Citat:
Ursprungligen postat av
NSDAB
Skaffa hund?
Du vet att det finns andra dejtingappar än Tinder? Happypancakes kanske passar bättre.
Hund vore kul, däremot så skulle det innebära att den får vara ensam hemma olämpligt långa perioder p.g.a mitt jobb tyvärr. Katt kanske vore bättre.
Jag har testat rubbet, seriöst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blaska
Har du testat att köpa sex eller börja kröka och gå ut?
Bra åka till annan europeisk stad där detta är lagligt om du inte vågar gå över gränsen här hemma. Lycka till!
Nej jag har inte köpt sex... men tyvärr har man ju börja överväga det. Jag festade mycket i 20-25 års åldern och jag har inget sånt umgängs som jag hade då, jag har inget alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
ApansPappa
Tjena! Har du tänkt på varför du är ensam?
Det finns GOTT om hobbys som för ihop människor.
Vad tycker du om att göra?
För att jag är blyg för att ta kontakt med nya människor. Men inte när jag väl lära känna människor. Jag gillar att resa och se på sport.
Citat:
Ursprungligen postat av
Loreia
Du säger att du testat dejtingappar, vad har du skrivit i din profil? Mina tjejkompisar som använder tinder och dylikt visar ofta upp just dåligt skrivna profiler, den ena värre än den andra med ordskämt, sexuella förslag och kukstorlek osv.
Jag brukar beskriva vem jag är och vad jag söker. Men jag har testat många olika varianter igenom åren.
Citat:
Ursprungligen postat av
Haajib
Om du ser ut och luktar som ett odjur kanske det är orsaken varför ingen vill vara med dig?
Jag duschar varje dag så lukta gör jag inte. Sedan har jag utseendet emot mig tyvärr.