2023-01-20, 10:05
Medlem
OvissFramtids avatar
Nämen ojjj såååå förvånad jag är.

Citat:
MALMÖ. Martin Olsson får inte spela i Malmö FF:s försäsongspremiär av disciplinära skäl.
Henrik Rydström kallar petningen för odramatisk.
- Han blir ju besviken men min uppfattning är att han förstod också, säger MFF-tränaren.

Citat:
Detta sedan 34-årige Olsson kommit försenad till lagsamlingar upprepade gånger, med följden att han inte fick delta i torsdagens träning och därmed ställs över mot Randers.

Skrev hela förra säsongen att M.Olsson inte är något att ha i Malmö. Att han har attitydproblem är ju sedan länge klarlagt men att han inte har disciplinen att som äldre visa gott föredöme för dem yngre i laget vittnar ju om precis det jag skrev förra säsongen: Att han bidrar till dålig stämning och bristande gemenskapskänsla i laget. Vilken jävla pajas. Kasta honom.
Citera
2023-01-20, 11:32
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Nämen ojjj såååå förvånad jag är.

Skrev hela förra säsongen att M.Olsson inte är något att ha i Malmö. Att han har attitydproblem är ju sedan länge klarlagt men att han inte har disciplinen att som äldre visa gott föredöme för dem yngre i laget vittnar ju om precis det jag skrev förra säsongen: Att han bidrar till dålig stämning och bristande gemenskapskänsla i laget. Vilken jävla pajas. Kasta honom.
Folk trodde att jag drev när jag var glad över att bli av med honom. Faktum är att vi låg dödssist i serien och skulle åkt ur om han inte lämnat.

Sedan gick han till er och då gjorde ni eran sämsta säsong sedan Jesus gick i kortbyxor.

Det är ingen tillfällighet att det går åt helvete för alla lag han tillhör, han är ett gift. Sedan ä han nästan lika usel på plan som utanför.
Citera
2023-01-20, 15:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
"A Wizard is never late ..." Inte för att mannen som du kallar Tjocko är någon Gandalf, det vill säga trollkarl, ute på planen, men alltid ett superproffs där.

Så har rektor Rydis utfört sin första elevavstängning. Brukar man inte få en varning först? Hade gärna velat se den mäktige Olssons ansiktsuttryck när beskedet kom.

Det var givet att du skulle glädjas något oerhört av denna nyhet. Det var det första som jag tänkte på.

Vad händer om AC råkar missa fem minuter i vardagspusslet, och blir lite sen? Lex Tjocko kan bli ett kostsamt prejudikat för föreningen.

Han har varit sen till ett par möten.
Citera
2023-01-20, 15:50
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Guldet ska hem
Guldet ska hem
Guldet ska hem till Malmö igen!
Citera
2023-01-20, 17:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Guldet ska hem
Guldet ska hem
Guldet ska hem till Malmö igen!

Guldet ska glimma
Där det hör himma
Citera
2023-01-20, 18:29
Medlem
trazkes avatar
Benie Traore gjorde mål efter 1 minut på planen idag. Ganska fin comeback ändå.
Citera
2023-01-20, 18:34
Medlem
Har väl inga större förhoppningar på Malmö denna säsong ändå, blir ju inte jätteförvånad om det blir guld i heller men vi måste ha lite tunga namn nu, tänk Balotelli 😂
Citera
2023-01-20, 19:30
Medlem
bagarn29s avatar
https://www.fotbollskanalen.se/allsv...analen_nyheter

Här är lite om MFFs första match.
Citera
2023-01-20, 21:30
Medlem
Gött att matcherna är igång, ingen bländande fotboll men alla lag kommer ju bli bättre. Kul att Carlstrand fick näta, alltid viktigt för anfallare att göra mål.
Citera
2023-01-20, 23:45
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Folk trodde att jag drev när jag var glad över att bli av med honom. Faktum är att vi låg dödssist i serien och skulle åkt ur om han inte lämnat.

Sedan gick han till er och då gjorde ni eran sämsta säsong sedan Jesus gick i kortbyxor.

Det är ingen tillfällighet att det går åt helvete för alla lag han tillhör, han är ett gift. Sedan ä han nästan lika usel på plan som utanför.

Så är det, ni gjorde rätt i att göra er av med honom.
Citera
2023-01-21, 10:51
Medlem
snurresprettiss avatar
Hur tror ni AIK och Djurgården startar idag?
Citera
2023-01-21, 11:39
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Hur tror ni AIK och Djurgården startar idag?
Tror AIK startar med 3-5-2,

Guidetti-Faraj
Björnström-Magashy-Bilal-Thill-Modesto
Haliti-Tihi-Faqa
Nordfeldt

Många borta med småskador
https://www.aikfotboll.se/nyheter/tr...-fk-2023-01-21
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto