2023-06-09, 10:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Om de ska vara konsekventa borde de ha anmält Foyston också för att han försökte fälla Kim. De har tur att vi inte håller på på samma sätt.
Trams! Ni kunde gott anmält Foyston. Som jag skrivit tidigare var det inte Häckenklass på det beteendet.
Citera
2023-06-09, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Trams! Ni kunde gott anmält Foyston. Som jag skrivit tidigare var det inte Häckenklass på det beteendet.

Nej, det är tramsigt att anmäla allt i tid och otid.

En liten knuff är ju helt sinnessjukt larvigt att anmäla. Att ni inte bara kunde acceptera ursäkten och gå vidare som vi gjorde med Foyston är bara lågt. Man gör dumma grejer ibland i stridens hetta men så länge man ber om ursäkt efteråt är det väl inget att göra en stor sak av.

Nåväl, Samuel Gustafson-överklagan blev avslagen som väntat. Domslutet var inte uppenbart felaktigt, som jag skrev.
Citera
2023-06-09, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Nej, det är tramsigt att anmäla allt i tid och otid.

En liten knuff är ju helt sinnessjukt larvigt att anmäla. Att ni inte bara kunde acceptera ursäkten och gå vidare som vi gjorde med Foyston är bara lågt. Man gör dumma grejer ibland i stridens hetta men så länge man ber om ursäkt efteråt är det väl inget att göra en stor sak av.

Nåväl, Samuel Gustafson-överklagan blev avslagen som väntat. Domslutet var inte uppenbart felaktigt, som jag skrev.

Pinsamt. Om man måste uppdatera riktlinjerna för att domarbasen själv säger att det inte är ett rött kort så är det naturligtvis ett felaktigt rött kort.

Men det skall bli spännande att se hur Amane ser ut som 6:a.

Simon Gustafson....Rygaard

........Amane

Är naturligtvis på en egen nivå i allsvenskan även utan Samuel.
Senast redigerad av trazke 2023-06-09 kl. 10:50.
Citera
2023-06-09, 13:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Men ni är oseedade hela vägen så om ni har otur kan ni åka ur redan på en gång. Många bra lag som ni kan möta i första omgången. Får jag önska Astana.

Hahaha, fyfan vad lamt att gå in i Europa oseedade..

Mvh: Seedade DIF
Citera
2023-06-09, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Lycka till i Ecl! 🤗
Citera
2023-06-09, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Hoppas att Rydström gör så få ändringar som möjligt mot Värnamo trots skadeläget i truppen. Moisander satte inte en fot fel mot Degerfors så han ska starta nu när Derek är borta. Taha Ali gjorde ännu en suverän match och lekte bort degens backar så han är inne, Hugo Bolin ser galet spännande ut och har på endast en start lyckats komma in i laget perfekt.

Värnamo precis som många bortamatcher mot bottenlagen ska aldrig räknas bort och risken finns ju att de backar hem som HBK för att kunna överleva alla 90 minuter. Det är ett scenario som jag inte vill ska upprepas imorgon.

Värnamo blir en tuff match för oss det vågar jag nästan garantera, till skillnad från Varberg till exempel så är deras försvarsspel oftast riktigt stabilt och dom har en lite vassare offensiv.
Citera
2023-06-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Dom lär väl få hoppas på typ Flora Tallin eller The new saints eller nåt sånt lag, där är en del tuffa motståndare Fast Häcken har ju världens bästa mittfält och är bästa laget nånsin i allsvenskan enligt en viss hybrisdrabbad person här inne *host host* Trazke
Citera
2023-06-09, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Dom lär väl få hoppas på typ Flora Tallin eller The new saints eller nåt sånt lag, där är en del tuffa motståndare Fast Häcken har ju världens bästa mittfält och är bästa laget nånsin i allsvenskan enligt en viss hybrisdrabbad person här inne *host host* Trazke
Småkuksångesten är stark hos dig.
Citera
2023-06-09, 14:34
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Småkuksångesten är stark hos dig.
Hur långt tror du ni går och vad är kravet ?
Citera
2023-06-09, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Kravet måste ju minst vara att vinna gruppspelet i champions league, har man världens bästa mittfält så är det absolut minimum
Citera
2023-06-09, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Omöjligt att säga innan lottningen startat. Men jag hoppas verkligen vi når något gruppspel.
Citera
2023-06-09, 15:01
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Kravet måste ju minst vara att vinna gruppspelet i champions league, har man världens bästa mittfält så är det absolut minimum

Hahaha!

Citat:
Omöjligt att säga innan lottningen startat. Men jag hoppas verkligen vi når något gruppspel.

Ja förstår att förhoppningen är det. Det var mitt mål förra året med ECL, nu blev det långt över förväntan.

Nu vet jag inte riktigt men om ni misslyckas kvala in till CL så får ni kvala för EL då ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in