Citat:
Ursprungligen postat av
De.e.de.DANSKEEEHh
Aa, nu får jag skapa lite "attraktion" här känner jag så friktionsfritt blir ju inte detta svar till dig då jag inte kommer vara "agree-able" nu (oattraktivt).
Sååå, nee, ja håller inte med dig. Detta är viktigt, annars slutar män på psyket bara för att lite kvinnor ska lyckas klämma ur sig mer slem från vaginan på bekostnad av mäns hälsa.
Män borde fan inte ens ha med kvinnor att göra över huvud taget. Kvinnor e experter på manipulation onde e det allt detta handlar om.
Ja men enkelt, håll dig borta från kvinnor. Ägna dem inga tankar och ännu mindre deras hårfärg.
Tala inte med dem, bara gå ut, handla och gå hem. Sitt på puben och snacka skit med andra män och gå raka vägen hem efteråt utan att ägna kvinnor en tanke.
Lämna in din v75-rad i kiosken och utbyt inga ord med den kvinnliga anställda bakom disken.
Hälsa på hos dina föräldrar men ignorera din mamma och vilken hårfärg hon har. Lägg heller ingen energi på om det är din mor som i hemlighet styr din far. Han är vuxen och väljer själv.
Som jag skrev i tidigare inlägg, sluta tänk så mycket. Trampa vidare på din väg på jorden så slipper du stress, friktion och bryderier. Du kommer må bättre törs jag påstå.
Trevlig dag, nu ska jag till jobbet