Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Men eftersom ingen kan använda statistik från matchen Häcken-Kalmar för att visa att Kalmar var bättre så är det upp till gaphalsarna att komma med konkreta händelser från matchen som styrker deras tes. Jag lovar att lyssna.
Vad sägs om de väldigt konkreta händelserna där Kalmar gjorde tre mål och häcken bara ett? Fotboll går ju ut på att göra mål, den som gör flest mål i en match vinner och är bättre än det andra laget.
Men det kanske blir för abstrakt för dig att titta på det faktiska resultatet i matchen? Du har ju för vana att dra ner alla diskussioner på idiotnivå och tror att du vinner dem för att ingen orkar med dig. I din värld är resultatet underordnat en rad andra mjuka värden (när det passar dig, så klart) men hur du än vrider, vänder och slingrar dig så kan du aldrig ducka för att det finns en grundläggande bedömningsfaktor i fotboll: gjorda mål. Den som gör flest i en match vinner över den andra.
Du börjar bli tröttsam nu Trazke, och jag har ändå uppskattat dig som en ganska kul fläkt här inne tidigare. Nu har ditt vansinne dock nått nivåer som gör att jag överväger en blockning. Det ger en verkligen ingenting att diskutera med dig, för du är så tunnelseende och obstinat.