Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-12-01, 07:33
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Du får ursäkta, men självklart svarar jag med mina känslor.
Radikalsubjektivism.

Citat:
Är det så att ingen kvinna vill ha dig?
Svarar med känslor och projicerar. Är du så att du fortfarande slår din fru?
2022-12-01, 07:34
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Kanske du kan svara på min fråga. Jag har svarat på din. Är det så att ingen kvinna vill ha dig?

Är det ditt problem? Dina trådar tyder minst sagt på att du, inte jag, har problem med kvinnor. Kanske det är du som är problemet, inte kvinnorna?

Det verkar som att det är du som är problemet. Men, vad vet jag? Jag fick ligga igår kväll och känner inte igen mig i din incel-dum. Finns det andra mått på mänsklighet för män annat än vagina?
2022-12-01, 07:39
  #27
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitochkrankt
Kan det finnas andra orsaker till att du inte har slutat slå din fru än?
Förstår den logiska kullerbyttan du försöker komma med.

Men för att den ska fungera så ska jag ha en fru, vilket jag inte har.

Att det finns mer än ja- och nejsvar var väl en lärdom man fick i grundskolan, typ mellanstadiet.
__________________
Senast redigerad av Stormpiskare 2022-12-01 kl. 07:43.
2022-12-01, 07:42
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De.e.de.DANSKEEEHh
Jaa, helt plötsligt har alla feministerna färgat om håret från rosa (skapar makt) till brun/blond (skapar tillit).

Kvinnor är exprter på att följa "nuvarande mode" så det är svårt att avgöra varför de färgar håret till nåt mer "mer naturligt", kanske är trans bara en modefluga som tatueringar som många kommer sitta fast med? Håret går alltid att raka bort i värsta fall.
Citat:
Är det så att alla sönder-knullade 30-åringarna inte hittar någon viking SIMP till deras "nya" barn?

Feminismens och hela västvärldens heliga ko. Ingen får säga något annat än "singelmammor gör ett bättre jobb än två föräldrar kan" annars "du får inte knulla och är därför värdelös!"

Lägg märke till infantilismen och fokuset på det lägsta chakrat.

Citat:
En viking SIMP som ska ta allt ansvar (sänka mannens serotonin) på bekostnad av att få bli utskällning som höjer mammans dopamin? Ingen bra deal om ni frågar mig.
Man blir simp när man uppfostras av starka självständiga kvinnor och lever sitt liv med kvinnans gunst som "det rätta tillståndet för en man" och får man inte ligga så är man avklippt från den kvinnliga gunsten och i förlängningen från existensberättigande och är kvinnohatare, vetenskapsförnekare, Johnny Depp och Hitler samtidigt.

Citat:
Då feministerna fattar att män inte litar på kvinnor med rosa hår, så försöker feministerna "köpa tillit" genom att färga håret brunt/blont? En färg som är mer naturlig?
När alla andra har rosa hår så vill ju hon byta färg och alla har på ett och samma sätt kommit fram helt individuellt att det är dags att byta färg och allt kvinnor gör är alltid baserat på den högsta logiken och sociala medier har ingen mental påverkan p kvinnor för att kvinnor kan!
Citat:
Köper feministerna tillit genom att färga håret?
Tillit är är ganska svårt om inte omöjligt att köpas, men det går fint att framställa syntetiskt när man förvränger verkligheten och likställer tillit med tillgång till vagina.
2022-12-01, 07:43
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Förstår den logiska kullerbyttan du försöker komma med.

Men för att den ska fungera så ska jag ha en fru, vilket jag inte har.

Det var det jag misstänkte. Du är incel och härmed avfärdad. Skäm inte ut dig själv och kom med att du gay också. Jag har inget emot vad du vill stoppa i din kropp. Har du slutat planera terrordåd, incel?
2022-12-01, 07:45
  #30
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitochkrankt
Det var det jag misstänkte. Du är incel och härmed avfärdad. Skäm inte ut dig själv och kom med att du gay också. Jag har inget emot vad du vill stoppa i din kropp. Har du slutat planera terrordåd, incel?
Är man incel för att man inte är gift? Kul definition.
2022-12-01, 07:47
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Är man incel för att man inte är gift? Kul definition.

Det är nästan lika kuk som när jag vänder din egen spegel mot dig själv "får du inte ligga". Som sagt, du är incel och avfärdad.
2022-12-01, 08:18
  #32
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De.e.de.DANSKEEEHh
Jaa, helt plötsligt har alla feministerna färgat om håret från rosa (skapar makt) till brun/blond (skapar tillit).

Är det så att alla sönder-knullade 30-åringarna inte hittar någon viking SIMP till deras "nya" barn?

En viking SIMP som ska ta allt ansvar (sänka mannens serotonin) på bekostnad av att få bli utskällning som höjer mammans dopamin? Ingen bra deal om ni frågar mig.

Då feministerna fattar att män inte litar på kvinnor med rosa hår, så försöker feministerna "köpa tillit" genom att färga håret brunt/blont? En färg som är mer naturlig?

Köper feministerna tillit genom att färga håret?
Jag vill att de ska bli desperata och känna panik över de kommande 60 åren av mer eller mindre ensamhet och som andra eller tredjehandsval när nån bara vill ha lite fett på sylen.
Och det avtar efter 40 också.
2022-12-01, 08:40
  #33
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Neonfärgat hår var trendigt kring 2013-2016.
Nu verkar det ha blivit låg status igen, gissningsvis pga vänsterns utspel efter valet 2016 i USA som satt sitt avtryck i populärkulturen.
2022-12-01, 13:39
  #34
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Det vore inte helt omöjligt, kvinnor försöker med det mesta nu förtiden speciellt feminister. En tjej som färgar håret ofta och i olika färger är ofta ett tecken på att det handlar om en galen tjej med problem. Det är bättre med en naturlig, stadig kvinna.
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2022-12-01, 14:48
Moderator
Ej feminism
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback