2023-06-09, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Hahaha!

Ja förstår att förhoppningen är det. Det var mitt mål förra året med ECL, nu blev det långt över förväntan.

Nu vet jag inte riktigt men om ni misslyckas kvala in till CL så får ni kvala för EL då ?
Man hoppar ned ett steg vid varje förlust i kvalet.

Åker vi ur i runda 2 till CL hamnar vi i runda 3 till EL. Åker vi ur där hamnar vi i playoff till ECL.

Tar vi oss till 3:e rundan i CL-kvalet har vi säkrat minst gruppspel i ECL.
Citera
2023-06-09, 15:06
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Åker vi ur i runda 2 till CL hamnar vi i runda 3 till EL. Åker vi ur där hamnar vi i playoff till ECL.

Ganska bra förutsättningar ändå
Citera
2023-06-09, 15:13
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Härligt! Med lite flyt i lottning så kan det mycket väl bli gruppspel. Håller tummarna.
Citera
2023-06-09, 15:26
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Omöjligt att säga innan lottningen startat. Men jag hoppas verkligen vi når något gruppspel.
Trams.

Ni ska nå gruppspel i ECL. Det kommer nog gå vägen. Gruppspel i EL också nåbart.
Citera
2023-06-09, 16:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Efter att ha bränt i stort sett hela svenska spel-kontot på att satsa på Bajen i vår kammade jag hem tre gånger pengarna när jag satsade sista slanten i halvtid i tisdags. Dessa 5x känns otroligt lockande med känslan inför kvällen...

Ja det är lockande odds ikväll. BP är bra just nu dessutom.
Citera
2023-06-09, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Dom lär väl få hoppas på typ Flora Tallin eller The new saints eller nåt sånt lag, där är en del tuffa motståndare Fast Häcken har ju världens bästa mittfält och är bästa laget nånsin i allsvenskan enligt en viss hybrisdrabbad person här inne *host host* Trazke

Vilken kvalomgång går ni in i denna sommar?
Citera
2023-06-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Trams.

Ni ska nå gruppspel i ECL. Det kommer nog gå vägen. Gruppspel i EL också nåbart.

Dom kan ju åka ur redan i första omgången i cl-kvalet och då är det över helt om jag inte minns fel, dom kan få lite tuffare motstånd redan i första omgång som Bate Borisov, Sheriff tiraspol, Ludogorets, galatasaray, Ferencvaros, här är hela listan på vem dom kan få https://www.svenskelitfotboll.se/allt-infor-sommarens-europakval/
Citera
2023-06-09, 17:57
Medlem
Citat:
Dom kan ju åka ur redan i första omgången i cl-kvalet och då är det över helt om jag inte minns fel, dom kan få lite tuffare motstånd redan i första omgång som Bate Borisov, Sheriff tiraspol, Ludogorets, galatasaray, Ferencvaros, här är hela listan på vem dom kan få https://www.svenskelitfotboll.se/allt-infor-sommarens-europakval/
Malmö nådde europa league förra säsongen tack vare sina inspelade poäng, så som vi spelade hade vi inte där att göra och knappt ens i allsvenskan heller.
Citera
2023-06-09, 18:00
Medlem
Fan tror hårt på BP idag,Olof har nåt spännande på g med det laget.
Gissar nästa klubb för honom blir Hammarby el aik ..
Citera
2023-06-09, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Fan tror hårt på BP idag,Olof har nåt spännande på g med det laget.
Gissar nästa klubb för honom blir Hammarby el aik ..

Fast vill han gå till en klubb i Sthlm som är sämre eller i AIK:s fall kanske spelar super-ettan nästa säsong, tror han är trött på den serien nu
Citera
2023-06-09, 18:54
Avslutad
Citat:
Då har du ingen koll. Åker vi ut i första rundan i kvalet till CL går vi in i andra rundan i kvalet till EL. Förlorar vi där går vi in i tredje rundan till ECL.

Vinst i första rundan av CL-kvalet garanterar minst playoff till ECL. Skulle vi slå något av dom mindre bra seedade lagen i runda 1 tar vi över deras seedning i runda 2.
Senast redigerad av trazke 2023-06-09 kl. 18:57.
Citera
2023-06-09, 18:59
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Fast vill han gå till en klubb i Sthlm som är sämre eller i AIK:s fall kanske spelar super-ettan nästa säsong, tror han är trött på den serien nu

Fast att BP är bättre än oss just nu är en ren tillfällighet. 9 av 10 gånger slutar vi många placeringar före dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in