Citat:
Ursprungligen postat av
snooper123
Så du får ångest för att du inte tål det?
Isåfall tål jag inte det heller. Men tror du inte det beror på att du och jag generellt mår sämre?
Detta argumentet har jag full förståelse för och kan faktiskt hålla med dig lite.
Ja jag har varit ren från heroin i 2 månader
Ja det är ju verkligen det farliga med cannabis. Man blir så jävla lat!
Tror inte det, som sagt så har jag testat att röka det i alla perioder av mitt liv & det har aldrig påverkat mig bra eller "benefit" mig.
Vad jag än röker om det är hasch eller cannabis, så slår det så jävla hårt även om jag bara tar 2 bloss & sen så börjar jag känna mig instängd i min egna kropp, mina tankar börjar eka & allting blir bara
jobbigt. Finner absolut INGEN form av njutning, befrielse eller motivation som dom flesta verkar göra.
Jag har till och med försökt blandat ut det med olika grejer, ta bort tobak, använda mer CBD än THC.. Inget funkar.
Så jag har bara accepterat att jag är en av dom människorna som inte kan njuta av THC, men det verkar vara genetiskt då alla som har testat eller rökt cannabis i min familj har känt likadant.
Tyvärr verkar det inte finnas någon forskning bakom det, allt jag har hittat när jag har letat är typ "10 REASONS WHY YOU DONT ENJOY CANNABIS!!"
Alltså bara hjärndöda pundare som försöker övertala en att röka på ett visst sätt.