Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-16, 17:59
Medlem
[quote=rydsgubben|82431235]
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Skulle väl vara hon som leder 1 mot Sverige. Babben Larsson. Vilken vidrig individ.[/Quotes
Årets SVT Julvärd

Ja det är så man spyr.
Citera
2022-11-16, 18:29
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Skulle väl vara hon som leder 1 mot Sverige. Babben Larsson. Vilken vidrig individ.
Gotlänningspotatisen kan bli vinnaren.
Citera
2022-11-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Gotlänningspotatisen kan bli vinnaren.

Jag är rädd för det faktiskt.
Citera
2022-11-16, 18:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makzat
Pontus Gårdinger...Alla Kategorier..Asså vem fan e det???
Ser ut som han är förlöst med tång... och var ytterst nära att bli nitad av mig för ca 30 år sen
Citera
2022-11-16, 18:34
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juderadarn
"Kändis" den sjukligt egocentriska turkspaggen Özz Nujen. Sämre stå-up "komiker" går inte att hitta.
Träffat honom en gång.
Han har faktiskt en mycket otäck energi och jag talar inte för hur han är som komiker. Jag ville bara ut från rummet och det är ingen överdrift.
Citera
2022-11-16, 19:44
Medlem
EiraThunbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Alltså nu handlade det om skådespelerskan Alicia Vikanders snabba väg till framgång. Hänvisningen till Weinstein var en spekulation om varför hon har på så kort tid nått så stora framgångar, trots att hon enligt den debattören som jag kommenterade inte har talang.

För filmintresserade och branschfolk så är han förstås en megakändis, även innan skandalen,. en av de allra största och mest inflytelserika Hollywoodproducenterna. Men nu handlade det inte om honom utan om den svenska skådespelerskan Vikander.

Jaha, då förstår jag vad du menar. Din teori kan stämma, det är inte på grund av hennes karisma och fantastiska talang för skådespel som hon blev så stor.
Citera
2022-11-16, 20:14
Medlem
Alepherons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BINARY-CIS-PERSON
Schenkenberg har ingen personlighet.
Har skönjat ett liknande mönster med andra fotomodeller. Så vackra på utsidan men samtidigt så tomma från insidan. Vad beror detta på? Är det så att ytan tar över allt det andra eller?

Blir ännu mer påtagligt så fort som någon av dessa undersköna mannekänger ska försöka sig på att skådespela. Då kommer det fram med all tydlighet att det mesta handlar om att "strike a pose" snarare än att förmedla något från hjärtat och själen.
Citera
2022-11-16, 21:27
Medlem
IceEyess avatar
Malou von Sivers är tristessen personifierad och förtjänar definitivt ett omnämnande.
Citera
2022-11-16, 22:48
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
110% detta! Kan vara Sveriges sämsta intervjuare.

Nej. Det bör vara kändisforumets absolut mest tröttsamma kändis Henrik Johansson.
Citera
2022-11-16, 22:50
Medlem
De talanglösa programledarna, journalisterna, komikerna, poddarna och influerarna hade aldrig gått den vägen om de hade talang. Det handlar mer om att helst vara snygg, ha rätt kontakter och att följa strömmen. Eller komma in på TV4 i rätt tid som de brusiga kassettbanden Steffo och Malou. Jockiboi hade kanske inte talang men ändå stort mod med att skämma ut sig så han kunde skapa ett namn och byta publik. Jocke oxh

Etnisk inkvotering är också ett sätt. En gapig talanglös invandrare kan skrika sig fram till en utfyllnadsplats i svensk skräpmedia istället för att gå en utbildning som kräver talang.
Citera
2022-11-16, 22:52
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Zlatan Ibrahimovic. Vad är han ens känd för?
En typisk svensk som är känd i Sverige men en icke-berömd person på världskartan.
"Zlatan är bäst i världen i Sverige i Stockholm"
Citera
2022-11-16, 22:57
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Ja bor man utomlands och inte läser svensk media så är man fan korkad också, om man sedan kommer och frågar om sånt där. Googla frma de då istället. Är precis som alla äldre i kommentarsfälten på facebook som frågar "Vem är det?" om div kända personer bara för att vara märkvärdiga.
Lille pantade idiot; är man inte känd på världskartan så är man inte känd. Vem i USA tror du har hört talas om bianca grosso? INGEN!
Din jävla dingbat!
Senast redigerad av llundberg57 2022-11-16 kl. 23:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in