2023-01-19, 10:00
Citat:
Ursprungligen postat av London
Mindre än 1 % enligt 538 så du tycks ha viss statistiskt stöd

https://projects.fivethirtyeight.com...erence-league/

Ändå 2 % att vi når finalen numer
Var osäker på hur det var om ni fick en plats i EL om ni vinner ECL? Men om jag skall vara helt ärlig så påverkade inte det mina tankar om era chanser.... 😄

Förra året var det alltså Roma-Feyenoord som möttes i finalen.
Citera
2023-01-19, 10:28
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Var osäker på hur det var om ni fick en plats i EL om ni vinner ECL? Men om jag skall vara helt ärlig så påverkade inte det mina tankar om era chanser.... 😄

Förra året var det alltså Roma-Feyenoord som möttes i finalen.

Jo, vinnaren går rätt in i EL gruppspel om man inte är kvalificerad till CL!
Citera
2023-01-19, 12:29
Härligt när 42-åriga Tjocko blir petad från matchtruppen för att han inte lyckas komma i tid till möten. Det är ett moget beteende som passar hans ålder.

Som tur är så kan han åtminstone väga upp sin omognad med ett fartfyllt spel.
Citera
2023-01-19, 12:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Utöver det så spelar inte heller Martin [Olsson]. Han har varit sen till ett par möten, vi håller hög standard här och han har inte levt upp till det. Det är också anledningen till att han inte är med på fotbollsdelen av torsdagens träning.

There's a new sheriff in town.
Citera
2023-01-19, 13:52
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Härligt när 42-åriga Tjocko blir petad från matchtruppen för att han inte lyckas komma i tid till möten. Det är ett moget beteende som passar hans ålder.

Det förvånar naturligtvis ingen att Martin "Fittan" Olsson är oprofessionell.
Citera
2023-01-19, 16:02
Medlem
Londons avatar
Citat:

Undrar om han svarade HR med ett strupgrepp eller om han skickade en dick pic till honom istället?
Citera
2023-01-19, 17:09
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

"A Wizard is never late ..." Inte för att mannen som du kallar Tjocko är någon Gandalf, det vill säga trollkarl, ute på planen, men alltid ett superproffs där.

Så har rektor Rydis utfört sin första elevavstängning. Brukar man inte få en varning först? Hade gärna velat se den mäktige Olssons ansiktsuttryck när beskedet kom.

Det var givet att du skulle glädjas något oerhört av denna nyhet. Det var det första som jag tänkte på.

Vad händer om AC råkar missa fem minuter i vardagspusslet, och blir lite sen? Lex Tjocko kan bli ett kostsamt prejudikat för föreningen.
Senast redigerad av Dalulven 2023-01-19 kl. 17:11.
Citera
2023-01-19, 17:39
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
"A Wizard is never late ..." Inte för att mannen som du kallar Tjocko är någon Gandalf, det vill säga trollkarl, ute på planen, men alltid ett superproffs där.

Så har rektor Rydis utfört sin första elevavstängning. Brukar man inte få en varning först? Hade gärna velat se den mäktige Olssons ansiktsuttryck när beskedet kom.

Det var givet att du skulle glädjas något oerhört av denna nyhet. Det var det första som jag tänkte på.

Vad händer om AC råkar missa fem minuter i vardagspusslet, och blir lite sen? Lex Tjocko kan bli ett kostsamt prejudikat för föreningen.

Älskar vad jag läser och hoppas du får rätt i vad du insinuerar.

Beträffande seriens mest osympatiske person så har han ju enligt uppgift ständigt varit sen. Lär säkert fått både sin verbal and two written redan men hoppas som sagt att du får rätt.
Citera
2023-01-19, 17:49
Medlem
MrSkargards avatar
https://www.fotbollskanalen.se/allsv...om-ar-sjalvkl/

Fanns det verkligen ingen bättre bild på äcklet Olsson?
Citera
2023-01-19, 18:28
Medlem
Malmö - Randers imorgon på Discovery, matchstart 15.

Vill inte Rydström ha publik?

Tror för övrigt att både Rydström, så väl som Brännan, kommer bli överraskade av motståndarna som kommer anpassa och vara mkt mer defensiva än när de tränat/coachat andra lag.

Kamikazetipset
Elfsborg
MFF
Häcken
Djurgården
Göteborg
Hammarby
AIK
Norrköping
...
Citera
2023-01-19, 18:39
Snacka om en icke-nyhet. Olsson var sen, blir petad i årets första träningsmatch som är totalt obetydlig i det stora hela men samtidigt visar denna händelse för resten av laget att det inte finns några tveksamheter hos Rydström, precis som det ska vara, han leder och är inte kompis med allt och alla.

Annars har det nog varit för slappt och spelare har tyckt att det varit okej att hålla på såhär. För jag har väldigt svårt att tro att det är endast Olsson som varit sen utan det har nog varit en generell "slapp" inställning under förra säsongen och förmodligen sitter kvar hos vissa då det drogs åt alla håll och var allmän oreda.

Så bra att Rydström tidigt markerar att det är han som bestämmer och att det är nya tider helt enkelt.
Citera
2023-01-19, 18:58
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
https://www.fotbollskanalen.se/allsv...om-ar-sjalvkl/

Fanns det verkligen ingen bättre bild på äcklet Olsson?

En bättre vore om han satt i KKK-Luva.

* som täckte mer av hans ansikte. Inget annat naturligtvis.
Senast redigerad av London 2023-01-19 kl. 19:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in