Flashback bygger pepparkakshus!
2023-02-20, 21:52
Citat:
Ursprungligen postat av Cratzie
465 avsnitt under 2022? De é fan starkt jobbat.
Tror DIFpodden ligger på över 800 totalt.
Jaha, nej totalt inklusive 4-5 år i superettan

170 avsnitt på ett år är riktigt bra. Vad blir det för content om det bara är fotboll? Inte så långa avsnitt då antar jag? Bajenpodden kan bli uppåt 3 timmar vissa avsnitt.
Citera
2023-02-20, 22:16
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Vilka fotbollspoddar för allsvenskan har vi?

Fotbollsmorgon
Tuttosvenskan
Studioallsvenskan
Fans corner
Rondo (finns bara på spotify?)

Har jag missat någon? "Lundh" räknar jag inte med.

Har Aik och Dif någon egen podd?

För Blåvitts del finns en ny som heter Hunden, Katten, Glassen som består av Wernbloom, Hysén och Bjärsmyr.
Citera
2023-02-20, 22:20
Medlem
kubuns avatar
Såg Djurgården - Landskrona idag och förfärades av att så många spelare fick skrubbsår eller ja brännsår av det nya underlaget på Tele2Arena. Så där kan vi ju inte ha det Det är ju förresten ett regelbrott att spela med blodvite men ändå såg jag ingen plåstras om för skadorna. Bedrövligt - såg aldrig detta fenomen förekomma med den gamla mattan. Ja iaf inte i den omfattning som det nu var.
Citera
2023-02-20, 22:50
Medlem
eternussermos avatar
Gräddfil för Lindberg?

https://fotbollsthlm.se/aik/fotboll-...-i-bp-och-aik/
Citera
2023-02-20, 23:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Gräddfil för Lindberg?

https://fotbollsthlm.se/aik/fotboll-...-i-bp-och-aik/

Hellre Lindberg än Kisfauludy som redan dragit ner oss i skiten kanske samma med Diffen?

Värst vad ni bajare hakat upp er på AIK? Vartenda inlägg på forumet handlar om oss. Mindervärdeskomplex?
Citera
2023-02-20, 23:30
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hellre Lindberg än Kisfauludy som redan dragit ner oss i skiten kanske samma med Diffen?

Värst vad ni bajare hakat upp er på AIK? Vartenda inlägg på forumet handlar om oss. Mindervärdeskomplex?
Är du nöjd med hur rekryteringen gått till?
Citera
2023-02-20, 23:37
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Nöjd och nöjd. Jag har ingen talan till hur AIK jobbar inom sig. Tycker du Judas gjort ett bra jobb i Bajen just nu?
Citera
2023-02-20, 23:57
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Kompisvärvningar är inte direkt ovanligt i Solna.
Citera
2023-02-21, 08:28
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Hur kan vi floppa när alla tror att vi blir ett mittenlag? Eller tror du att vi blir ett bottenlag?

Flopp i förhållande till Bajenfansens egna tro på Bajen. Ni tycks alltid vara fansen med mest hybris inför säsongerna. Förra året kunde man ta på er hybris. Minns ni när ni vann de fem inledande matcherna i Allsvenskan hur ni lät då?
Citera
2023-02-21, 08:42
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Flopp i förhållande till Bajenfansens egna tro på Bajen. Ni tycks alltid vara fansen med mest hybris inför säsongerna. Förra året kunde man ta på er hybris. Minns ni när ni vann de fem inledande matcherna i Allsvenskan hur ni lät då?
Är det inte lite väl mycket projektion på det där uttalandet?

Har inte sett något tips om att Bajen skall springa hem allsvenskan. Varken här eller i mina flöden. Tycker de flesta håller MFF som favoriter och Bajen som en kandidat av 2-3 stycken där bakom OM man får till den där viktiga ytterbacksvärvningen som saknas.

Här råder det däremot tydlig enighet om att Bajen är ett mittenlag, om man lyssnar på supportrar från andra lag. Det känns mer som en önsketänk än en noga avvägd åsikt baserad på fotbollskunskap.
Senast redigerad av se_där... 2023-02-21 kl. 08:46.
Citera
2023-02-21, 08:44
Medlem
TheJackets avatar
Fan inte bra om Dahlberg blir borta länge.... speciellt inte när backup är en Isländsk dåre med 6 hjärnskakningar på ett år i bagaget.

Spelar ingen roll att Adam är skön, gillar Grillchips & donerade sitt långa hår till cancerpatienter, jag är inte trygg med honom i mål
Citera
2023-02-21, 09:03
Medlem
Londons avatar
Fint att tävlingssäsongen är igång igen och att Lucas öppnade målkontot redan i första tävlingsmatchen! Han har nu gjort lika många som åldermannen Hugo Larsson

https://twitter.com/dif_boa/status/1...Z5mPw5DnXGWFvQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in