Sylvester Stallone spelar Dwight "The General" Manfredi. En maffiaboss som suttit inne i 25 år. När han släpps ut finns det ingen position för honom i New York så han skickas till Tulsa, Oklahoma, där han ska bygga upp en organisation från scratch.
Sylvester Stallone spelar Dwight "The General" Manfredi. En maffiaboss som suttit inne i 25 år. När han släpps ut finns det ingen position för honom i New York så han skickas till Tulsa, Oklahoma, där han ska bygga upp en organisation från scratch.
Ah men då menar du illegalastreamingmetoder?
De är ju isåfall ingen skräll att den finns där men jag vill se den på Paramount när ja nu motvilligt betalar skiten
Två första sega. Blir inte tredje bättre så ger jag upp.
Det lär bli så här.
Jag tycker serien funkar bra. Stallone är ärlig med att han är 75. Blir inga unga damer längre. Tuffa tag med mycket starred up om fejk eller äkta. Detta handlar inte bara om nya gangster, utan lika mycket om hans forna vänner.
Medioker, knappt sevärd. Orkade igenom de två första avsnitten, men det va knappt.
Trist! På pappret kändes den medioker men hade en vag förhoppning om att Sheridan kunde göra något sevärt, litet City on a Hill. Ska ge serien en chans vad det lider.
Medioker och barnvänlig har några i tråden sagt, och jag håller med.
Han verkar inte lägga någon större möda på att starta ett knarkimperium. Nej, han snor lite pengar från en laglig cannabisklinik och nästa steg verkar bli att kränga lustgasballonger.
Det mesta av tiden ägnas åt att låta Stallone glida runt i olika flashiga kostymer med stora slag. Mediokert är bara förnamnet.
Höll på att smälla av hur ur-töntigt serien började, är det en ren komedi eller..
Efter e-3 så kanske det finns lite hopp att det inte blir en super-flopp,
'Man vill gärna att det ska funka'.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!