• 1
  • 2
2022-12-01, 04:34
Bannlyst
Jaa, helt plötsligt har alla feministerna färgat om håret från rosa (skapar makt) till brun/blond (skapar tillit).

Är det så att alla sönder-knullade 30-åringarna inte hittar någon viking SIMP till deras "nya" barn?

En viking SIMP som ska ta allt ansvar (sänka mannens serotonin) på bekostnad av att få bli utskällning som höjer mammans dopamin? Ingen bra deal om ni frågar mig.

Då feministerna fattar att män inte litar på kvinnor med rosa hår, så försöker feministerna "köpa tillit" genom att färga håret brunt/blont? En färg som är mer naturlig?

Köper feministerna tillit genom att färga håret?
2022-12-01, 04:42
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De.e.de.DANSKEEEHh
Jaa, helt plötsligt har alla feministerna färgat om håret från rosa (skapar makt) till brun/blond (skapar tillit).

Är det så att alla sönder-knullade 30-åringarna inte hittar någon viking SIMP till deras "nya" barn?

En viking SIMP som ska ta allt ansvar (sänka mannens serotonin) på bekostnad av att få bli utskällning som höjer mammans dopamin? Ingen bra deal om ni frågar mig.

Då feministerna fattar att män inte litar på kvinnor med rosa hår, så försöker feministerna "köpa tillit" genom att färga håret brunt/blont? En färg som är mer naturlig?

Köper feministerna tillit genom att färga håret?
Känner inte alls igen mig i din beskrivning. Kan det finnas andra orsaker till att du inte kan finna en kvinna?
2022-12-01, 04:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Känner inte alls igen mig i din beskrivning. Kan det finnas andra orsaker till att du inte kan finna en kvinna?

Nu handlade tråden inte om dina känslor, det är något som du helt enkelt måste lära dig att acceptera då hela världen inte kretsar runt dig och det du känner.

Den andra delen som du tar upp är något som jag dessvärre inte kan gå in på, då även detta handlar om dina personliga känslor.

Men du är välkommen att svara på tråden, om du kan hantera dina känslor dvs.

Lycka till!
2022-12-01, 04:53
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Nu handlade tråden inte om dina känslor, det är något som du helt enkelt måste lära dig att acceptera då hela världen inte kretsar runt dig och det du känner.

Den andra delen som du tar upp är något som jag dessvärre inte kan gå in på, då även detta handlar om dina personliga känslor.

Men du är välkommen att svara på tråden, om du kan hantera dina känslor dvs.

Lycka till!
Du får ursäkta, men självklart svarar jag med mina känslor.

Är det så att ingen kvinna vill ha dig?
2022-12-01, 05:00
Bannlyst
Citat:
Du får ursäkta, men självklart svarar jag med mina känslor.

Är det så att ingen kvinna vill ha dig?

Svara gärna MED känsla, inte OM känsla. Rent generellt är ok, men personligt är ointressant. Annars blir tråden en "offerkofta" vilket sänker värdet på innehållet...

Återigen, så försöker du ta din "katt-tasZ" under låset för att utforska hemligheterna bakom pandpras ask, något jag dessvärre inte kan tillåta.

Men återigen,
Du är välkommen på att svara på tråden och inte på det som en "katt-tasZ" kan avslöja (BLINK BLINK).
2022-12-01, 05:02
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Svara gärna MED känsla, inte OM känsla. Rent generellt är ok, men personligt är ointressant. Annars blir tråden en "offerkofta" vilket sänker värdet på innehållet...

Återigen, så försöker du ta din "katt-tasZ" under låset för att utforska hemligheterna bakom pandpras ask, något jag dessvärre inte kan tillåta.

Men återigen,
Du är välkommen på att svara på tråden och inte på det som en "katt-rasZ" kan avslöja (BLINK BLINK).
Kanske du kan svara på min fråga. Jag har svarat på din. Är det så att ingen kvinna vill ha dig?

Är det ditt problem? Dina trådar tyder minst sagt på att du, inte jag, har problem med kvinnor. Kanske det är du som är problemet, inte kvinnorna?
Senast redigerad av Stormpiskare 2022-12-01 kl. 05:05.
2022-12-01, 05:08
Bannlyst
Citat:
Kanske du kan svara på min fråga. Jag har svarat på din. Är det så att ingen kvinna vill ha dig?

Är det ditt problem? Dina trådar tyder minst sagt på att du, inte jag, har problem med kvinnor. Kanske det är du som är problemet, inte kvinnorna?

Nämen, hörröÖ du du din busiga lilla tusse nussÄÄh. Ere katt-tasZ:en du försöker med nu igen?
Nu får du fan kontrollera dig lite tycker jag!

Vi vill ju inte att tråden ska sluta i "ChaoZzzzz"? Eller va säger min lilla lilla lilla, tuzzäÄ?
2022-12-01, 05:33
Medlem
Kvinnorna tittar på andra kvinnor och gör likadant. Har inte så mycket med män att göra.
2022-12-01, 05:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Kvinnorna tittar på andra kvinnor och gör likadant. Har inte så mycket med män att göra.

Jaa, de med "lat-hjärnkapacitet" gör ju det, men "ledar-feministerna" har ju koll på detta, de e dom jag vill åt!!!¡!?
2022-12-01, 06:00
Medlem
Addhocs avatar
Vad är allt snack om feminister och simps nu för tiden egentligen? Jag hänger inte med i svängarna om vem som har rosa hår eller annan färg och varför det eventuellt byts hårfärg. Tycker det verkar helstört att analysera folks val av hårfärg och försöka hitta dolda agendor i det.

Men det kanske är för att mitt liv tuffar på tämligen friktionsfritt på jorden där jag går
2022-12-01, 06:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Vad är allt snack om feminister och simps nu för tiden egentligen? Jag hänger inte med i svängarna om vem som har rosa hår eller annan färg och varför det eventuellt byts hårfärg. Tycker det verkar helstört att analysera folks val av hårfärg och försöka hitta dolda agendor i det.

Men det kanske är för att mitt liv tuffar på tämligen friktionsfritt på jorden där jag går

Jaa men friktionsfritt blire bara om attraktion först skapats av friktion. En friktion som inte är friktionsfri. Men de e så skiten funkar...

Jaa asså det är ett krig om "må-bra" hormoner. Man blir utnyttjad om man SIMPAR. Därför måste vi skapa friktion här. Vi är som robinhood o Jesus. Vi räddar folk ifrån att bli påkörda i rööVen gratis genom att upplysa dom "SNÄLLA". AA du fattar nog.
2022-12-01, 06:21
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Jaa men friktionsfritt blire bara om attraktion först skapats av friktion. En friktion som inte är friktionsfri. Men de e så skiten funkar...

Jaa asså det är ett krig om "må-bra" hormoner. Man blir utnyttjad om man SIMPAR. Därför måste vi skapa friktion här. Vi är som robinhood o Jesus. Vi räddar folk ifrån att bli påkörda i rööVen gratis genom att upplysa dom "SNÄLLA". AA du fattar nog.

Nej jag fattar inte tyvärr. Det här nya påhittade ordet ”simp” verkar vara något som TikTok-generationen slänger sig med. Ett helt onödigt ord om man är vuxen med ett redan fungerande ordförråd.
Jag tror inte du ska tänka så mycket och dra en massa slutsatser av folks val av hårfärg heller.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in