2022-11-15, 21:49
Medlem
Såg ett par avsnitt av serien Sommaren med Släkten. Här måste de ha haft som mål att hitta Sveriges mest talanglösa skådespelare… Hur lyckades de ens få ihop ett så pass värdelöst gäng… ok, christine meltzer är lite småsexig samt han som spelar Bobo är ju ganska roligt också.

Men för helvete, Krister Henriksson och Peter Magnusson måste vara Sverige mest karisma-fattigaste.
Citera
2022-11-15, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Listan blir lång men några stycken såhär på rak arm:

Carina Berg:
Henne ska man definitivt se och lyssna på om man vill ha en god nattsömn.

God natts sömn?

Du menar.väl mardröm!
Citera
2022-11-15, 22:03
Medlem
frozens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melether
God natts sömn?

Du menar.väl mardröm!

Citera
2022-11-15, 22:16
Medlem
Tammers avatar
Markus Birro
Citera
2022-11-15, 22:38
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Markus Birro

Ja! Birro är ju så jävla tråkig så att klockorna staannar…
Citera
2022-11-15, 22:48
Medlem
Kristian Luuk. För er som minns sen kväll med Luuk så var det bara en pina när han öppna munnen .
Citera
2022-11-15, 22:55
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abpial
Kristian Luuk. För er som minns sen kväll med Luuk så var det bara en pina när han öppna munnen .

Håller med. Hans försök att imitera Letterman var pinsamma.
Jag klarar inte av att se honom i På spåret heller.
Men vi hör till en ynklig minoritet. Han har ju en helvetiskt framgångsrik karriär. Någonting måste han ha, som vi inte fattar.
Citera
2022-11-15, 23:00
Avstängd
Jonas Karlsson. Måste hoppa vidare så fort han kommer i bild.
Citera
2022-11-15, 23:03
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mananas
Pratar vi vara karisma så Leif GW Persson, men han är onekligen kompetent.

Måste det vara båda sakerna samtidigt så skulle jag säga kvinnan som gör de små inläggen med "förklaringar" i Svenska nyheter. Hon har bara ett röstläge där hon småskriker fula ord och hade inte kunnat vara rolig om hennes liv hängde på det. Tror på allvar att hon inte ens lyckats få mig att blåsa ut luft genom näsan en gång under två säsonger. Definitionen av inkvoterad. Inkompetent och saknar helt karisma.
Menar du att GW saknar karisma?
Är det därför han vinner varje omröstning där folk ska välja vilken kändis dom skulle vilja vara polare med.
Fast själv tror jag att karisman är bedräglig. Tror inte han är särskilt mysig IRL.
Citera
2022-11-15, 23:04
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx
Nästan alla kändisar är ju överskattade och har ingen talang egentligen. De hade tur eller råkade vara snygg. Man känner rätt person eller befann sig på rätt plats vid rätt tillfälle. Sen när ditt ansikte syns på TV eller i film är du plötsligt en ”stjärna” som andra ska se upp till.

Tycker alla är vidriga förutom de som själva fattar att de är lika värdelösa som alla andra.

Om jag måste välja någon som toppar denna lista av narcissism skulle det vara Johanna Nordström eller Alex Schulman.
Det du säger får mig direkt att tänka på David Hellenius. Han ser ut som och har lika mycket karisma som en random kille som jobbar på bank eller nån trist revisionsbyrå.

Hur i hela fridens namn blev han skådis/programledare?
Citera
2022-11-15, 23:08
Medlem
Många så kallade standup komiker som faller inom denna kategori av menlösa individer. Tänker inte nämna namn men väldigt många verkar helt sakna humor och endast vara effektsökande uppmärksamhetsl*der. Jag är ändå lite imponerad över hur vissa av dessa orkar harva på.

Vad som fascinerar mig är hur folk är så otroligt intresserade av personer som är helt ointressanta utöver faktumet att de är "kändisar" och i bästa fall ser bra ut. För mig är det obegripligt hur man kan vara intresserad av att följa och beundra en sådan person. Idag kan det räcka med en tight röv för att man ska ha en stor fanbase
Citera
2022-11-15, 23:32
Medlem
Tagelapas avatar
Anders Ygeman.
En både bleksiktig och beige person som dessutom ser ut att vara Sveriges tröttaste politiker. Ser ut som om han är på väg att falla i koma innan han pratat klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in