2022-11-30, 11:05
Medlem
Giant Squids avatar
Det fanns ett klipp i EP01. Som skulle visa Stallones karaktär hur han såg ut i finkan efter 25 år. Grått stort skägg och grått burrigt hår. Osminkad och ärrad i ansiktet.
Det såg skitspännande ut, Clintanklass. Säkert så Stallone hade sett ut i verkligheten om han hade varit en normie. Önskar att serien hade haft en sådan riktning och låtit Stallone spela en roll utanför sin comfort zone. För det är då han är som bäst. Minns Cop Land då han spelar lite retarded.
Citera
2022-11-30, 18:04
Medlem
Jag går emot strömmen och gillar serien riktigt mycket hittills.
Citera
2022-12-03, 01:27
Medlem
hardlyalives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elliethecat82
Jag går emot strömmen och gillar serien riktigt mycket hittills.
Instämmer!
Har bara sett de 2 första avsnitten men jag tycker karaktärerna & miljön har en härlig känsla. Ganska lättsam men ändå djup.
Kommer se klart resten av säsongen under helgen!
Citera
2022-12-03, 16:53
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardlyalive
Instämmer!
Har bara sett de 2 första avsnitten men jag tycker karaktärerna & miljön har en härlig känsla. Ganska lättsam men ändå djup.
Kommer se klart resten av säsongen under helgen!
Det är ju bara 3 avsnitt ute hittills.
Citera
2022-12-03, 20:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Variant av Lilyhammer.

Exakt min tanke. Sylvester är väl med mer för att visa han är 75 och kan fortsatt knulla typ.

Annars skapat av Taylor Sheridan. En ny favvo. Skapade Sicario, Wind River. Sedan för TV Yellowstone och flera spinoff sedan denna. Han står för kvalité.
Citera
2022-12-03, 21:06
Medlem
hardlyalives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det är ju bara 3 avsnitt ute hittills.
La märke till det idag! Trodde att de hade släppt hela säsongen direkt men jag klagar inte, gillar mer upplägget att man får vänta o se fram emot istället för att sträckkolla.
Citera
2022-12-06, 01:15
Medlem
Snapcounts avatar
Maffia säljer på tv/film men säger ett "nej" på detta. Beror ju förstås på vad man har för förhoppningar på serien..

Råder intresserade att vänta på något som faktisk kan bli bra. Scorsese skall tydligen jobba med De Niro igen. Mer verklighetsbaserat och De Niro sägs (ryktesvis att) göra två roller : Vito Genovese och Frank Castello.

Skall vara baserad på denna bok : https://www.amazon.se/Wise-Guy-Nicho.../dp/1982129905

Mera här : https://www.hollywoodreporter.com/mo...ys-1235199314/
Senast redigerad av Snapcount 2022-12-06 kl. 01:22.
Citera
2022-12-06, 01:21
Medlem
Trevlig serie ändå får 3 men det är ju inte så att jag signar upp mig på showtime.
Citera
2022-12-06, 21:58
Medlem
BrotherXIIs avatar
Svårt att se vad alla är så förbaskat sura över.

Den är som en fin blandning av ”Mike” från “ “Breaking Bad” möter Silvio Dante och lite Ove från just “En man som heter Ove” i bibelbältet, bland honky tonk, kyrkor, cowboys och bönder - amerikanska mellanvästern.

Sylvester Stallone är fantastik i rollen. Lågmäld och rolig så in i helvete. Bättre tv-debut hade man knappast kunnat kräva.

Både Sheridan som ligger bakom ”Yellowstone” och Winter som skapade ”Boardwalk empire” och var manusförfattare och producent för ”Sopranos” har gjort ett utmärkt jobb.

Full pott! ★★★★★★★★★★
Citera
2022-12-13, 20:02
Medlem
EggBoxJuans avatar
Tyckte den var helt okej 2 avsnitt in, lite cheesy och förutsägbar dock.
Men efter 5 avsnitt sedda så skulle jag säga att serien håller hög klass och jag kommer definitivt fortsätta titta.
Jag är egentligen trött på uttjatad maffia så som den porträtteras i New York delen av storyn men i Tulsa med en knasig samling människor blir det väldigt intressant och roligt.
Stallone ser otroligt gammal ut dock, ögonen se helt döda ut.
Skönt att en andra säsong är signad.
Citera
2022-12-13, 20:11
Medlem
XtraXs avatar
Är det nåt våld?
Citera
2022-12-14, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Tyckte den var helt okej 2 avsnitt in, lite cheesy och förutsägbar dock.
Men efter 5 avsnitt sedda så skulle jag säga att serien håller hög klass och jag kommer definitivt fortsätta titta.
Jag är egentligen trött på uttjatad maffia så som den porträtteras i New York delen av storyn men i Tulsa med en knasig samling människor blir det väldigt intressant och roligt.
Stallone ser otroligt gammal ut dock, ögonen se helt döda ut.
Skönt att en andra säsong är signad.

Hur ser du på serien som är inne på 5:e avsnittet? På Skyshowtime har bara 4 lagts upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in