2022-11-22, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
110% detta! Kan vara Sveriges sämsta intervjuare.

Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Nej. Det bör vara kändisforumets absolut mest tröttsamma kändis Henrik Johansson.

Ja Malou och Henko är som dag och natt. Malou intresserar och fängslar, får gästerna att öppna upp sig och får chans att med egna ord berätta medan Henkos intryck är att man bara vill stänga av och gästerna vill bara komma därifrån, eller slänga på luren då om "intervjun" sker telefonledes. Gästerna får aldrig berätta utan det är Henkos egna åsikt om gästerna som till varje pris ska fram. Det talanglösa i det hela är att Henkos åsikt om andra dessutom alltid är helt fel.
Citera
2022-11-22, 18:06
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Anna "ABC" Took. Fruktansvärt talanglös och noll karisma.
Citera
2022-11-22, 18:16
Medlem
NoraKuzmas avatar
Therese Lindgren?
Citera
2022-11-25, 17:46
Medlem
Sernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Tycker du? Hon har ju varit så himla bra förr på 90 talet iaf tycker jag.
Jag är beredd att ompröva min uppfattning, nämn ett sammanhang där hon gjort det bra.
Citera
2022-11-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serne
Jag är beredd att ompröva min uppfattning, nämn ett sammanhang där hon gjort det bra.

Fan. Minns inte vem du nämnde i ditt förra inlägg. Men Sjödin var det väl? Fångarna på fortet minns jag. Men tur i kärlek var kanske hon. Hon var väl med i allt förr.
Citera
2022-11-27, 22:27
Medlem
Bruno Wintzell. Död men hans programledarförsök efter sångkarriären gick väl sådär
Citera
2022-11-30, 10:42
Medlem
Sernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Fan. Minns inte vem du nämnde i ditt förra inlägg. Men Sjödin var det väl? Fångarna på fortet minns jag. Men tur i kärlek var kanske hon. Hon var väl med i allt förr.
Det är det som är grejen, mängden exponering i omvänt förhållande till talang är helt enorm.
Citera
2022-11-30, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serne
Det är det som är grejen, mängden exponering i omvänt förhållande till talang är helt enorm.

Vadå grejen? Hon fick jobbet pga av vad menar du?
Hon når ju ut genom rutan och är en naturlig begåvning skulle jag påstå. Hon fick ju även erbjudande om att vara Bond -brud i en James Bond film. Hon hade höga tittarsiffror.
Sen har du rätt till din åsikt. Men vi får presentera lite fakta och då får jag inte riktigt förståelse för hur du resonerar. Kan det inte vara så att du inte gillar hennes program eller henne som programledare? Är nog svårt att minnas. Jag minns inget specifikt från 90 talet med henne.
Senast redigerad av JohnWicks 2022-11-30 kl. 11:27.
Citera
2023-03-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ser ut som han är förlöst med tång... och var ytterst nära att bli nitad av mig för ca 30 år sen
Förstår till fullo...läbbig jävel det där...
Citera
2023-03-22, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Träffat honom en gång.
Han har faktiskt en mycket otäck energi och jag talar inte för hur han är som komiker. Jag ville bara ut från rummet och det är ingen överdrift.
Ja usch det förstår jag,väldigt obehaglig person...
Citera
2023-03-22, 19:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Anna Book
Bianca Ingrosso
Johanna Nordström
Jockiboi
Citera
2023-03-24, 20:16
Medlem
Alonens avatar