biologisk narcissism så det tyder givetvis inte på någon godhet alls. Du försöker nu ta credit för det gud har skapat. Jag pratar om att faktiskt göra saker. Inte enbart att sära på benen och tycka att det är det mest fantastiska någon människa någonsin gjort. Våp.

Hyckleriet fortsätter.

"Vi vill inte ha maskulina kvinnor som gör karriär och är självutvecklade"

"Ni kvinnor har aldrig gjort någonting förutom sära på benen och ta hand om er avkommor"

Hur ska du ha det lille vän? Sök hjälp för ditt hat innan det är försent. Din själ mörknar.
Citera
2022-12-13, 01:28
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaizashman
Hyckleriet fortsätter.

"Ni kvinnor har aldrig gjort någonting förutom sära på benen och ta hand om er avkommor"

Hur ska du ha det lille vän? Sök hjälp för ditt hat innan det är försent. Din själ mörknar.

Denna rörelse är full av självmotsägelser.

De vill ha massa sex med kvinnor.

Men de hatar kvinnor och vill inte vara nära dem.
Citera
2022-12-13, 01:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Hyckleriet fortsätter.

Var detta ditt bästa svar verkligen på vad ni har gjort? Deflecting är verkligen en del av er livsstil, våp.

Du kan inte ha 2 tankar i huvudet samtidigt? Nej vi vill inte ha maskulina kvinnor. Nej ni har uppenbarligen inte gjort något med tanke på hur ni svarar. Vad är osant menar du? Är att poängtera 2 sanningar hyckleri? Nej din hjärna är bara lite defekt.

Dark hearts... Underbart, nu kommer jag alltid se bilden av Hillary Clinton när jag läser ditt nick, passar dig perfekt.

Citat:

Cucklord. Ha samma energi här som du hade haft irl. Detta börjar bli löjligt.
Citera
2022-12-13, 01:33
Medlem
Citat:

Att ha så blandade känslor om halva befolkningen måste vara psykiskt påfrestande.

Hoppas de inte outar sitt FB-alias om/när de lyckas träffa en kvinna...
Citera
2022-12-13, 01:35
Medlem
Citat:
Var detta ditt bästa svar verkligen på vad ni har gjort? Deflecting är verkligen en del av er livsstil, våp.

Du kan inte ha 2 tankar i huvudet samtidigt? Nej vi vill inte ha maskulina kvinnor. Nej ni har uppenbarligen inte gjort något med tanke på hur ni svarar. Vad är osant menar du? Är att poängtera 2 sanningar hyckleri? Nej din hjärna är bara lite defekt.

Dark hearts... Underbart, nu kommer jag alltid se bilden av Hillary Clinton när jag läser ditt nick, passar dig perfekt.

Mhm mhm yeah okay sure thing big guy Good luck with life
Citera
2022-12-13, 01:35
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:

Du får översätta till svenska. Jag förstår inte er konstiga vokabulär.
Citera
2022-12-13, 01:43
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Mhm mhm yeah okay sure thing big guy Good luck with life

Den intellektuella har talat.

Citat:
Du får översätta till svenska. Jag förstår inte er konstiga vokabulär.

Eftersom du består till 90% av östrogen så valpa inte upp dig på internet med en massa nonsens. Du förstår valpen att vi män vet att fjäska sin väg till fitta funkar inte så din typ ser precis alla ner på. Att neurotiska kvinnor som är del av en hjärndöd feministisk kult ser sanningar som "kvinnohat" är bara gulligt för det ser vi alla igenom men sådana som du har ju en agenda. Vill du faktiskt bemöta något påstående så kan du gå tillbaka och göra det. Vi lever ju här och nu men det förändrar ju ingenting eftersom alla civilisationer ser likadana ut, du förstår det va? Lever vi den tiden där den specifika saken byggs så är vi med och bygger som i vi män. Som vi idag bygger vägar och allt annat. Ingenting har förändrats. Ryck nu för fan upp dig grabben och sitt inte här och bete dig såhär patetiska inför totala vrak till kvinnor. Skall du nu white knighta som den patetiska cucks som du är så hitta åtminstone några 6or istället för vraken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in